Posts by L.Groot
-
-
Nooit merknamen vermelden als ze namaak zijn (in China de kans 99,9%). Je kent Apple ze treden hard op tegen patent of merknamen misbruik...
-
Bump op aanvraag van TS.
-
Pas wel op met namen die jullie Gerben geven en controleer ze altijd na in het Nederlands en zeker ook het Europees handelsregister:
http://www.kvk.nl/De naam mag daarnaast bijvoorbeeld ook niet te grappig zijn en dingen als Gerben Heijn komen dus zeker niet in aanmerking. Versia lijkt wel erg op Versio maar omdat dit een andere branche is mag het misschien wel. Dingen als Fresh Food zijn wel erg algemeen en kunnen nooit een octrooi e.d. krijgen ben ik bang..
-
Klopt, Mollie is een stuk strenger (maar dus ook een stuk veiliger en duidelijker) in dit soort dingen. Daarom zit ik ook met alles bij Mollie. Ik betaal dan weliswaar wel iets meer qua transactiekosten maar dan heb ik wel goede support, goede diensten, een duidelijk overzicht en een betrouwbaarder en veiliger bedrijf.
-
@Sloomedia,
Achter een IP kunnen duizenden poorten zitten, dus ik begrijp BREIN's strekking wel ook al is het volgens de grondwet niet toegestaan en ben ik het er totaal niet mee eens. Ik kan op poort 80 wel yeah zetten, maar op poort 2000 lekker illegale rotzooi aanbieden ;). Niet veel mensen zullen poort 2000 intypen in hun browser maar in theorie kan het en in de praktijk kan zo'n server ook fungeren als tussen server, of backup server of iets dergelijks. -
Natuurlijk is die markt mogelijk, mits je een KvK hebt en toestemming hebt van de AfM en misschien ook nog van de DNB of ECB, ik weet niet of dat laatste verplicht is.
-
Nog leuker is natuurlijk gewoon de DVD kopen en de muzieknummers legaal downloaden en alleen wanneer het item nergens meer te verkrijgen is deze downloaden... Maar ja, de Hollandse "zuunigheid" zullen we maar zeggen (xD)
-
PostNL heeft dit toch ook? Tenminste ik zag ze laatst adverteren voor PostNL Checkout:
https://checkout.postnl.nl/Dat komt volgens mij verdacht veel overeen, of zie ik het verkeerd?
-
SkyNet,
Dan kan je wel weer aangeklaagd worden wegens patenten schending plus het grote gros is kwalitatief niet zo goed en dus verkoop je dan troep.. -
Bij deze mijn bureaublad ook maar, is alleen erg niet speciaal ;). Ik heb wel 3 schermen en een beetje veel programma's op de taakbalk maar naast een opgeruimd bureaublad denk ik dat niet veel mensen die heel anders zullen hebben. Overigens zijn het wel 2 custom Windows themes en dus niet standaard ingebakken bij Windows 7.
-
IE, Chrome, Firefox, Opera, Safari en SRWare Iron.
Als webprogrammeur moet je het in alle browsers checken ;). Al gebruik ik IE (meeste fouten en andere dingen dan in de andere browsers) en Chrome het meeste. -
-
Ik kan er ook nog op (Telfort / KPN) maar wie weet hoe lang dat nog duurt...
-
Ik haal ze ook meestal op beltegoed.nl, na betaling met iDEAL heb je de code binnen enkele seconden in je mail box.
Het bedrijf is ingeschreven bij de AfM en is onderdeel van CG (die zijn ook eigenaar van condoomfabriek.nl en dergelijke), een groot en zeer betrouwbaar bedrijf.
-
Gebruikt jouw hosting provider DirectAdmin?
Zoja lees dan dit artikeltje eens (in Engels): -
Jannick, je was één van de beste collega's, erg jammer dat je weggaat maar gezien je situatie begrijp ik je volkomen.
We werden tegelijk aangesteld, waarna ik een "break" nam en daarna weer terug kwam.Je was een erg goed crewlid die in mijn ogen goede besluiten en beslissingen nam en altijd in staat was mij en andere leden te helpen.
Het ga je goed en ik zie je hopelijk nog wel eens op MSN of hier op CP.
-
Yoichi,
Doe dan mee aan Occupy en stem voor een communistische staat.
Of stuur al je ideeën naar een minister toe ;). -
-
Ziet er leuk uit maar zoals velen al zeggen, ik vind het er ook niet super uit zien qua overzicht ik ben meer fan van het huidige forum..
Daarnaast zitten er veel spelling fouten op de hoofdpagina:
"Gratis hulp, scripts, downloads, tutorials en een uitgebreidde marktplaats.""uitgebreidde" is naar mijn weten altijd zo kort mogelijk en dus als "uitgebreide" geschreven.
Daarnaast "Momenteel zijn 39 mensen online, waaronder:", dat klinkt beter als er staat "Momenteel zijn er 39 mensen online, waaronder:" en op het moment dat er geen lid online is en er dus geen info onder staat vermeldt je het beste dit hele blok niet of dat er simpelweg geen leden online zijn.
Wat je naar mijn mening nog kan doen om dit overzicht terug te helpen:
1. Meer enters tussen de nieuwsberichten in;
2. Die avatar rechts en dan in het midden van het bericht (of bovenaan rechts maar dat die tekst er in ieder geval langs loopt);
3. Ook bij dat online leden blok meer enters erboven;
4. Onder de tekst bovenaan ook wat enters of een streep of zoiets eronder;
5. Die "lees meer" link moet ergens anders (wellicht net zoals hier bij het moderator paneel rechts onderaan?) en daarnaast de datum wellicht links onderin?Ik hoop dat je er wat mee kan Lodewijk, ik heb meer tips voor je in het gesprek wat we onder 4 ogen bespreken binnenkort.