Het gaat mij eigenlijk om dat ik geen geld wil uitgeven aan mailchimp, ik wil een alternative script. Heeft iemand iets liggen toevallig?
Posts by milan khan
-
-
Beste leden,
Ik ben momenteel op zoek naar een innovatieve app devoloper. De complexiteit van dit project is vergelijkbaar met die van een geavanceerde datingsapp, wat betekent dat ik op zoek ben naar iemand met specifieke vaardigheden en expertise.
Wat we van je verwachten:
- Uitgebreide Ervaring met App Ontwikkeling: Je hebt een bewezen staat van dienst in het ontwikkelen van hoogwaardige apps, bij voorkeur met complexe functionaliteiten.
- Gebruikersgericht Denken: Je begrijpt het belang van een intuïtieve gebruikerservaring en hebt ervaring met het ontwerpen van interfaces die zowel functioneel als aantrekkelijk zijn.
- Back-End Vaardigheden: Kennis van databasebeheer en het vermogen om schaalbare en efficiënte back-ends te ontwikkelen zijn essentieel voor het succes van dit project.
- Realtime Functionaliteiten: Ervaring met het implementeren van real-time communicatie en interacties binnen apps is een grote plus.
- Veiligheid en Privacy: Je begrijpt het belang van het waarborgen van de veiligheid en privacy van gebruikersgegevens en hebt ervaring met het implementeren van robuuste beveiligingsmaatregelen.
Dit is een opwindende kans om betrokken te zijn bij een project dat vergelijkbaar is met de complexiteit van een datingsapp, en ik ben op zoek naar een gemotiveerde professional om deze uitdaging aan te gaan.
Als je denkt dat je de juiste persoon bent voor deze rol, stuur dan je portfolio of voorbeelden van apps die door jou zijn gebouwd.
Ik wil graag weten aan welk bedrag ik moet denken voor we over gaan tot een deal. Ik zoek 1 of meer personen die dit als hobby of naar hun eigen baan doen. Dus geen bedrijf. Ik wil een betaalbare app, dus je moet het ook leuk vinden. Na dit project heb ik vele andere projecten.Milan Khan
-
Anders kan je altijd nog denken aan Sellix, Selly etc.
Doen ze wat ik nodig heb ?
-
Het systeem moet automatisch de verkochte bestanden verwijderen en een nieuwe bestand toevoegen bij iedere betaling. Dit is dezelfde bestand meerdere malen kunnen kopen.
-
Weten jullie toevallig hoe ik dit kan zoeken op codecanyon?
-
Beste leden,
Ik wil graag via een betaaldienst zoals mollie bestanden gaan verkopen, het gaat hier om tickets voor concerten.
Wat ik graag wil doen is 100 tickets uploaden en wanneer er betaald wordt dat ticket nr 1 uitgegeven wordt dat deze automatisch gedownload kan worden en deze niet meer beschikbaar zal zijn. Wanneer een tweede persoon een ticket koopt dat deze dan ticket nr 2 krijgt en zo door. Weet iemand of die bij mollie mogelijk is en zo niet waar wel en hoe ik dit wel kan doen?
Alvast bedankt!
-
Beste leden,
Ik vraag me af wat een programmeur kost per uur, ik heb een website waar ik opties aan wil toevoegen en een beetje vormgeving wil aanpassen (geen designer). Ik wil graag weten wat het mij per uur +- zou kosten gemiddeld en ik vroeg me ook af of hier mensen waren die zich willen aanbieden om dit te doen en zo ja wat je prijs is.
Milan
-
Beste leden,
Ik weet niet of jullie je dit herinneren, maar vroeger had iedere mafiagame een script waarbij mensen zich konden inloggen met hun mail en al hun vrienden kregen dan een mail met een uitnodiging. Bestaan deze scripts nog en zouden deze nog werken? Zijn er wellicht mensen die dit wel werkend kunnen krijgen?
Milan khan
-
Ik heb gezocht maar kan niks vinden, de organisaties moeten de mogelijkheid hebben om hun events toe te voegen waardoor het in een agenda komt op volgorde. Dat kan ik nergens vinden.
-
Beste leden,
Ik zoek een party/evenement agenda zoiets als djguid en partyflock, Ik wil organisaties de mogelijkheid geven om hun event toe te voegen, weet iemand of hier een script voor bestaat die helemaal geoptimaliseerd is ?
Alvast bedankt!
-
Beste leden,
Ik ben op zoek naar een vcard qr code zoals: https://www.qrcode-monkey.com/#vcard maar ik wil zelf de text kunnen bepalen, zoals
Firstname
Lastname
OrganizationDit wil ik veranderen naar iets wat ik zelf wil. Dat wat ingevuld wordt hoeft niet van locatie te wisselen dus wat in de vcard onder firstname moet komen mag zoals het hoort dus de volgorde van het ingevulde mag wel blijven enkel de text erboven moet veranderen.
Indien jullie mij hiermee kunnen helpen zou dit mij heel veel tijd in mijn bedrijf besparen.
Alvast bedankt!
-
Beste leden,
Ik ben enkele tijd op zoek naar een ticketswap script, waarbij mensen tickets kunnen verkopen waar anderen weer tickets van kunnen kopen. Kennen jullie een script die dit mogelijk maakt, wellicht dat er een soortgelijke script te koop is, zo niet hebben jullie enig idee hoe ik dit kan realiseren door bijv api's etc van ticketverkoop sites te integreren zodat de website herkent of de tickets valid zijn of niet?
Alvast dank!
-
Dus je wilt je eigen bitcoin app bouwen met unity?
Of wil je een multiplayer game bouwen met unity?Een multiplayer game bouwen met unity.
-
P2E spreekt voor zich zelf, wanneer je bekend bent met de blockchain en unity samen dan weet je waar het over gaat. Het gaat mij er om om iemand te vinden die dit kan vandaar dat ik zo kort ben, ik heb geen interesse in devs die uit dit bericht niet kunnen halen wat ik zoek.
-
Beste leden,
Ik zoek een dev die goed is met blockchain als met unity games bouwen, zodat diegene mij een game kan aanleveren met een P2E functie.
Bericht mij indien jij dit kan.
-
Heeft iemand deze script draaien op een website, ben benieuwd hoe jullie het aangepast hebben naar jullie eigen ideeen
-
Weet iemand hoe je aan credits komt of heeft iemand toevallig al een buy credits optie gemaakt
-
Hej Mica,
Zal ik doen, danku!
-
Ja geprobeerd, maar ik krijg de subdomein van static niet gekoppeld aan public_html via directadmin
-
Ik weet niet of het alleen aan mij light maar ik krijg de source niet werkend