Posts by godkiller

nu heb ik nog een vraag over hetzelfde stukje.

Cannot redeclare is_name() (previously declared in /home/....../domains/...../public_html/includes/_functions.php:8) in /home/...../domains/.../public_html/includes/_functions.php on line 14

is dit een zelfde soort fout wat ik moet vervangen door iets nieuws?

dit krijg ik voor fout als ik ereg vervan door preg mach.
    hoe los ik deze fout op?

Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING in /home/....../domains/...../public_html/includes/_functions.php on line 9

function is_name($i){ if(!preg_mach"^[A-Za-z0-9-]{3,25}$", $i)){ return FALSE; } else { return TRUE; }}

hallo,

ik heb volgens mij een veroudert script.

ik zal hier een stukje posten.
    waar de fout in zit en wat die aangeeft als fout

hij geeft aan dat de fout is:
    deprecated: function ereg() is deprecated in home/...../domains/..../public_html/includes/_functions on line 9

PHP
    function is_name($i){	if(!ereg"^[A-Za-z0-9-]{3,25}$", $i)){		return FALSE;	} else {		return TRUE;	}}

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1

dit is de foutmelding die hij geeft als ik dit script upload.
    ik weet uberhaubt niet waar het aan ligt
    waar zou ik dit kunnen vinden dan zou ik de code kunnen vinden zodat jullie me kunnen helpen

HEEY,

hij geeft nu een andere foutmelding weer.

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1

hoe los ik dat op

heey mensen. ik blijf maar een foutmelding krijgen bij while($aRow = mysql_fetch_assoc($rResult))
    ik weet neit wat ik fout doe wie kan me helpen
    dit is een script van een open source crime game