Posts by L.Groot

@Koen,
    Haha toen was je al technisch ;).

Nee ik ben meer van de Playmobil ;). Postkantoor, bakkerij, bouwplaats e.d. heb ik allemaal nog liggen maar ook dat bewaar ik voor mijn kinderen later. Zal een euro of 1000,- aan waarde zijn en dat soort speelgoed blijft leuk en je houd je kinderen van die internet/tv/interactieve beeldscherm zooi weg :).

Pokemon is een geregistreerd handelsmerk. Dit betekend dat "Pokemon" of "Pokémon" niet gebruikt mag worden in namen, domeinnamen e.d. Daarnaast zijn alle afbeeldingen, teksten, namen e.d. die maar iets met "Pokémon" te maken hebben (zoals "Pokébal", "Johto" e.d.) verboden te gebruiken voor commerciële doeleinden.

Bij deze dus een lock op dit topic en op elk komend Pokémon topic.

@Koen,

Ik had laatst voor een test de template nagemaakt van het CITO en deze ter download bij een YouTube video gezet. Hierbij gebruikte ik wel precies dezelfde opmaak/indeling als dat zij dat doen.

Ik kreeg toen een brief thuis of ik het wilde verwijderen, of er anders een rechtzaak kwam. Brief afkomstig van CITO uit Arnhem en met handtekening/briefpapier/enveloppe gemerkt met CITO erop dus kan als real worden beschouwd.

Ik heb alles toen verwijderd om geen gezeik te krijgen, maar wie staat er nu eigenlijk in zijn recht? Ik kan de template via PM/Skype sturen van de toets als je die wil beoordelen :). Ik ben nu toch wel weer benieuwd :P.

Ik denk dat jij het dan niet snapt ;).
    Een beetje aanpassen naar je eigen systeem natuurlijk hé :).

Ik ga niet alles voorkauwen, je zult even iets eruit moeten halen, maar ik neem aan dat je dat wel kan. Lukt je dat niet dan vind ik het niet echt slim dat je een website beheert. Dit is namelijk echt basis van de basis.

Succes ermee!

Zo lijkt het me te werken:

PHP
    if($status == 5){
    	// admin
    	$status = '<span style="color: green;">'.$username.'</span>';
    } else if($status == 4){
    	// moderator
    	$status = '<span style="color: red;">'.$username.'</span>';
    } else{
    	// normaal lid
    	$status = '<span style="color: black;">'.$username.'</span>';
    }

Lol, dit werkt nog niet :).
    Je zegt method=post en in je query check je een get variabele?

Dus ef je moet method=post naar method=get wijzigen, of je moet de variabele in de query van $_GET naar $_POST wijzigen.

Ik heb m'n eigen TPB website gewoon online gezet op een subdomein van een domein dat gehost staat in een datacenter dus als het goed is kan ik daar gewoon nog lekker op zometeen :).

Weten jullie trouwens of Lijbrandt TPB ook moet blokkeren? Ik zag ze namelijk nergens staan in de rechtspraken / in het nieuws.
    http://www.lijbrandt.nl/

Beste leden,

Laat het nu voor eens en altijd duidelijk en klaar zijn omtrent het checken van websites:

A) Het checken van websites die een webshop bevatten zijn toegestaan, onder de volgende voorwaarden:
    1. De check gaat over de website in het algemeen (layout, programmering, handigheid, indeling, teksten etc.) en dus niet alleen het assortiment of een actie.
    2. Je moet deze website zelf hebben gemaakt, of mee geholpen hebben aan de maak van de website (alle makers moeten dan vanzelfsprekend akkoord gaan met de check).
    3. Het openingsbericht bevat geen actie, advertentie of uitgebreide omschrijving van de dienst(en) of product(en) die té commercieel van aard zijn ingesteld.

B) Reclame, advertenties of acties zijn niet toegestaan, tenzij er overleg is gehad met ten minste een crewlid die nu nog in dienst is.

C) De CriminalsPoint.com crew behoud zich het recht om de berichten in deze topics te wijzigen cq. te verwijderen als deze te commercieel zijn ingesteld, of deze het reglement overtreden.

Vanaf nu lijkt me dat alles duidelijk is. Wanneer dit niet het geval is zien we graag een bericht tegemoet, zodat we het nog een keer extra kunnen uitleggen.

Alvast bedankt voor jullie begrip.

Willem,
    Precies, ik zit overigens ook bij Pay.nl ;).
    En zoals ik dus al zei ik dacht er eerst anders over, maar meningen wijzigen gedurende een mensen leven en soms na een halfjaar al...

[offtopic]Heb jij ook problemen met de API van PayPal, dat hij geen callbacks terug geeft?[/offtopic]

M'n opa was voor hij op 63 jarige leeftijd met pensioen ging sporthalbeheerder van drie sporthallen van de gemeente en m'n oma was huisvrouw :). Hij heeft een smid opleiding en werk bij de gemeente is nooit zo hoog betaald dus zoveel verdiende hij ook niet ;).

Citaat

Overigens weet ik dat ik er vroeger ook anders over dacht, me ervoor verweerd heb etc. alleen toen ik onder ogen kwam wat de voordelen van een KvK-inschrijving zijn en waarvoor het belangrijk is ben ik totaal anders gaan denken.