Posts by Waxi

Welke editor gebruik jij om je HTML, PHP, js, ... bestanden mee te bewerken?

Ik gebruik momenteel notepad++, maar ben aan het uitkijken naar andere (betere) software.

/ Mod-edit Victor /

Genoemde software;

EditorBetaald
    Adobe DreamweaverJa
    Notepad++Nee
    The HTML editorJa
    PHPdesignerJa
    NetbeansNee
    Visual Studio 2013Ja (Met trial)
    Komodo editNee
    Sublime textJa (Met trial)
    WebmatrixNee
    PHPStormJa (Met trial)
    IntelliJNee
    Coda 2Ja

Heb het aangepast maar het werkt niet.

*Edit*

Ik heb nu
    divobj.innerHTML = +cakePrice;
    aangepast naar
    divobj.innerHTML = Math.ceil(cakePrice);

en nu werkt het wel. Bedankt!

Ik ben momenteel bezig een bestaand rekenscript aan te passen naar mijn behoeften. Ik stuit enkel op een probleem: afronden!

Ik zou graag uitkomst die het script genereert afronden op de eenheid naar boven: 1,2 => 2 , 1.7 => 2 enz.

Dit is mijn code:

Kan mij iemand helpen hiermee?

Alvast bedankt!

Ik ben op zoek naar een nieuw logo voor mijn website.
    Het zou een abstract logo moeten zijn dat vele kleuren bevat. En natuurlijk op de een of andere manier de letter "W" weergeeft.

Voor meer informatie rond dit project kunnen jullie mij altijd contacteren via skype (zie mijn profiel).
    Het budget wordt ook via daar meegegeven en kan altijd nog worden aangepast...

Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een bestaande layout kan bouwen in een bestaand php-script.
    Ik heb voor deze (kleine) klus een budget van +/- 10 EUR.

Ik heb gewoon dezelfde opmaak van een pagina 100+keer nodig. Deze staan vol met informatie en korte zinnen. Dat is veel gemakkelijker te bewerken via 1document dan dat je ze alle honderdeen voor moet openen...