Posts by Frenzo.Brouwer

Heb zojuist de errors verholpen. Zag ook dat ik een ander foutje er in had zitten. Nu heb ik nog steeds een error

Code
    Uncaught TypeError: $(...).modal is not a function
        at myprofile.php?action=avatar:290
        at dispatch (jquery.min.js:2)
        at y.handle (jquery.min.js:2)

Waarvan dit die code is van de pagina:

ps. heb de layout ook vervangen. wellicht even cache legen voor de mensen die al hebben gekeken in de layout

Je kan inloggen met
    User: test
    Pass: test

Pretty much this. Heb je toevallig een gast- of testaccount wat hiervoor gebruikt kan worden?
    Ik ga er van uit dat dit ook PHP-code betreft, dus om nu aan de buitenkant te kijken wat er misgaat vertelt ons waarschijnlijk ook niet alles.

Aangezien het een betaald script is heeft dit wel enige kwaliteit neem ik aan of kan deze verkeren, heb nooit iets met codecanyon gedaan.

Waar gaat het precies mis? Wat verwacht je dat de functionaliteit (zou) moet(en) doen, maar lijkt dat niet te doen? Heb je al gekeken of anderen soortgelijke problemen hebben? De meeste programmeerproblemen zijn immers niet uniek.

Nee, zover ben ik nog niet. Het gaat mis met het weergeven van de afbeeldingen.
    Ik heb de source ook localhost draaien zonder de mafia code er om heen. Zodra ik hem ga inbouwen gaat het mis.

De fout zit dus nu nog puur in de tabs -> Het weergeven van de afbeeldingen

Hey,

Ik heb een scriptje gekocht op codecanyon waarbij ik avatars kan genereren.
    Helaas krijg ik het niet goed ingebouwd, kan iemand mee kijken?

http://originalmafia.nl/myprofile.php?action=avatar

Username: test
    Password: test

TIP: Met het gast account kan je niet op deze pagina komen.

Naar mijn gevoel heb ik hem er nu al groot en deels in zitten. Maar hij werkt nog niet goed. Bij Chrome -> Inspectie -> Console krijg ik wel wat errors maar kom er niet heel erg ver mee..

Wie kan me helpen?

Beste Developers,

Wie heeft tijd vandaag, of morgen om twee layouts om te zetten naar HTML/CSS

Budget € 30,00 per layout

Outgame:
    https://www.imgdumper.nl/uploa…zo-Brouwer-ItSucceeds.jpg

Ingame:
    https://www.imgdumper.nl/uploa…/5af9fb67bd707-Ingame.jpg

Eisen:
    Opleveren van een valid html & css bestand.
    Gebruik het design. Dat is het resultaat wat ik wil zien.

Totaal: € 60,00

Ik kan het overmaken via:
    Bank overschrijving (ING)
    Paypall

Wie kan dit dus voor mij realiseren?

Links is mooi, maar het prikkeldraad en het groene mos/gras staat me niet zo aan.

Dankje voor je reactie. Wat had je anders in gedachten buiten het groene mos & prikkeldraad. Zonder dat komt het zo saai over naar mijn mening

Hallo Leden,

Al een tijdje probeer ik een site door middel van SEO op een goede positie te krijgen.
    Nu loop ik al vaker tegen het zelfde probleem aan en dat is:

Mijn beschrijving komt niet overeen met die van google helaas..

Als je dan dus naar de eerste advertentie kijkt. Volgens die pagina "Plat dak Repareren" heb ik dit als broncode

De link rechtstreeks naar de pagina : https://cwbnl.nl/blog/Platdak-repareren

Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven, of wat doe ik verkeerd?

Hey leden,

Na lang niks meer ontworpen te hebben. Heb ik echt na ruim een / twee jaar weer eens iets geprobeerd.
    Graag jullie mening. Heb er wel even een © logo door heen gezet.

Update 14/5/18 (23:15 uur)
    Ingame variant gemaakt

Graag even felle kritiek zodat ik de draad weer ged kan oppakken.

Groeten,
    Frenzo - ItSucceeds

In mijn browser (Chrome) werkt dit (het informatievenster wordt direct getoond bij de marker), al valt de marker nog steeds weg achter het contactformulier. Dit (marker achter formulier) kan te maken hebben met de schermresolutie.

Weet je zeker dat je je pagina(cache) goed hebt ververst in je browser? In welke browser bekijk jij jouw site?

Klopt, was cache vergeten te legen.. Hij is wel direct open! Super!!
    Op de home pagina is die niet meteen zichtbaar, dan moet ik nog een beetje scrollen.
    Bij een dienst zoals https://cwbnl.nl/blog/Daklekkage zie je alleen de titel.

Hij hoeft dus nog maar een beetje naar boven toe..

Dit probleem is opgelost. Het 2e (sticky menu) heb ik nu voor mobiel uitgeschakeld.

PHP
    function isMobile() {
    	return preg_match("/(android|avantgo|blackberry|bolt|boost|cricket|docomo|fone|hiptop|mini|mobi|palm|phone|pie|tablet|up\.browser|up\.link|webos|wos)/i", $_SERVER["HTTP_USER_AGENT"]);
    }

Je kan het controleren met:

PHP
    if(isMobile()){
     // Wat hier staat, wordt alleen zichtbaar op mobiel
    }
    else{
     // dit niet
    }

Je kan hier stiekem best veel handige dingentjes mee toevoegen aan je website

Ergens in je HTML-code (map-canvas) of configuratie staat je latitude coordinaat (52.076486). Als je deze verlaagt (naar bijvoorbeeld 52.06) schuift de kaart omlaag, en daarmee gaat je marker omhoog. Dit hangt natuurlijk ook een beetje van je zoomniveau af.

Ik zie dat het infowindow nog steeds niet direct getoond wordt, ondanks de marker.showInfoWindow(); in de code. Dat is wel opmerkelijk, weet zo niet direct waarom dat niet werkt.

Ik heb een beetje lopen kloten met de lat & long. Maar ook dit kwam niet tot het juiste resultaat helaas :(

Dan zou ik het middelpunt van de kaart die je initieel toont iets naar het zuiden leggen. Dit zou ervoor moeten zorgen dat de kaart wat verder omhoog schuift.

Ik heb helaas weinig verstand van javascipt. Zou je misschien een beetje kunnen mee kijken waar & wat voor aanpassing ik dan moet maken?