Posts by dmeigenaar

Zojuist even een nieuwe server aangeschaft bij TransIP met directadmin als test om te kijken wat het resultaat is.

En zoals ik dacht heb ik alles erop gezet en werkt de site weer zoals voorheen, dus de Javascript codes werkten weer.

Er zal dus iets moeten zijn met de cPanel waardoor het dus niet werkt..

dit klinkt alsof je een js file inlaad d.m.v. een javascript en dat de js file zelf een 403, 404 of 500 geeft als je hem direct benaderd in de browser. Heb je hem los ook kunnen openen?
    Of is het een js file dat door php wordt gevuld en gegenereerd, kloppen dan de variabelen? Dump die met een var dump boven de file gevolgd door een exit.

Het is zeg maar hetzelfde script als bij jouw spel: PokeWorld

javascripts/tooltip.js

Dat script btw

Mijn script kan ik ook gewoon los openen ja

Nee er missen dus geen .js bestanden, het gehele back-up is geupload. Net nog is gedaan en alles zit er gewoon in.

Voor de rest is er niks aan aangepast, en het is niet 1 JS script he, maar nog een Javascript stuk code wat gewoon totaal niet werkt..

Indien je even een kijkje wilt doen stuur maar PB dan stuur ik de site link.

Beste ICT'ers,

Ik heb zodanig weer een nieuw probleem ondervonden. Ik heb de overstap gemaakt van Directadmin naar cPanel. Tot dus ver is mijn site helemaal overgezet alleen gebruikt cPanel nieuwe versies van bijv , o.a. MYSQL.

De MYSQL bug heb ik opgelost. (INSERT INTO met lege waardes werkte niet)
    Alleen nu heb ik nog 1 bug, namelijk mijn Javascript code werkt plotseling niet via cPanel. Het heeft altijd wel gewerkt onder Directadmin maar sinds de overstap naar cPanel werkt het niet meer.

Is er iets wat ik moet activeren in cPanel waardoor zulke Javascript codes weer werken of is er iets anders aan de hand?

Hieronder JS code 1:

Hopelijk kan iemand me zsm helpen zodat de site weer goed werkt.

Met vriendelijke groeten,
    Damon Rabbers

Voornamelijk omdat mijn nieuwe (Grote) website gebruik maakt van Nginx. En volgens de verkoper Nginx stuk sneller is. Dus vandaar mijn overstap ook naar Nginx.

Met welke instellingen kan ik ze beide gebruiken dan? Gewoon via Directadmin > Custombuild > Edit Options > En dan webserver aanpassen naar: nginx_apache of moet ik daarvoor andere handelingen doen?

Nou ik heb sinds vorige week de overstap gemaakt van Apache naar Nginx. Doordat ik een website kocht wat op Nginx draait is nu ook de bedoeling dat mijn andere website ook gaat draaien op Nginx. Alleen mijn andere website heeft redelijk veel htaccess lines. Nu is de bedoeling dat de belangrijke lines worden geschreven in Nginx zodat de website het weer gaat doen.

Met onder andere dat bijv.: Mijn index zit in map: web > index.php
    Dan zou in de Nginx config een regel moeten komen dat die de index pakt uit mijn "web" mapje.

Beste Ictscripters,

Is er iemand die even snel kan helpen met een .htaccess script om te zetten naar Nginx configuratie voor mijn site?

Indien je hier verstand van heb zie ik graag een PB tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
    Damon Rabbers

Heb je wel patent zitten op je codes / sources? Want volgens mij is zonder patent niet bepaald strafbaar omdat je niet strak bewijs heb dat JIJ de daadwerkelijke rechthebbende bent van jouw werk in dit geval het script / source. Mocht je dit wel hebben kan je hiermee naar de rechter stappen en advocaat inschakelen.

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een logo kan maken voor mijn RPG spel.

Wil jij mij helpen stuur dan even een bericht met voorbeelden, prijs +/- per logo.

Wie weet huur ik je meer in voor bepaalde concepten.

Budget is niet echt heel groot momenteel.

Groetjes,
    Damon

AUB koop geen sources meer van deze man! Dit is een oplichter eerste klas. Daarbij zijn zijn sources ruk, en niet eens 5 euro waard. Dus wees verstandig en koop niks van hem!

Ik heb tot dus verre niet in enkele query mysqli_real_escape_string() staan.
    Enkel bij queries die wat toevoegen zoals $_POST bijvoorbeeld.

Is het dan verstandig om uit voorzorg mysqli_real_escape_string() bij elke query toe te voegen?

Bedankt DarkShifty voor het duidelijk maken van het topic wat ik hier aangemaakt heb.

Daarbij maak ik inderdaad gebruik van mysqli_real_escape_string, alleen in een function gebouwd.

Zelf gebruik ik mysqli, maar kan ook overweg gaan met PDO.
    Alleen zelf zie ik nog niet echt een super groot voordeel om te switchen van mysqli naar PDO.

Voor het escapen van SQL queries, had ik laatst dit gemaakt.

En dan bij belangrijke momenten: security($_POST['login']) <-- Bij wijze van.