Posts by L.Groot

Dat is het enige, of je moet de directe afstanden berekenen van alle steden. Dit probleem had ik ook bij Planemania, daarom deed ik niet alle steden.

Ok, ik zie het morgen wel ;). Als er mappen op de NAS staan is het geregeld.
    Ik heb nu alleen een probleem dat ik hem niet via het Windows Netwerk kan bereiken. Post vanaf Synology - Forum:

Citaat

Ook heb ik een klein probleempje met het netwerk, als ik in Windows Netwerk dubbelklik op de NAS krijg ik de foutmelding "Netwerk fout - Geen toegang tot \\NAS-LARS. Controleer de spelling van de naam. Er is anders mogelijk een probleem met het netwerk.". Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Robin,
    Daar had ik nog niet aan gedacht inderdaad ;). Even kijken of dat hem gaat worden, alvast bedankt!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.06.11 14:05:05:
    Het is me gelukt en dan sla ik het per weekdag op (ma-zo) echter staat er bij DirectAdmin dat je de weekdagen 0-7 kan invoeren. Dit klopt niet want dan kom ik op 8 weekdagen. Nu heb ik dan maar 0-6 gedaan, is dat dan goed? Ook ben ik begonnen als 0 bij zondag en 6 bij zaterdag.

Alvast bedankt.

Casio,
    Dat is ook de reden dat ik Wiskunde B toch maar niet heb gekozen ;). Voor Wiskunde had ik net een 7,45 dus net verdorie geen 8. Daarnaast zeiden de docenten dat veel mensen het niet halen, of met heel veel moeite en deden al mijn vrienden Wiskunde A dus dan kies ook maar Wiskunde A. Voor alle HBO opleidingen die ik heb gezien is Wiskunde A voldoende.
    Vakken die ik volgend jaar kies zijn:
    Nederlands, Engels, Duits, Geschiedenis, Wiskunde A, Economie en M&O.

Beste,

Ik heb voor m'n examen een Synology DS211J NAS gekregen met 2 1TB schijven die ik in RAID 1 heb gezet.
    Nu wil ik van mijn web FTP server (is een andere server, daar host ik m'n sites op) een bepaalde map (admin_backups) downloaden naar de NAS en in de map van die datum zetten (bijv. 17 juni 2011, 18 juni 2011 etc.). Dit is me allemaal gelukt, echter wil ik het dagelijks automatisch laten uitvoeren. Dus zegmaar de NAS gaat om 07:00 aan en om 10:00 moet de backup gedownload worden naar de map van die datum.

Ik hoop dat iemand met wat NAS ervaring me hier verder mee kan helpen.

Met vriendelijke groeten,

Lars Groot

Ik ben ook geslaagd.
    Biologie, maatschappijleer en geschiedenis een 8, de rest van de vakken (nederlands, engels, duits, wiskunde) een 7 dus ik ben zeer tevreden ;). Dat wordt zowieso Havo volgend jaar, maar eerst lekker vakantie vieren ;). Wiskunde is wel klote, is net een 7,45 dus nét geen 8 verdorie..

API is best wel simpel als je het langer doorkijkt ;).
    Ik moet me er ook in verdiepen en kom er ook soms niet uit. Nu heb ik het laatst bij Rapifia ingebouwd en het werkt perfect. Het zijn 2 kleine scriptjes die je kan uitvoeren als je PHP ondersteuning hebt en API credentials op PayPal (moet je Premier of Business zijn). Ik gebruik hiervoor de Express Checkout API en dan de Set en de Do functie. Het werkt echt uitermate goed, indien je er niet uit komt wil ik je voor een klein bedrag (?5,-) helpen door hem voor je te installeren.

Succes.

Beste,

Voor het admin paneel van een site ben ik bezig om bepaalde onderdelen sortable te maken (dat je ze makkelijk en snel kan sorteren).

Bij de sortable heb ik een table gemaakt (zodat ik geen li hoef te gebruiken en dat vindt ik gewoon makkelijker werken). Nu is het probleem dat ik de border-spacing in de CSS op 2px heb staan en als ik sommige rijen verplaats word de border-spacing dubbel zo groot.

Ik heb al geprobeerd op bijna elke plek in de jQuery de border-spacing weer te updaten maar niets helpt. Alleen als ik 0px instel werkt het (dan kan er niks verdubbeld worden, 0+0=0).

Hoe kan ik dit het beste oplossen? De HTML/JS code die ik voor dit onderdeel heb is:

Alvast bedankt.

Het leukste nummer vindt ik toch wel bailando:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
    hier op CenterParcs komt dit nummer z'n 10x per dag voorbij :). Daarnaast ook wel een beetje Party Rock Anthem (zie url een paar posts terug).

Bever,
    Dat maakt alsnog niet uit volgens mij.
    Met of zonder loop maakt ook niets uit. Een loop doet namelijk precies hetzelfde, het scheelt je alleen code. Dus ik raad het je met een loop aan om zo min mogelijk code te behouden ;).

Tja, we zullen zien. De huidige crew is waarschijnlijk druk bezig achter de schermen :p dus ik ben zeker benieuwd wie het uit alle sollicitaties gaat worden.