Geloof mij, als het een stichting is mag er geen winst gemaakt worden zo simpel is dat. Als er een overschot aan geld binnenkomt moet dit binnen de stichting worden besteed en mag dit dus niet ten bate komen van personen. De directeur van het WNF heeft inderdaad een normaal salaris maar niet zo hoog als die van een bedrijf hoor. Die directeur hoort gewoon een normaal salaris te krijgen, immers hij heeft er een opleiding opzitten en heeft een grote verantwoordelijkheid. Verder moet hij natuurlijk ook zn gezin en dergelijke onderhouden dus zo raar is dat niet.
Op moment dat een stichting het CBF keurmerk heeft kan je ervan uit gaan dat zo'n goed doel gewoon volgens de regels handelt. Overigens steun ik daarom ook niet veel goede doelen maar enkel en alleen goede doelen waarvan ik vind dat ze geld nodig hebben. Ik ben gewoon iemand die graag natuur en dier wil behouden, ik ben zeker geen vegetariër maar wel een natuurfreak.
Iedereen uiteraard z'n eigen visie maar die verhalen die de wereld in worden geholpen dat topdirecteuren van goede doelen zelf mega salarissen hebben is niet waar. Uiteraard verdienen ze er geld mee, het is een fulltime job en ze krijgen gewoon een normaal salaris volgens opleiding/ervaring en dat vind ik niet meer dan redelijk.