Posts by speedwars

    Hallo allemaal,


    Ik ben bezig met een site voor een maat van me. Nu hoefde ik de code niet te vernieuwen... maar nu heb ik een probleem in dit script.


    Hieronder vind je trainen.php, dit script moet een tijd in de database zetten. Wat doet dit script nou, hij zet de tijd op 5 uur terug in plaats van de ingegeven minuten voor uit.


    Hoe kan ik dit fixen?


    Het is opgelost en Ferhat.rocks, die vragen allen om een kvk nummer, het is maar een hobby van mij, en ik wil door middel van de belservice zo de host betalen en een prijzen pot opbouwen.


    Aangezien jij bij mollie, targetpay een kvk nodig hebt. Dimo pay zal ik eens gaan nakijken had ik nog niet eerder van gehoord.

    Hallo allemaal,


    Ik maak voor de eerste keer een betaal systeempje met eurobellen.


    Nu ben ik bezig met de pagina om de belcredits toe te voegen maar nu krijg ik dus steeds een wit scherm.. en hij voegt niks toe.



    Kan iemand mij helpen :saint:


    Hier het scriptje


    Al vast bedankt

    Hallo allemaal,


    Excuses als ik dit verkeerd heb geplaatst.


    Ik ben al een tijdje bezig om een soort tribalwars te maken. Ik ben nu al een heel eind.
    Maar nu zal ik ook naar de naam moeten gaan kijken langzaam zodat ik mijn logo kan laten maken.


    Nu ben ik alleen een beetje inspiratie loos.
    Het thema is oorlog (lijkt me logisch). Het tijdperk is nu.


    Dus heb je een idee, wil je me helpen? Ik zou het super vinden!


    Alvast bedankt

    Hallo allemaal,


    Ik ben al een tijdje bezig met een nieuwe site te maken. Soort tribalwars, travian ect. ect.



    Nu zit ik met mn handen alleen in het haar..
    Geen idee waar ik moet zoeken of wat er aan de hand is.


    Deze melding krijg ik:

    Code
    Failing SQL: SELECT COUNT(`id`) AS `exist`,`banned` FROM `jeroeti93_NLSW1`.`users` WHERE `id`='1'
    Error: SELECT command denied to user 'jeroeti93_SPMAIN'@'localhost' for table 'users'


    Wat gaat er hier fout of wat doe ik verkeerd?


    Mijn dank is zeer groot