Het blauw ziet er een stuk strakker uit, alleen ik vindt het wel een beetje veel zwart moet ik heel eerlijk zeggen... Denk dat het ook nog even wennen is hoor
Posts by Puurhost
-
-
Oei print <<<ENDHTML...
-
Maar nog steeds geen echte 'dislike' knop dus...
-
En je hebt een reactie terug
-
Tot en met wanneer is de licentie nog geupdate? Je mag me anders ook even mailen, vanuit hier is er wel interesse voor de licentie (adres is pepijn at de url die in mn plaatje staat ;))
-
Gewoon lekker laten gaan. Hoe vervelend het ook is, neem je verlies en verder gaan met je leven
Geloof me, voor kleine bedrag (en dan zie ik voor het gemak even alles <1000) is het echt niet de moeite.
-
We zien je site graag tegemoet
-
Zoals Jesse al zei; gewoon een goedkoop hostingpakketje zoeken, en daar dan Wordpress opzetten (+bbPress). Is gelijk een goede manier om een beetje te leren omgaan met het maken van een website en doordat je gratis software gebruikt kan je ook nog eens alle kanten op.
Ik wil het zelfs nog wel allemaal voor je installeren, dan hoef je het echt alleen nog maar in te stellen
-
Zolang het maar werkt toch
-
Die zag ik inderdaad voorbij komen, heeft niet geleid tot de oplossing. De oplossing had zichzelf ineens opgelost geen idee waarom nu ineens wel.
Heb je toevallig op je server nog een extra Cache oplossing draaien? Dat zou best wel eens de rede kunnen zijn namelijk
-
Zie pb.
Skype geef ik liever niet.
Ervaring leert me dat iedereen dan alles op skype vraagt ipv het forum, waardoor ik concurrentie begin met mezelf :pHaha en mensen moeten natuurlijk wel naar het forum blijven komen
-
Volgens de website van NGINX zou het als volgt opgebouwd moeten worden:
Bashlocation /download/ { rewrite ^(/download/.*)/media/(.*)\..*$ $1/mp3/$2.mp3 break; rewrite ^(/download/.*)/audio/(.*)\..*$ $1/mp3/$2.ra break; return 403; }
Probeer de verschillen eens over te nemen en kijken of het dan wel werkt? (Sorry is zit zelf op Litespeed dus heb niet voldoende ervaring om je hier echt verder mee te helpen)
-
Hoeveel gebruikers heeft de site?
-
Volgens mij (en Microsoft zelf is het met mij eens) zitten gebruikers van Windows 8 voorlopig nog wel veilig:
Screen Shot 2016-01-18 at 18.54.27.png -
Er zijn weer wat dingetjes gefixed maar het blijft lastig om de site op alle browsers en in alle formaten er goed uit te laten zien
-
Je kan ook via Javascript de cookie instellen en dan via PHP of javascript laten controleren waar de cookie op staat en aan de hand daarvan hidden of niet hidden maken van je chatbox.
JavaScriptfunction setCookie(cname, cvalue, exdays) { var d = new Date(); d.setTime(d.getTime() + (exdays*24*60*60*1000)); var expires = "expires="+d.toUTCString(); document.cookie = cname + "=" + cvalue + "; " + expires; }
En om dan de cookie te controleren
JavaScriptfunction getCookie(cname) { var name = cname + "="; var ca = document.cookie.split(';'); for(var i=0; i<ca.length; i++) { var c = ca[i]; while (c.charAt(0)==' ') c = c.substring(1); if (c.indexOf(name) == 0) return c.substring(name.length, c.length); } return ""; }
Uiteraard kan dit ook prima in PHP, het is een beetje wat je voorkeur heeft
PHP
Toon Meer<?php $cookie_name = "user"; $cookie_value = "John Doe"; setcookie($cookie_name, $cookie_value, time() + (86400 * 30), "/"); // 86400 = 1 day if(!isset($_COOKIE[$cookie_name])) { echo "Cookie named '" . $cookie_name . "' is not set!"; } else { echo "Cookie '" . $cookie_name . "' is set!<br>"; echo "Value is: " . $_COOKIE[$cookie_name]; } ?>
-
Bootstrap is een goeie manier om dat inderdaad te doen. Puurhost.nl klopt alleen nog niet helemaal op de verschillende resoluties die ik getest heb (buttons,titels, sommigen dingen zijn nog off).
Er zijn inderdaad nog een paar dingen niet helemaal lekker, maar ben er mee bezig
-
De makkelijkste oplossing is om de automatische controle van nieuwe mails te verhogen. Gaat het om mail bekijken op een mobiel apparaat? Dan zou je eventueel nog een eigen client kunnen scripting. Een betere oplossing is om over te stappen op exim of dovecot die deze functionaliteiten wel hebben.
Je zou ook nog http://z-push.org kunnen proberen. Geen ervaring mee, maar doet wel wat je naar opzoek bent.
-
Ik heb even door je script gekeken maar het is niet heel goed gescript ben ik bang. Als je echt wilt leren scripten kan je denk ik beter beginnen met een andere source (of koop een boek over scripten in PHP en leer het gelijk goed). Er zitten in de source wel meer links die niet naar jouw site toe gaan, die zul je dus allemaal nog even moeten aanpassen
-
Het makkelijkste is om gebruik te maken van bijvoorbeeld Bootstrap van Twitter. Hier kun je geheel je eigens site omheen bouwen (bekijk mijn site maar als voorbeeld), het is super simpel om te gebruiken en je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden