Posts by Frenzo.Brouwer

Daarnaast wil ik een digitaal vinger afdruk maken om rechtsgeldige overeenkomsten te kunnen maken voor bedrijven. Heb inmiddels de cookies verwijderd en aangepast naar $_SERVER. Loop alleen vast op het weergeven van de succesmelding.

Het zou ook goed zijn als de pagina na het uitvoeren van de ajax call naar een andere pagina wordt door verwezen zoals index.php?page=getekend&id=3 Dat zou ook makkelijk zijn voor het afhandelen van de procedure

Heb het script werkend, sorry voor de onduidelijke uitleg. Mijn kennis met javascript is helaas niet zo groot. Loop nu tegen een volgend probleem aan dat is het weergeven van een succes melding.

Hoe dit is gemaakt durf ik ook niet te zeggen omdat ik dit heb laten voor een klein bedrag.

Ik heb een #handtekeninggeplaatst id gemaakt met een succes melding. maar hoe kan ik die nou het beste weergeven? Op deze manier doet die het niet.

Hey,

Kan iemand mij helpen met een AJAX Call die fout gaat?
    Ik snap niet wat hier niet aan werkt hij geeft een error 500 aan..

VIa deze link kan je mee kijken:
    http://docusign.itsucceeds.nl/…ewfile&id=3&pass=NoeGhAhG

Wat doe ik fout?

Beste,

Ik ben op zoek naar iemand die een form wizard met 6 stappen kan maken in mijn website.
    Dit moet gemaakt worden in combinatie met Javascript, PHP & MySQL.

Wat wij zelf aanleveren:
    - Eigen framework waarin je verder werkt voor deze optie
    - Database structuur waarin er verder gewerkt moet worden

Wat moet er gedaan worden:
    Stap 1 “Persoonsgegevens”
    Volledige Naam: [ invullen door gebruiker ]
    Roepnaam: [ invullen door gebruiker ]
    Geboortedatum: [ invullen door gebruiker ]
    Adres: [ invullen door gebruiker ]
    Nationaliteit: [ invullen door gebruiker ]
    Burgerlijke Staat: [ invullen door gebruiker ]
    Rijbewijs: [ invullen door gebruiker ]
    Telefoon: [ invullen door gebruiker ]
    E-mail: [ invullen door gebruiker ]

Stap 2 “Opleidingen”:
    [input Jaar tot jaar] [Functie] [Contact persoon] [+ Voeg toe knop]

Stap 3 “Werkervaringen”:
    [input Jaar tot jaar] [Bedrijf] [Functie] [taken] [+ Voeg toe knop]

Stap 4 “Vaardigheden”:
    Computer: [ in te vullen computer vaardigheden ]
    Certificaten: [ in te vullen certificaten ]
    Talen : [ in te vullen talen ]
    [eigen info] : [in te vullen] [+ voeg toe]

Stap 5 “Hobby’s”:
    [ Hobby ] [+ Voeg toe knop]

Stap 6 “Extra”:
    [ Extra ] [+ Voeg toe knop]

Dit is de wizard die ik graag werkend zou willen zien.
    Is er iemand die dit kan maken tegen een mooie prijs?

Goede & Handige Tip!

Thanks man! De functionaliteiten werken eindelijk zoals die hoort te werken! Ben je echt heel dankbaar voor je hulp!

Thanks! Deze outgame heb ik al enkele jaren geleden ontworpen. En toevallig dankzij @'Ferhat.Remory weer in handen gekregen.

Heb veel errros weg kunnen halen, maar er blijft er 1 over

Ik snap het niet..

Hele domme fout... Heb hem aangepast! Maar de werking is er nog steeds niet :( Maar heb nu wel veeel meer errors maar begrijp ze niet zo goed

De bestanden die niet gevonden worden waren niet relevant voor deze pagina. Heb ze inmiddels er tussen uit gehaald.

En het is inderdaad de bedoeling dat 1 tab actief is. Maar heb al van alles geprobeerd om dat zo te krijgen maar het resultaat mocht helaas niet baten.

Heb zojuist, de previeuws id vervangen naar previewsAvatar, Heb nu een ander resultaat maar nog steeds niet goed

Beste,

Ik weet niet in wel forum categorie deze het beste hoort, maar...

Een korte vraag;
    Wie weet een goede (voordelige) aanbieder van Pay per Call / SMS. Zoals Targetpay & dimoweb.

Wat fijn zou zijn, is als ik, net als bij mollie. Zelf het betaal scherm kan aanmaken, en de instellingen zoals prijs & aantal credits altijd kan wijzigen bij invoer van de user.

Ik vind de ingame er net iets te kinderachtig uit zien.
    Door de icoontjes en de knalrode subtitels...
    Misschien kan dat wat aangepast worden?

Ik heb de ingame in zijn geheel veranderd omdat ik zelf toch niet zo tevreden was er over. Je kan in de link zien, hoe de ingame er nu uit ziet. Daar ben ik zelf best wel tevreden over!

Ik krijg deze foutmeldingen niet, maar ik kan met het test-account het uiterlijk van de avatar niet veranderen. Ook lijkt het schakelen tussen de selecties van de verschillende gezichtsdelen niet te werken.

Dat is het probleem haha.. Ik heb echt van alles geprobeerd om dat juist goed te krijgen. Het PHP gedeelte & het opslaan in een database van de avatar moet zeker wel lukken.

Als Google vindt dat een deel van jouw pagina nuttiger is als description dan die je zelf hebt opgegeven, dan laten ze die zien. Je hebt niet altijd alles zelf in de hand. Misschien helpt een andere description.

Klopt. Heb een andere description toegepast. We staan nu met veel relevante zoekwoorden in de top 5 van google!

Bijvoorbeeld:
    daklekkage oegstgeest #7
    daklekkage muiden 2#

Het kan zijn dat deze schommelen, maar zo staan we met meer zoekwoorden op goede positie's. (Deze worden nog steeds verbeterd natuurlijk haha)