Ik wil niet al te veel roet in het eten gooien maar kun je niet beter kijken naar een opensource implementatie van soortgelijke systemen?
Het bouwen hiervan kost veel tijd en is kostbaar, dus ik weet niet wat je budget is?
Ik wil niet al te veel roet in het eten gooien maar kun je niet beter kijken naar een opensource implementatie van soortgelijke systemen?
Het bouwen hiervan kost veel tijd en is kostbaar, dus ik weet niet wat je budget is?
Als je met cURL moet werken zou ik persoonlijk gebruik maken van Guzzle, hier zitten veel dingen in die je zelf gemakkelijk kan gebruiken.
http://docs.guzzlephp.org/en/stable/
Ook vind je hier het een en ander over CRUD principes, waarschijnlijk gaan ze dat gebruiken in de nieuwe API. Lijkt mij als je vandaag de dag een API maakt.
Dit zijn wel de betere sites met een groter aanbod. Soms kun je rechtstreeks bij de ontwikkelaar kopen, de prijs is dan lager maar ik heb het gevoel dat die thema's van mindere kwaliteit zijn.
Veelal zit er bij een thema 1 jaar support. Persoonlijk kies ik toch liever op maat gemaakte ontwerpen. De verstrekte thema's bevatten vaak zooi die de website heel traag maken. En het beheer is vaak ook een drama.
Dus mocht je voor kwaliteit gaan dan moet je kiezen voor een op maat gemaakt thema. Mocht je voor gemak gaan koop dan een thema.
Kijk:
https://search.google.com/stru….com%2FNL%2FBeoordelingen
Je ziet dat er in de tekst ook een datum en een land wordt meegenomen (klik rechts een review open). Ik denk dat je er goed aan doet om dit zo te maken dat de datum niet wordt meegenomen. Maar ook dat de je het land kan invullen bij een persoon (als dat mogelijk is).
Misschien kun je wat proberen met een clearfix wanneer je op mobiel kijkt? Het lijkt er op dat element door de float problemen geven.
Het kan even duren voordat het functioneert.
Ik zie trouwens wel iets geks. In de teksten worden ook de data meegenomen als je het checked via de test tool.
Probeer zoveel mogelijk velden in te vullen, hoe meer hoe beter!
Je kunt eens kijken naar formulieren. Dan kun je dat netjes koppelen.
Ik heb nog wel een vraag:
Waarom zou je op naam een sleutel doen? Dat is niet heel logisch lijkt mij. De kans dat je tweemaal een klant hebt de Jan Janssen heet is vrij groot. Je kunt beter een ID hebben waarop je dit aan elkaar koppelt. Dan hoef je ook niet steeds de naam van de klant in te vullen.
Je kunt ook even controleren of je het goed hebt gedaan:
https://search.google.com/stru…a/testing-tool/u/0/?hl=nl
Je ziet zo vanzelf wanneer het verkeerd is of niet.
Heb je alles ook bijgewerkt? Zie Directadmin server updaten
De Hema kan dit ook volgens mij of is dat weer anders? Is ook bijna allemaal voor mijn tijd :p
Als het echt gecodeerd is, moet je eens Googlen op een decoder. Zal er vast wel zijn.
Kun je alles aanpassen, ideaal!
Misschien kun je iets van Symfony Sessions. Je kunt dan zelf bepalen waar je de sessie opslaat d.m.v. een configuratie, bijvoorbeeld in de database.
Kan het zijn dat de query wordt uitgevoerd voordat de sessie is gestart?
Ik moet willekeurige posts weergeven op een homepagina. Maar het mag er maximaal 1 zijn per gebruiker. En die posts moeten willekeurig zijn.
Ik heb het misschien ingewikkeld opgelost, maar heb een MySQL procedure gemaakt.
Nee is niet een gereserveerd keyword. Maar het komt dat je in de FROM een select wilt doen met een andere tabel die je ook aanroept in de FROM, dat werkt dus niet.
@Ferhat.Remory, daar had ik ook al aan gedacht maar dan kom ik er niet
@Luc, helaas werkt dat niet. Er wordt een veld aangeroepen in het FROM gedeelte, MySQL kan hier niet mee overweg. Dat zou wel veel problemen oplossen
Ik heb bedacht dat ik misschien maar eens moet kijken naar een MySQL functie die het regelt voor mij.
Ja RAND() heb ik heel veel aan, maar nu nog niet ;). Ik moet namelijk van alle gebruikers in die tabel willekeurig een post hebben.
Ik wil dus 3 rijen terug krijgen en gezien de data die ik heb gepost zou de rij van de gebruiker met id 1 af en toe moeten wijzigen (inderdaad door RAND()).
Hallo,
Ik kom er even niet uit en ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Ik heb op dit moment een tabel in mijn database die bestaat uit posts. Iedere post is gekoppeld aan een gebruiker. Nu wil ik per gebruiker 1 willekeurige post laten zien. Maar let op! Het moet van alle gebruikers uit die tabel zijn en het moet ook echt een willekeurige zijn, dus niet alleen de volgorde.
Hebben jullie een idee? Ik ben al met group by aan de gang geweest maar dat schiet niet op. Ook een subquery helpt totaal niet.
Mijn tabel ziet er uit als volgt:
+----+------------+---------------+
| id | profile_id | title |
| 1 | 1 | titel |
| 2 | 1 | titel 2 |
| 3 | 2 | nog een titel |
| 4 | 10 | laatste titel |
Alvast bedankt!