Posts by L.Groot

Problem is that I got too much other work and jobs to do. As some people now, I got a job, am still going to school, am a trainer at a sport club, am a referee for the dutch swimming bund, I am moderator of this website and from another, I got a company and I got some other paid projects to do.

That's why I'm too busy now and can't work any further on it. Maybe I can release this version, but besides the new installation program, nothing more has been changed dramatically.

I'm sorry people.

Wat ook voordelen zijn is dat je in het buitenland altijd geen BTW hoeft te betalen, dat je een G-Star Factory Outlet, Sligro, OfficeCentre en Mako pas kan aanvragen en dus zo veel korting kan krijgen maar let wel op dat je niet téveel rare dingen gaat aankopen en die declareren bij de belastingdienst (bijvoorbeeld heel veel consumentenelectronica, games etc. want dat kan opvallen bij een belastingdienst inval). Wat je moet regelen is eigenlijk voornamelijk dat je contracten gaat werven voor inkoop van producten (indien noodzakelijk) en dat je gaat peilen waar je een zakelijke rekening kunt aanvragen. Verder heb je weinig nodig gezien je al 18 bent.

Rechtsvorm in jouw geval: eenmanzaak bij 1 eigenaar (E.Z.) of vennootschap onder firma bij meerdere eigenaren (V.O.F.). Besloten vennootschap (B.V.) kan ook want de drempel is erg verlaagd (geen startkapitaal meer bijvoorbeeld. Vereiste bij B.V. is wel meerdere eigenaren. Meer informatie daarover op http://www.kvk.nl/ondernemen/r…besloten-vennootschap-bv/.

Nadelen voor je ouders zijn er praktisch niet. Voor jou wel, kijk uit dat je niet teveel verdient (ik dacht max. 1500 per kwartaal voor 18 jaar) anders kan je studiefinanciering in gevaar lopen (en je huurtoeslag etc.).

Op "Paysafecardonline.nl" 5 euro.

Graag wou ik even weten hoe de afhandelijk gebeurd en of het een privé/bedrijf verkoop is.

Groeten,

Lars

Versio gebruikt axc.nl als white-label domeinnaam voor hun klanten inderdaad ;). Eight of wat dan ook verwijst naar het servernummer (of de hostname) en daarop kan je dan subdomeinen aanmaken.

Toevallig ga ik binnenkort ook alle MD5 encryptie uit mijn websites halen gezien de veroudering. Maar ik had even een kleine vraag: Fils zegt hierboven "randomsalthier", alleen dan moet je die randomsalt toch weer opslaan in de DB bij de desbetreffende user dus dan is de veiligheid er toch direct weer af of zie ik dit verkeerd? Of gebruik je dan voor iedere user dezelfde hash die je alleen in de scripts gebruikt zodat die hash niet door anderen kan worden achterhaald als ze de database stelen?

Zoals ik aan mijn klanten al gemeld heb doet Rapifia Europe ook mee en schakelt zij alle server en apparaten op kantoor uit tussen 20:30 en 21:30. Na 21:30 worden alle server weer herstart en zullen alle websites weer correct functioneren.

Of gewoon betalen want Microsoft Office blijft niet te evenaren (hé dat rijmt :P). Als je student bent kun je wellicht via http://www.slim.nl nog korting krijgen, anders gewoon betalen want het is het zeker waard!

Anders is Windows Live Mail misschien iets, die zit in het Windows Live Essentials pakket van Microsoft ingesloten. Wat betreft kantoorsoftware zou ik nooit open-source kiezen, closed-source is dan toch iets betrouwbaarder. FTP, scripting editor of SSH programma open-source is prima maar kantoorsoftware, besturingssystemen e.d. schaf ik altijd gewoon aan; heb je meer zekerheid en garantie op een snelle afhandeling van bugs/fouten.

Ik ben samen met een ander lid hier op het forum (die ik al m'n hele leven privé ken) net als Willem op 16 jarige leeftijd begonnen als vennootschap onder firma. De Rabobank is zeker de beste keuze, ze zijn wellicht ietsjes duurder dan de rest maar daar krijg je wel zekerheid en ervaring voor terug (en service natuurlijk). Zoals anderen ook zeggen: denk goed na of je het waard vind om voor iDEAL een KvK-inschrijving aan te schaffen en zorg er daarnaast ook voor dat je ouders weten wat je aan het doen bent. Bel ook zeker even de belastingdienst op om informatie in te winnen, over het algemeen helpen ze je daar graag!

Dat klopt, je vult de opgelezen code in op jouw website en dan weet TP dat de code voor een klant van jouw website is.

(offtopic: let a.u.b. op je spelling, het stoort mij en ik denk veel andere leden namelijk. ijgelijk met een lange ij? check tevens ook even je eigen website want die zit ook vol met spellingsfouten)