Dat zal allemaal wel maar als Koen een geregistreerd handelsmerk heeft op CriminalsPoint, dan mag je de naam CriminalsPoint dus niet gebruiken, ook geen CP of wat dan ook, wat dus naar CriminalsPoint verwijst, omdat CriminalsPoint anders een negatieve naam kan krijgen wanneer de source mislukt of erg bugged is.
Posts by L.Groot
-
-
CP V5 wordt door ons al ontwikkelt en wordt zeker niet open-source.
Daarnaast weet ik niet of CriminalsPoint als geregistreerd handelsmerk geregistreerd staat, indien dat het geval is mag je de naam niet CriminalsPoint geven ;). -
Ik moet altijd om 7:00 naar school of zelfs 6:45 om te werken en dan staat bij mij altijd Radio 538 op. Ook 's avonds op de weg naar huis 538. Thuis luister ik altijd eigen muziek, meestal top 40, Nederlandstalig of de muziek op Center Parcs (denk aan Macarena, King Africa e.d.) die download ik bijna allemaal via TPB.
Voor de geïnteresseerden: de leukste programma's op 538 vind ik natuurlijk: Evers Staat Op en daarnaast Non-Stop 40 en Ruud de Wild.nl.
-
Duitsland staat hoger, maar we moeten ons land niet verraden en de moed niet opgeven ;). Ik word wel de hele tijd uitgelachen op Skype omdat ik 2-3 voor Nederland had voorspeld maar goed..
Op het EK gaan we het hopelijk ver schoppen, finale Nederland - Duitsland in EK zou heel mooi zijn en dan moeten we kosten wat kost winnen.
-
Nillas,
Dat denk ik dus ook; alleen of we dan ook zouden winnen..
Anders waren aan de Duitse kant misschien ook Lahm en Schweinsteiger erbij geweest en dan was het nog stukken moeilijker voor Nederland. -
-
@BrokenTrack,
Helemaal mee eens! In landen als Zwitserland / Oostenrijk / Duitslands is PSC al heel erg bekend en gebruikelijk.
Zelf schaf ik ook binnenkort een KvK aan, niet alleen voor PSC (deels wel) maar ook voor iDEAL en automatische incasso.
-
Vandaag hadden ze geluk, aber nächstes Jahr seid ihr dran!
Helaas een teleurstellende 3-0 van een interland Duitsland - Nederland.
Duitsland was inderdaad beter, de bal werd daar veel sneller doorgetikt en er waren betere passes plus een betere verdeling en dekking.
Maar toch:
"Jetzt hattet ihr glück, aber nächstes Jahr seid ihr dran!"In dit topic een kleine nabeschouwing van de wedstrijd.
-
Beste,
Elke consument bij Mollie kreeg vanmorgen een e-mail betreffende dat PaySafeCard toch alleen voor bedrijven wordt ingevoerd bij Mollie.
Dit is dus heel erg jammer en dus zul je voor het gebruik van PaySafeCard ook bij Mollie een Kamer van Koophandel inschrijving moeten regelen.
Door een beetje te prutsen met de urls in Mollie ben ik terecht gekomen bij de PaySafeCard pagina, die nog onzichtbaar is voor de "normale" bezoeker. Dit betreft deze pagina:
http://www.mollie.nl/betaaldiensten/paysafecard/
Hierop is onder andere te lezen dat, zoals ik al had voorspeld, de transactiekosten per betaling slechts 15% zijn (evenveel als PaySafeCard zelf) en dus erg gunstig ten opzichte van Wallie.
De API van PaySafeCard is bij Mollie vanaf 1 december 2011 beschikbaar (volgens een callcenter medewerker) en Wallie wordt afgesloten medio januari 2012.
Het is aan de ene kant jammer dat PaySafeCard ook bij Mollie alleen voor bedrijven wordt, maar het levert ook veel voordelen op dus ik zou de overweging naar de Kamer van Koophandel zeker maken.
Veel succes met de integratie in december, mocht je PaySafeCard gaan aanbieden.
Groeten,
Lars
-
-
Ik begrijp niet wat er mis is aan een banpunten systeem? De tijden dat je verbannen wordt zijn telkens zeer laag (een uurtje maar) en daarnaast als je je een maand gedraagt gaan de banpunten er gewoon weer af.
Een strafpunten systeem ben ik niet voor, als je dan verbannen bent dan ben je dat waarschijnlijk voor altijd en dan krijg je nog meer van dat dubbel account gezeur. Iedereen verdient daarnaast een tweede kans.
De site voelt misschien junior aan, maar kijk eens naar de doelgroep: 80% is onder de 18 jaar dus logisch dat het junior aan moet voelen.
Een eigen topic sluit optie wordt al vaker gespeculeerd binnen de crew, dit komt er niet om deze reden:
Leden sluiten hun topic meteen als ze een oplossing hebben, waardoor leden die nog iets waardevols hebben dit niet meer toe kunnen voegen.Daarom begrijp ik jouw strekking " aangezien er altijd wel mensen zijn die oplossingen geven terwijl het probleem al opgelost is" niet echt..
Voor een markeer alle topics als gelezen knop ben ik voor, een watchlist wat bedoel je daarmee?
-
Is de fout al opgelost? We kunnen namelijk niks zonder relevante code.
-
Wij ontvingen een aantal reports dat deze verkoop illegaal is. Dit is deze onder voorbehoud niet, aangezien de TS afstand doet van de source, hij gebruikt de licentie zelf niet meer en geeft deze aan de koper. Wel moet dit misschien bij RPGBunny gemeld worden.
Wij houden dit topic in de gaten en grijpen in wanneer nodig.
Reports over het illegaal zijn van deze verkoop zonder nieuw direct bewijs worden ongelezen verwijderd.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
-
DealExtreme of TomTop kan je proberen ;). Zijn goede en betrouwbare internetwinkels waar je ook bij grote hoeveelheden veel bulk korting kunt ontvangen.
Succes ermee!
-
@mentimjojo,
Die andere manier werkt in principe ook, alleen is jouw manier valid en daarnaast beter gescript ;). Variabelen moet je namelijk zoals je ook goed doet altijd buiten de quotes houden.@TS,
We hebben de hele code nodig, indien je dit niet wilt posten kunnen we je moeilijk helpen. -
De hele Die Hard serie is de moeite waard ;).
-
Bij de IKEA heb je er veel staan en zijn niet super duur ;). Voor ?150 heb je een prima bureaustoel daar. Als ik jou was zou ik er gewoon even langsgaan ;).
-
Oftewel een vergunning ervoor hebt ;). En die zijn redelijk prijzig. Wel zou je TargetSMS kunnen proberen, daarbij hebben zij al de kosten betaald voor je.
-
Vanaf nu geen ruzies meer uitlokken en alle reacties ontopic s.v.p.
-
Voor ?3,00 kan ik je helaas niks aanbieden.
Voor ?3,90 beltegoed houdt je gemiddeld maar ?2,00 over en een domein is op z'n goedkoopst al een euro of ?4 - ?5. Hosting is dan a.d.h.v. wat je nodig hebt ook iets duurder nog.