Posts by L.Groot

Niet alleen voor voeding, o.a. ook voor medicijnen en sommige onderwijsdiensten (bijv. huiswerkbegeleiding etc., al wordt hier soms ook 0% over geheven). 6% BTW gaat over 1e levensbehoefte goederen dus inderdaad vooral eten/drinken maar ook veel andere diensten en producten. Dit verschilt ook weer per land (ook wat er onder het lage tarief valt) en er zijn landen zonder laag tarief dus als je alles goed op orde wil hebben zul je flink onderzoek moeten doen.

Hicham,

Onzin, de NOS bericht net zo goed aanslagen die Israel op Syrië pleegt, of meldt en verafschuwt Koranverbrandingen. Feit dat het Christendom minder vaak bij naam genoemd wordt bij een aanslag of misdaad, is omdat christenen (bijna) nooit uit naam van het Christendom handelen. Die extremisten doen dat wel, schreeuwen luidt Allah Akbar of een of andere Mohammed leus, ja en dan gaat de media dat natuurlijk (ten koste van de goedlevende Moslim) overnemen. Of het goed is dat de NOS op die manier het nieuws brengt is een mening, feiten zijn er dat de achtergrond van de Islam en die van het christendom heel erg van elkaar verschillen. We leven hier in een land dat gebaseerd is op het christendom, dus zal iemand die zich hier vestigt en een andere achtergrond heeft zich aan onze wetten en achtergrond moeten aanpassen. Of anders, zoals meneer Aboutaleb het zo mooi verwoordt, "oprotten".

Geloof mij maar, de NOS, Geert Wilders, politici, politie en de meeste inwoners van Nederland hebben helemaal niets tegen moslims die onze regels respecteren en niemand tot last zijn. Ga je joodse mensen uitschelden, oude oma's tot last zijn, een brutale mond geven tegen politie, iemand bestelen, vermoorden of op een andere manier anderen tot last zijn, dan ben je hier niet op de juiste plek en is de gevangenis (of indien mogelijk een uitzet naar land van herkomst) de enige plek waar je thuishoort. Overigens geldt dit voor alle mensen in Nederland, of ze hier nu geboren zijn en geen 2e paspoort hebben (uitzet is dan niet mogelijk), uit Kroatië, Polen, China, Egypte, Marokko of Turkije komen dat maakt niet uit.

Het stopt waarschijnlijk pas als ze Europa overgenomen hebben en hier een kalifaat hebben ingevoerd. Maar dat gaat dus mooi niet lukken ;). Immers, Rusland en de VS willen dat beiden ook niet, dus zullen in zo'n extreem geval hier massaal heen komen en dan is het byebye extremistische Islam. Neemt niet weg dat minstens 80% van de Europese inwoners zoiets überhaupt zomaar laat gebeuren.

Google heeft wel een support team, maar niet voor alle diensten ;). Zelfde geldt voor Microsoft, over Hotmail kun je ze in principe geen vraag sturen, maar over producten als Office en OneDrive / Office 365 wel.

Hallo iedereen,

Ik ben nog altijd bezig met de webapp voor mij en mijn collega's. Ik wil er een functie in maken, dat je een bepaalde dienst direct in je agenda kunt plaatsen. Dat lukt nu niet omdat ik niet weet hoe en met welk bestandje ik een afspraak in de kalender kan aanmaken. Wat zoekwerk op Google leverde me een link op uit 2012, en dat werkt helaas niet en ook niet hoe ik het wil hebben. Met die code download je namelijk een bestandje, die open je en dan kun je hem pas toevoegen aan je agenda. Ik wil graag dat als de collega op de link drukt, dat dan meteen gevraagd wordt in welke agenda je hem wilt openen (dus niet downloaden en dus ook niet zelf handmatig hoeven te openen).

Deze code heb ik momenteel, maar die blijft laden na het selecteren van de juiste agenda, en voegt hem dus ook niet toe: (en werkt met dat eerst downloaden en openen principe, wat ik niet wil)

Wie of wie weet wat ik fout doe of wat ik kan doen om mijn probleem op te lossen, of wie heeft er wel een bruikbare link op Google gevonden?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Lars

Ik krijg een foutmelding:
    "Fatal error: Uncaught --> Smarty: Unable to load template file 'index.tpl' <-- thrown in /home/criminals/domains/criminals.dimoweb.com/public_html/lib/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php on line 129"

Of ligt dat aan mij :).

Dat is inderdaad ook een oplossing! Wel met wat meer werk, maar als je een VPS neemt zijn je maandlasten ook in één keer een paar tientjes hoger. Het topic laten we gewoon open wat mij betreft, misschien dat een ander nog een nuttige toevoeging heeft, toch?

Bedankt voor de codes, maar ik krijg bij elke code "Prepaid-code is ongeldig voor dit land". Zijn alle codes dan al ingewisseld, zijn de codes voor andere landen als Nederland of zit ik op een verkeerde pagina? Ik heb op "Upgraden" gedrukt en dan op "Je code verzilveren".

Alsnog bedankt!

De politie in Zweden heeft vandaag een inval gedaan in Stockholm. Daarbij werden servers, computers en andere aanverwante apparatuur in beslag genomen. The Pirate Bay en verschillende andere torrent sites zijn hierdoor offline gegaan. Hoewel er nog geen officieel persbericht naar buiten is gebracht, gaan er wel geruchten dat The Pirate Bay serieus getroffen is.

De politie verantwoordt de actie, omdat er volgens hen op grootschalige schaal inbreuk wordt gemaakt op intellectueel eigendom, en dat staat in strijd met de Zweede copyright wet.

Deze actie raakt niet alleen The Pirate Bay, maar ook torrent gerelateerde websites zoals EZTV, Zoink, Torrage en de Istole tracker zijn momenteel offline. Tevens is het forum, de afbeeldings website en de dump website van The Pirate Bay offline: respectievelijk suprbay.com, bayimg.com en pastebay.net.

Bron: http://www.torrentfreak.com (Engels)