Posts by Frenzo.Brouwer

Hey ik heb een korte vraag,

Ik heb 2 domeinen domein.nl & domein.com

Kan ik met bepaalde dns instellingen beide domeinen koppelen aan 1 hosting zodat beide domeinen functioneren als je naar

domein.nl/shop gaat of domein.com/shop gaat

Alvast bedankt

Zou je niet beter eerst mijn prijs twv 50 euro uitkeren in plaats van hier wat reclame te zitten maken ?

Best grappig. We hebben pas nog contact gehad via Facebook waar jij mij nog steeds op kan bereiken. Nooit heb ik jou hier over gehoord en dan probeer je me nu hier zwart te maken?

Bij deze kan je fluiten naar je geld :)

Hey,

Ik heb nog wel een webshop te koop met € 3500,- omzet in de 1e 8 dagen.

Bij interesse mag je hem voor € 4.500,00 overnemen!

Betreft een dropshipping webshop, met sourcing agent. Gebasseerd op een product zonder up en cross sells!

Bij interesse stuur me even een prive bericht.

Heb ook nog een ander platform voor je in de aanbieding, helaas zonder domein! Dit platform had in de 1e maand € 8.000,- omgezet. Betreft een lidmaatschap platform site mbt sport.

Vraag prijs excl domein € 9.950,-

Mocht je niet geinteresseerd zijn in bovenstaande, dan heb ik nog een project waarbij nu nog geen inkomsten voor zijn geweest omdat deze nog in ontwikkeling is.

Mvg,
    Frenzo
    http://www.itsucceeds.nl

Hallo John,

Ik heb een aantal vragen over je dating software
    - Koop je ook een domein over?
    - Is er al omzet mee gehaald? Zo ja? Via waar komen je klanten?
    - Als je geen domein koopt, zijn er wel al platformen met deze software die er omzet mee draaien?
    - Kan je mij ook een screenshot verzenden?

Hallo ict'ers,

Bij deze wil ik me eigen in gaan zetten en aanbieden voor online marketing diensten.

Heb jij een leuk project ontwikkeld en wil jij naar de next level gaan door je klanten kring te vergroten?

Hoe ga ik dit doen?
    Dit doe ik dankzij online marketing, hierbij kan je vaak met een kleine investering jouw project/bedrijf aan potentiële klanten zichtbaar maken waardoor je meer geïnteresseerde bezoekers zal krijgen

Wat wil/kan ik voor jou bereiken?
    ✅ Meer nieuwe klanten
    ✅ Jouw omzet verhogen
    ✅ Meer relevant website verkeer

Wat kost dit?
    Dat is heel moeilijk om vooraf te bepalen omdat bijna elk bedrijf/project een ander verdien model heeft waardoor ik geen vaste tarieven kan hanteren. Om mij zelf te bewijzen naar jou toe wil ik me eigen 7 dagen gratis aanbieden om eerst resultaat voor jouw te behalen! Na deze 7 dagen gaan we kijken hoe het jou bevallen is en of jij langer met mij wilt samenwerken.

Lijkt dit je wat? Dan wil ik vooraf natuurlijk een aantal dingen weten!

Stuur me een prive bericht met: Jou naam, telefoonnummer & website/bedrijf

Hierna zal ik per whatsapp of telefonisch contact met je opnemen om het een en het ander met je te bespreken. Twijfel niet langer, het kost je niks, en wie weet kunnen wij samen een lange samenwerking aangaan :) Wil je toch liever eerst werk van mij zien? Geen probleem!

Mijn case study's
    https://itsucceeds.nl/case-studys/

Te koop aangeboden:
    https://www.ictscripters.com/T…C7-313-92-omzet-1e-maand/

Ik hoop meer van je te horen!

Groetjes
    Frenzo

Het gaat hier niet om een 'standaard' wordpress theme. Ik heb de gehele website zelf ontworpen en gemaakt in de plugin Elementor.

Daarnaast is het geen hoge vraagprijs het is de waarde van de website! En ik ga hier niet op het forum de linken plaatsen.

Btw, de website is sinds paar dagen geleden verkocht :) (Voor meer als de vraagprijs!)

*Bump*

In middels zijn we heel ver met programmeren maar kunnen we nog steeds iemand gebruiken met de aanwezige php ervaring!

Groot en deels zijn alle opties al af, nog een aantal opties die ik voor 1-1-2019 af wil hebben en live te gaan. Maar denk vooral aan het maken van goede admin & moderator opties.

en leuke uitbreidingen!

Hey,

Ik zelf vind het ook een goed idee, wat ik zo zie ook heel netjes uitgewerkt! Complimenten!!

Is het de bedoeling dan dat wij zelf onze mollie api key toevoegen? Of ben jij dan de tussen persoon?

Misschien een tip voor jouw eigen ik zou zelf niet met "'0% transaction fee" fee werken maar eerder 1% of een hele kleine fee van een paar cent licht er natuurlijk ook aan wat jou klant veroopt. Als hij 30 cent moet betalen over een factuur van 2,50 dan is het duur.

Heb je verders ook al na gedacht over de marketing mogelijkheden? Als je interesse hebt kan ik je hier mee van dienst zijn! Heb zelf al ruim 5 jaar ervaring in het online marketing gebied. Denk aan: Google ads, Facebook, Insta & Snapchat adverteren!

Ps. hier even een bewijsje https://www.ictscripters.com/T…C7-313-92-omzet-1e-maand/

Maar nogmaals echt netjes gemaakt!

Hey,

Bij deze verkoop ik mijn website. Deze heeft dankzij online marketing de 1e maand €7.313,92 omgezet. De webshop heeft ongeveer 30 dagen gelopen. Hiervan maken we gebruik van een fijn systeem waarbij de email marketing geautomatiseerd is, order verwerking echt alles is geautomatisseerd!

De reden van verkoop:
    - Klanten service vraagt veel tijd
    - Website dagelijks updaten 1x per dag

Het bestaat uit 2 domeinen
    - Een nederlands talige website
    - Een engelse website ( voor wereldwijde marketing )

Bewijs van omzet natuurlijk er bij geleverd

Website gemaakt in Wordpress, alles verloopt automatisch, je hoeft alleen de bovenstaande taken uit te voeren. Wij leveren ook 3 bronnen aan waarvan je de content kunt overnemen (Met toestemming uiteraard!)

Financieel
    Omzet € 7.313,92
    BTW ‭ € 1.269,36‬
    Marketing € 2.876,97
    Source Fee € 150
    Winst € ‭3.017,59‬

Vraag prijs: € 10.000,-
    Bieden vanaf € 8.000,-

Prijzen zijn excl. 21% btw, en natuurlijk krijg je er ook een factuur van!

Bij serieuze interesse zal ik op aanvraag de domeinen na je toe sturen!