Het spel is zoveel mogelijk klikken zodat we het streef getal halen van 1m.. Hoe vaak je klikt en wanneer mag je helemaal zelf weten.
Posts by ctfxc
-
-
Jaa maar is het in de context van deze site vals spelen?
-
Nee want het is geen fout, zoals ik al eerder zei...
-
Dat is wat je kan doen, maar klikken kan je toch..
-
Nee dat zou het hele grapje eraf halen, het is juist lachen dat je onder elkaar een competitie krijgt. Wat je ook ziet in de top 5.
-
Zit na minder dan 3 dagen al op 260 duizend clicks mhh kom die maar is tippen!
-
Die heb ik zeker wel gezien, en ik ben blij dat je alles wil na maken. Laat toch maar weer zien dat het een goed project is.
-
Dan heb je het systeempje van nu nog niet gezien
-
Nee helaas! Dan is het niet meer uniek he!
-
1m clicks.. Haha nee is gewoon grappig. 30 duizend clicks in minder dan 1 dag..!
Ik heb hier absoluut geen doel mee, ik zoek alleen wel iemand die een hiscore kan maken.
Iemand die dit natuurlijk tegen betaling kan doen!
-
-
Dankje! ik zoek dus iemand die dit voor mij kan doen!
-
Type & omschrijving werk:HTMl code gezocht.
Tijdsduur / Periode:
Gevraagd / Aangeboden:
Prijs:
Betalen kan via: IDEAL
Extra informatie:
Ik zoek een HTML code die klicks count. Dus bv ik klik op debutton en er komt een 1 en nog een keer klikken een 2 snapje. En ik wil dus dat als ik 20 keer heb geklikt iemand anders weer verder kan klikken na 20.
Ik heb nu deze HTML maar deze counts gaan weer weg na een refresh en dat moet dus niet.PHP
Toon Meer<html> <head> <script type="text/javascript"> var num =0; function numtimesclicked(){ num = num+1; document.getElementById('numclicked').innerHTML = num; } </script> </head> <body> <input type="button" onClick="numtimesclicked()" value="Klik"> <div id="numclicked"> 0 </div> </body> </html>