Ja inderdaad. Is zoiets mogelijk? En zo ja, wat is de code daarvan?
Alvast bedankt voor de hulp
Waarom werk je niet met 1 bestand en met $_GET ?
Hoe bedoel je precies ferhat?
Ja inderdaad. Is zoiets mogelijk? En zo ja, wat is de code daarvan?
Alvast bedankt voor de hulp
Waarom werk je niet met 1 bestand en met $_GET ?
Hoe bedoel je precies ferhat?
Ok, maar ook een onderdeel van die pagina?
Ik ben niet thuis in de wereld van php, maar ik denk wel dat dit mogelijk moet zijn...
Weet iemand toevallig hoe ik in een pagina een deel kan laten zien vanuit een andere pagina?
Concreet bedoel ik, in bestand 'bestand_1.php' staan verschillende delen tekst. Nu wil ik dat dit in pagina 'bestand_2.php', 'bestand_3.php', 'bestand_4.php', enz 1 deel van 'bestand_1.php' staat. Dus als ik de tekst in 'bestand_1.php' wijzig moet deze automatisch hetzelfde wijzigen in 'bestand_2.php', 'bestand_3.php', 'bestand_4.php', enz.
Een soort iframe maar dan met php.
Is zoiets mogelijk?
Ik hoop dat jullie wat begrijpen wat ik juist bedoel, maar het is niet makkelijk uit te leggen
Het betreft dus meer een 'wiki site' dan een fansite?
Er zullen dus artikelen moeten worden toegevoegd van mogelijke items en acties die je in het spel kan krijgen en uitvoeren?
Inderdaad.
Ik zie het meer als een site waar je handige informatie terugvindt over het spel. Een community kan later nog altijd worden toegevoegd, maar dat is niet het doen van de site.
De andere designs werden disabled. Normaal zie je nu enkel ons design..
Jammer.
Ok. Er zijn inderdaad al enkel knoppen bijgekomen. Doe zo voort zou ik zeggen
De editor is wel beperkt. Komt daar nog veranderng in? Of bedoel je dat met BBCodes?
Neen, daar is de fansite niet voor bedoeld.
Mss dat dit later nog wordt toegevoegd...
Er zit inderdaad geen forum achter. Waarom wel dan?
Tja, zowat alles eigenlijk. Zowel de gegevens invullen als de codes maken. Het is een website in HTML dus daar moet je toch zeker iets van kennen.
Wat bedoel je preciew met achter de schemren werken? Voeg me anders even toe op Skype
Tja, dat is moeilijk te zeggen.
Dat hang er van af hoe Bigpoint de site evalueert. Zoals het er nu naar uit ziet denk ik dat de kansen hoog zijn omdat er nog geen officiële fansite van Rising Cities is.
Hoe uitgebreider de site = hoe meer kans
Type & omschrijving werk: Vrijwilligerswerk
Tijdsduur / Periode: Zo lang als je zelf wil
Gevraagd: Iemand die actief mee wil werken aan een fansite van Rising Cities
Prijs: 0EUR (vrijwilligerswerk)
Betalen kan via: /
Extra informatie: Ik ben sinds kort bezig met het maken van een fansite voor het online spel Rising Cities [LINK].
Zijn hier mensen die me willen helpen bij het bouwen van een fansite met tal van randinformatie over het spel?
Vereiste:
Wat je ervoor terugkrijgt:
Een kleine preview is al te bekijken op http://cityfans.be/
Meer informatie via PM of via mijn Skype (te vinden in mijn profiel)
Alvast bedankt!
Bedankt
Had er al eens vol goede moed aan begonnen, maar het is mij allemaal een beetje te ingewikkeld. HTML & CSS ok, mar PHP
Beste,
Ik heb een CSS & HTML website maar vind het nogal lastig om te bewerken. Is er van jullie soms iemand die dit thema kan omzetten in een Wordpress versie?
Je kan me contacteren via PM of via Skype voor meer info.
Alvast bedankt!
Allebei
Alleen mag dat vertalen na het updaten gebeuren
Dan wou ik dat het al gedaan was. Wanneer beginnen jullie?!
Is het een vervolg van deze versie? WBB 4?
Of je kan de online versie gebruiken op http://www.onedrive.com