Posts by L.Groot

Ik zou een Windows tablet nemen, die vind ik persoonlijk het fijnste en het snelste werken. Mijn vader heeft er zo een en die is snel (op Windows :)) en daarnaast een goed overzicht en het ziet er mooi uit.

Ik weet zo gouw geen merk maar ik zoek het morgen even voor je uit ;).

De div onzichtbaar maken doe je met de code:

PHP
    <script type="text/javascript">
    document.getElementById('elementid').style.display = "none";
    </script>

Al zou ik als liefhebber jQuery gebruiken uiteraard :).

Vanaf nu rustig aan in dit topic en geen ruzies uitlokken.

Ik begrijp van Koen dat hij een nieuwsbericht plaatst, hij heeft geen duidelijke bron dus je hoeft het niet te geloven.

Maar ik verwacht van jullie allemaal dat jullie eens respect leren te krijgen voor mensen die in hun vrije tijd op CriminalsPoint informatie posten en dit dus niet meteen lopen af te kraken of naar bronnen vragen.

Dit valt onder moderator gedrag en kan dus worden bestraft.

Ik deel nu banpunten uit (wat ik bijna nooit doe) voor elke reactie die hier iets mee te maken heeft of die tegen dit bericht in reageert in dit topic.

Mijn excuses voor dit dreigement maar het is op CriminalsPoint helaas nodig om de sfeer erin te kunnen blijven houden.

Dus alleen nog reageren op het nieuwsbericht zelf:
    - wat vind je van deze plannen;
    - wat zou Google extra moeten doen e.d..

Alle overige zooi en informatie gaat via PB naar een moderator of naar de TS en anders in een report.

Bij voorbaat dank.

Het beste ga je naar een computer handelaar bij jou in de buurt en koop je voor euro100 een windows XP tweedehands computertje met een monitor omdat een windows 98 computer echt gewoon te oud is voor dit soort dingen.

Ik denk dat je waarschijnlijk geen budget hiervoor zal hebben (of je oom / neefje niet) maar het is denk ik toch het beste + het zal een stukje sneller werken denk ik. Ik weet niet hoeveel RAM geheugen je nu er in hebt zitten en welke processor snelheid?

@BrokenTrack,

Oftewel niets werkt goed genoeg, al is een IP database naar mijn mening toch beter dan de rest.

Mijn vader heeft een laptop van de zaak die standaard Engels is, dus werkt via browsertaal zeker niet goed, eerder gewoon té fout.

Ik blijf erbij om het vanaf een database en desnoods GEOIP te doen, dat kleine groepje wat verhuisd is werk ik wel bij na een paar maanden.

Topic tot nader onderzoek gesloten door voorwaarden overtreding van RPGBunny.

@TS,
    Stuur mij een PB waarin je een screenshot laat zien van een e-mail van RPGBunny met hierin het bewijs dat je je eigen licentie mag verkopen om er daarna zelf geen gebruik meer van te maken.

:slotje:

Starohosting,

Voor layouts moet je natuurlijk gewoon PS gebruiken, maar als je als programmeur even snel een icoontje transparant moet maken e.d. dan ga je niet alleen daarvoor PS aanschaffen en dus functioneert PDN daarvoor voldoende.

Als webdesigner hoor je natuurlijk gewoon PS te gebruiken.

Nog even een toevoeging:
    Ik heb een database ergens gedownload met hierin de IP ranges en het land waar de bezoeker vandaan komt.

Dat is iets accurater dan HTTP_ACCEPT_LANGUAGE.

Volgens mij is deze database erg eenvoudig te vinden m.b.v. Google door te zoeken naar "IP to country" of "IP to country database"

Dein,
    Dat kost geen bandwidth wou je zeggen? Uiteindelijk moet er toch iets verbinding maken met de server wat het gaat kosten ;). Zoals al door Koen gezegd zijn de statistieken niet fake dus wat is het probleem?

Lodewijk,
    Dat klopt.

De reden waarom het geen realtime is is heel eenvoudig:
    - Het kost veel en veel te veel bandwidth en server resources om dat bij elke load te gaan bijwerken.

Paint.NET gebruik ik zelf al een paar jaar, vooral voor het transparant maken van afbeeldingen en dat werkt echt perfect.

Edit: ik heb de download alvast geplaatst.

Beste,

Voor een nieuwe optie ben ik bezig met serial codes.
    Deze zijn in onderstaand formaat:
    X9X9-X9X9-X9X9-X9X9 (dus 4x4 letters of cijfers)

Dit probeer ik te checken met deze regex code en [func]preg_match[/func]:

PHP
    "^([a-zA-Z0-9]{4})-([a-zA-Z0-9]{4})-([a-zA-Z0-9]{4})-([a-zA-Z0-9]{4})$"

Alleen hij schijnt ze niet goed te keuren, wat heb ik verkeerd gedaan?

Alvast erg bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Lars