Ik zal er wel even bij zetten hoeveel euro paysafecard je krijgt bij 1 mil kliks, kan 5 tm 50 euro zijn.
Posts by Michael.
-
-
bedoel je die copyright footer?
Dan moet je in csss
position:fixed;
bottom:0;
toevoegen -
Heb je toevallig een link?
Sorry dat was echt al een hele tijd geleden, zou het niet meer weten welken.
-
Zelf aangeleerd of tutorial?Ik heb ooit eens een tutorial gevolgt, en ben er zelf in verder ge gaan, niet met deze, maar wel met die effecten zeg maar.
-
Ik persoonlijk vind het een leuk logo.
Thanks
En ik heb het logo (Onder op pagina 1) iets donkerder gemaakt, vond dat het er niet goed bij paste
insaneflame Ja met brushes
-
-
Jawel, maar de .psd bestand stond op mijn pc voordat ik hem opnieuw installeerd had.
Maar opnieuw maken is geen probleem, heb hem al bijna af.
-
ziet er goed uit misschien i.p.v dat grijze vlekken een lichtblauwe maken?
Goed idee, kan het alleen niet zo makkelijk aanpassen, dus zou hem even opnieuw moeten maken.
Bedankt voor je tip. -
Ik ben sinds deze 2 weken weer begonnen met photoshop.
En mijn vraag is, wat vinden jullie hiervan, en wat kan beter.(en is nog niet echt een logo i.v.m de grootte)
MVG.
- Michael -
Domein:titanwar.eu
Verloopt op:12-11-2014
Registrar:Versio BV
Begin bod:4 Euro
Opbieden met:50 cent
Buy now:15 euro
Betalen kan via:Paypal, Paysafecard
Extra informatie:Na betaling krijg je een EPP code -
Ook ik zou graag een demo zien...
Lees dan de berichten....
Menno zei dat je hem moet pmen voor een demo.Ik bied 20
-
Wat is het beste manier om php/sql te leren?
Ik kan php zelf al een beetje (door codecademy), maar wil graag er ook sql bij leren.
Ik wil het leren omdat ik later forums wil gaan bouwen.
Heeft iemand een site of iets anders waar je het makkelijk kan leren?
Ik beheerst al HTML/CSS/Jquery.Alvast bedankt.
-
De waarde van een domein hangt van diverse factoren af.
Hoeveel bezoekers trekt het domein, en hoe komen deze bezoekers op de website?
verder speelt de leeftijd van het domein een rol.
Wat is het zoekvolume van de keywords in het domeinEn het belangrijkste, wat geeft de gek ervoor (spreekwoordelijk)
oftewel net dat wat men er voor overheeft,
je kunt wel 100 euro voor je domein vragen, maar als niemand deze waarde ervan in ziet, is hij dit dus niet waard.Naar mijn mening zijn, domeinen waar geen bezoekers of website op staat. en geen hot extension heeft (.nl / .com / .eu) in de regelmaat niet mer waar als 10 a 25 euro. Als dit er al voor gegeven wordt, maar dat is dus zeer afhankelijk van wat de koper er mee il doen en hoeveel de domeinnaam voor hem waard is.
Ja snap ik, maar vroeg me af hoeveel je ong zou krijgen er voor, dacht al niet veel.
Maar hoe verkopen mensen eigenlijk domeinen? Geven ze je gewoon hun hosting account aan jouw? Of laten ze je verhuizen. -
-
Je hebt ook .onload bij jquery.
$(document).ready(function(){ is als de pagina
-
Dit had ik al maar ben er niet tevreden van :p.
Heb de tutorial wat duidelijk gemaakt, maar je kan het altijd nog met andere effecten doen. zoals
Je kan het ook doen met $('').css en dan bijv hem hiden, en hem via width hem laten uit klappen, (Met snelheid er bij).
Maar anders zal ik als ik jouw was zal ik hier na kijken http://www.codecademy.com/dashboard
En dan jquery, zijn echt nice tutorial, zo heb ik het in een avond geleerd. -
Ik kan je zeker wel helpen, het is heel makkelijk te maken met Jquery (Soort plugin voor javascript)
Wat je doet je include eerst jquery zelf in de head van html, dit plaats je daar
Daarna maak jij een bestand aan bijv jquery.js, en die include je ook weer op dezelfde manier als jquery zelf
Let op, je jquery.js moet pas nadat je jquery zelf hebt geinclude, anders werkt het niet (Dan ziet hij eerder je bestand, als de plugin)Daarin zet je
Code$(document).ready(function(){ $('Zelfde als wat hieronder er in moet. je moet het hiden omdat het anders niet er in kan komen, dit kan je verbeteren door dit weg te halen, en in css display:none; te zetten, maar probeer eerst dit maar'').hide(); $('Joun div, bijv als hij als id menu heeft, doe je #menu, als hij in een class zit die je .menu').fadeIn(200, function(){ }); }):
Dat hoort als het goed is te werken, heb je problemen, of vragen kan je me altijd een pm sturen, of je skype -
Ik heb momenteel een domein waar ik niet veel meer mee doe, dus waarschijnlijk wil ik hem later gaan verkopen, maar hoeveel zou je ongv kunnen krijgen voor http://www.gameforum.nu?
Mocht ik het waard vinden, maak ik later nog een topic aan om het te verkopen.EDIT : hij verloopt 16/08/2014 02:00 (CEST)
Mvg,
- Michael -
Oh als ik naar de live preview ga, dan ziet het er een stuk beter uit, omdat mijn beeldscherm groter is
Dan valt het wel mee hoe druk het is. -
Ik vind het een heel mooi design, alleen het is een beetje druk, misschien wat meer afstand houden met sommige divs?
Verder vind ik hem nice.