stijnhau,
Ter veiligheid is dit wellicht ook wel expres zo gedaan. Het is veiliger om je wachtwoord elke keer in te voeren dan dat dit er al automatisch staat en elke willekeurige die toegang tot jouw PC heeft op CriminalsPoint acties kan uitvoeren in jouw naam.
Posts by L.Groot
-
-
Ik heb het topic verplaatst naar het Server-Side scripting forum.
Om antwoord te geven op jouw vraag:
Ik zou aanraden om een boek te kopen en daaruit de opdrachten te maken en goed alles te bestuderen. Als naslagwerk raad ik http://www.php.net en http://www.html-site.nl aan.
Als je nog geen HTML en CSS beheerst zou ik dat eerst proberen te leren voordat je over gaat naar de serverside talen.Ik wens je veel succes met het leren van PHP.
-
Lol hij komt altijd al zaterdag uit dus ik denk dat je je verteld..
-
Misschien niet super klein, maar wel kleiner dan een TransIP of een Strato ;).
-
Of gewoon de htmlentities() of htmlspecialchars() erover heen halen :).
-
Klopt ;). Sorry ik gebruik iets teveel afkortingen ^^.
-
@BT,
Klopt snelheids foutje. Het was al laat toen :P. -
Oftewel: wacht nog 1/2 jaar, haal direct je auto rijbewijs en je mag zowel een auto als een scooter besturen. Scheelt je weer een paar honderd euro voor die scooter rijles :P. Je hebt je hele leven gefietst dus die twee jaar kunnen er ook nog wel bij :P.
-
TransIP is wel erg duur, MDR vind ik zelf even betrouwbaar en misschien wel betrouwbaarder en daarnaast veel goedkoper. Het bedrijf is wat kleiner dus je bent geen nummertje. De eigenaar (Maurice) is ook enig werknemer dus je hebt wel redelijk persoonlijk contact met hem. Hij kan bij grote volumen korting geven (Versio zit ook bij MDR) en er zijn ook vaak acties op de domeinnamen.
Kortom top bedrijf!
-
Fiberpower internet is altijd van UPC :).
Daarnaast let op dat je niet kiloBIT en kiloBYTE door elkaar haalt (zelfde geld voor mega en giga). 1 kilobit is meer dan 1 kilobyte. Raak er dus niet mee in de war.
KPN of Lijbrand is goed heb ik gehoord wat betreft glasvezel.
-
-
Vanaf nu s.v.p. alleen over de Microsoft store praten. Dus niet over patenten, wie wat heeft gestolen van wie en al helemaal geen Samsung VS Apple vergelijking. Apple maakt alleen dezelfde stijl producten, waarvan ze maar 1 product per groep tegelijk hebben met 2500% winst erop dus dat wil ik niet eens een producent noemen. Eerder hoe maak ik zo snel mogelijk zoveel mogelijk winst en buit ik de mensen in China/Taiwan het meeste uit.
Alvast bedankt voor het ontopic houden!
-
Een 1 september grap ^^.
-
Alleen .be en .eu domeinnamen krijg je dan ;).
-
Jazeker:
https://customers.rapifia.eu/mdrapiDaar is een uitleg en voorbeeld ervan live te vinden (directe kopie van download op MijnDomeinReseller zelf).
Als je euro40,- per jaar als abonnementsgeld betaald kan je de domeinnamen nog goedkoper registreren. Handig als je dus meer dan 10 registraties hebt. Daarnaast krijg je dan een factuur aan het eind van de maand i.p.v. elke keer als er een domeinnaam geregistreerd is een factuur.
-
SIDN = Stichting Internet Domeinregistratie Nederland. Zij beheren alle Nederlandse domeinnamen. Zij hebben de eerste DNS op een .nl domeinnaam, zij zorgen voor afhandeling van klachten m.b.t. .nl domeinnamen e.d. Zij zijn een soort van producent van een product.
Doordat lid worden van SIDN veel abonnementsgeld kost (honderden euro's per jaar) en je dat dan ook voor alle andere extensies moet doen (.be, .eu, .com en dergelijke) is dat alleen voordelig als je hoge volumes hebt. Daarom is er MijnDomeinReseller. Zij hebben allemaal kleinere bedrijven onder hun, waardoor zij een hoog volume domein registraties hebben en die lidmaatschappen van o.a. SIDN en DNS.BE wel kunnen betalen. Voordeel voor deze kleine bedrijven is dat ze geen hoge abbonnementskosten betalen, maar alleen een hoger bedrag betalen dan bij SIDN direct per domeinnaam.
Versio is zo'n "klein" bedrijf die bij MijnDomeinReseller is aangesloten. Het feit dat zij de domeinnamen dan goedkoper aanbieden dan dat MDR dat doet is waarschijnlijk omdat ze winst op servers en hosting maken, of omdat ze een speciaal contract met MijnDomeinReseller hebben omdat ze een relatief hoog volume domein registraties hebben.
SIDN heeft ook een API maar dit is dus vele malen duurder door de hoge aansluitkosten. Heb je duizenden domeinnamen in beheer dan is SIDN direct wel goedkoper omdat de kosten per domeinnaam bijv. maar euro0,99 zijn.
Hopelijk heb ik je vraag beantwoord.
-
Het topic mag open blijven, totdat de NTTB zelf, of er bewijs wordt gevonden van een schriftelijk officieel rechtsgeldig document dat zegt dat dit niet toegestaan is.
-
Als je hier nu jQuery voor gebruikt werkt het zowieso wel: http://api.jquery.com/click/
-
-
Ondanks wat mijn collega zegt voel ik mij toch verplicht om het topic te sluiten. De algemene voorwaarden van PlayStation Network zeggen namelijk:
CitaatPSN Cards kunnen niet worden ingewisseld voor contant geld en kunnen niet worden geruild, doorverkocht of gerestitueerd (behalve als dit wettelijk verplicht is).
Bron: http://nl.playstation.com/lega…etwork-Cards-Voorwaarden/Bij deze sluit ik het topic.