Posts by Michael.

Jawel, maar de .psd bestand stond op mijn pc voordat ik hem opnieuw installeerd had.

Maar opnieuw maken is geen probleem, heb hem al bijna af.

Ik ben sinds deze 2 weken weer begonnen met photoshop.
    En mijn vraag is, wat vinden jullie hiervan, en wat kan beter.(en is nog niet echt een logo i.v.m de grootte)

MVG.
    - Michael

Domein:titanwar.eu
    Verloopt op:12-11-2014
    Registrar:Versio BV
    Begin bod:4 Euro
    Opbieden met:50 cent
    Buy now:15 euro
    Betalen kan via:Paypal, Paysafecard
    Extra informatie:Na betaling krijg je een EPP code

Wat is het beste manier om php/sql te leren?
    Ik kan php zelf al een beetje (door codecademy), maar wil graag er ook sql bij leren.
    Ik wil het leren omdat ik later forums wil gaan bouwen.
    Heeft iemand een site of iets anders waar je het makkelijk kan leren?
    Ik beheerst al HTML/CSS/Jquery.

Alvast bedankt.

Ja snap ik, maar vroeg me af hoeveel je ong zou krijgen er voor, dacht al niet veel.
    Maar hoe verkopen mensen eigenlijk domeinen? Geven ze je gewoon hun hosting account aan jouw? Of laten ze je verhuizen.

Dit had ik al maar ben er niet tevreden van :p.

Heb de tutorial wat duidelijk gemaakt, maar je kan het altijd nog met andere effecten doen. zoals

Code
    $('').hide();  $('').slideToggle(380);

Je kan het ook doen met $('').css en dan bijv hem hiden, en hem via width hem laten uit klappen, (Met snelheid er bij).
    Maar anders zal ik als ik jouw was zal ik hier na kijken http://www.codecademy.com/dashboard
    En dan jquery, zijn echt nice tutorial, zo heb ik het in een avond geleerd.

Ik kan je zeker wel helpen, het is heel makkelijk te maken met Jquery (Soort plugin voor javascript)
    Wat je doet je include eerst jquery zelf in de head van html, dit plaats je daar

Code
    <script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.10.2/jquery.min.js">

Daarna maak jij een bestand aan bijv jquery.js, en die include je ook weer op dezelfde manier als jquery zelf

Code
    <script src="jquery.js">

Let op, je jquery.js moet pas nadat je jquery zelf hebt geinclude, anders werkt het niet (Dan ziet hij eerder je bestand, als de plugin)

Daarin zet je

Code
    $(document).ready(function(){
    $('Zelfde als wat hieronder er in moet. je moet het hiden omdat het anders niet er in kan komen, dit kan je verbeteren door dit weg te halen, en in css display:none; te zetten, maar probeer eerst dit maar'').hide();
    $('Joun div, bijv als hij als id menu heeft, doe je #menu, als hij in een class zit die je .menu').fadeIn(200, function(){

});
    }):

Dat hoort als het goed is te werken, heb je problemen, of vragen kan je me altijd een pm sturen, of je skype :)

Ik heb momenteel een domein waar ik niet veel meer mee doe, dus waarschijnlijk wil ik hem later gaan verkopen, maar hoeveel zou je ongv kunnen krijgen voor http://www.gameforum.nu?
    Mocht ik het waard vinden, maak ik later nog een topic aan om het te verkopen.

EDIT : hij verloopt 16/08/2014 02:00 (CEST)

Mvg,
    - Michael

Oh als ik naar de live preview ga, dan ziet het er een stuk beter uit, omdat mijn beeldscherm groter is :)
    Dan valt het wel mee hoe druk het is.

Ik vind het een heel mooi design, alleen het is een beetje druk, misschien wat meer afstand houden met sommige divs?
    Verder vind ik hem nice.