Ik ben onlangs bij het juridisch loket geweest wegens auteursrecht zij hebben mij een hele uitgebreide mail gestuurd met daarin ook de volgende link:
https://clinic.nl/informatiece…htsgebieden/auteursrecht/
Zeker een bezoekje waard!
Ik ben onlangs bij het juridisch loket geweest wegens auteursrecht zij hebben mij een hele uitgebreide mail gestuurd met daarin ook de volgende link:
https://clinic.nl/informatiece…htsgebieden/auteursrecht/
Zeker een bezoekje waard!
Mijn beroep is verkoop medewerker! Wellicht dat ik je zou kunnen helpen. Ik kan je mijn CV opsturen bij interesse..
Mijn beroep houd in
- collecteren deur aan deur verkoop
- telefonische verkoop
Met mijn beroep heb ik geleerd mensen te overtuigen met de juiste informatie puntjes!
Ik ben ook wel geïnteresseerd
Om welke layout gaat het?
Dat vermoeden had ik al , omdat ik dat met de return mee geef
Hallo,
Mijn PHP ervaring begint steeds groter te worden! Begin het ook steeds beter te snappen.
Alleen nu kom ik het volgende probleem tegen;
Ik heb een class database, deze zorgt voor de verbinding die ik heb
Daarin heb ik een funcitie 'Count' ofterwel rowCount();
public function count($query, $items = array())
{
try{
$stmt = $this->connect->prepare($query);
$stmt->execute($items);
$stmt->rowCount();
return $stmt->fetchAll(PDO::FETCH_ASSOC);
}
catch(PDOException $e){
echo $e;
}
}
Toon Meer
Op een andere pagina maak ik gebruik van deze functie
$itemUser = array(':user' => $this->username);
elseif($db->count('SELECT * FROM users WHERE user = :user', $itemUser) >= 1)
echo '<p>Username already exist</p>';
Hiermee controleer ik of de gebruiker al bestaat of niet. Hij blijft continu aangeven dat de gebruiker al bestaat.
Ook al komt het niet voor in het database.
$itemUser = array(':user' => $user->username);
var_dump($db->count('SELECT * FROM users WHERE user = :user', $itemUser));
geeft aan :
Wat doe ik fout? waar gaat het fout? Kan iemand helpen?
Edit:
OPGELOST!, sorry dat het zo snel is gegaan.
Ik had een error weg gewerkt via dit
http://stackoverflow.com/quest…d-not-be-converted-to-int
Alleen had daarna in de eerste functie die return fetchAll dat moest rowCount(); worden!
@ K.Rens,
Ben benieuwd naar het resultaat!
Misschien wilt TS jQuery leren
Hallo leden,
Bij deze wil ik me aanbieden als ervaren designer & baser (slicer)!
Heeft u zelf een layout die omgezet moet worden naar een .html & .css bestand dan bent u bij mij aan het goede adres!
Ik streef na perfectie en dus zo werk ik ook uw layout af.
Bent u nog opzoek naar een layout dan wil ik me bij deze aanbieden om voor u een layout te ontwerpen! Uw wens wil ik waar maken!
Waarom doe ik dit zo goedkoop?
Ik ben aan het sparen voor een nieuwe auto, dat kost helaas best vee geld!
Prijzen:
Layout slicen: € 15,-
- incl cufon gratis
- incl jquery implentatie (licht aan de functie)
- incl dropdown (licht aan het ontwerp)
Uw maximale betaal prijs voor deze werkzaamheden zullen nooit hoger zijn als € 25,00!
Layout design:
Maffia design exl slice : € 50 ,-
incl slice € 60,-
Maffia design in + outgame exl slice : € 90,-
incl slice : € 100,-
webshop design exl slice € 50,-
incl slice € 60,-
webhosting design exl slice € 50,-
incl slice € 60,-
page design reken ik een meer prijs van : € 10 + per pagina exl slice : € 15,- incl slice
tekst logo design (.PSD) € 10,-
incl .png en verschillende kleuren
Ook sta ik open voor andere werkzaamheden wat te maken heeft met Photoshop, HTML, CSS, PHP.. jQuery ben ik onder de knie aan het krijgen dus we kunnen kijken hoever ik daarmee kom!
Natuurlijk werk ik op No Cure - No Pay basis!
Ik heb een standaart contract waarmee ik werk als ik een opdracht voor u ga uitvoeren! U mag die eerst rustig doorlezen en als u akkoord gaat zal ik beginnen met de werkzaamheden!
Betaling: Alleen overschrijving!
Voel u zich geintreseerd? PM mij , of plaats gerust een bericht! Ik sta overal voor open!
Groetjes,
Frenzo | Webmobiel
Thanks voor het plaatsen dees!
Ik snap niet echt hoe Git werkt.. Dus ik heb ook echt werkelijk geen idee hoe ik z'n 'project' aanmaak en opzet.
Edit: Dees040 zal de code op Git zetten
Hallo leden,
Wegens gebrek aan tijd kan ik het osBanditi project niet meer voort zetten.
Maar omdat ik het zonde vind dat het zo blijft liggen wil ik graag het project uit handen geven!
Het project wordt aangeleverd ZONDER layout! Omdat die al in gebruik is door Dees040 in het osFighter topic!
Open solliciteren, dat wil zeggen plaats jou motivatie en ervaringen in dit topic!
Stuur mij geen PM over dit project die verwijder ik zonder te lezen / reageren!
Aan de hand van de reacties kies ik een persoon uit die het project voort gaat zetten!
Eisen;
- PHP
- SQL (pdo)
- html / css
Dit wordt natuurlijk allemaal gedaan op vrijwillige basis, ik ga hier geen vergoeding voor geven.
Ik hoop dat er genoeg animo voor is
Groetjes,
Frenzo
Thans, was m net ook tegen gekomen! Ga er nu mee aan de slag.
Naar mijn mening moet de layout inderdaad geperfectioneerd worden! De puntjes op de ï
- top menu goed zetten
- vraag teken groen?
- footer is te groot vind ik zelf, ik zou alles in 1 footer plaatsen
Voor de rest vind ik de layout heel zakelijk overkomen! De eerste indruk heb je dus bijna goed! Het is dat het nog rommelig oogt door de boven genoemde puntjes.
Thanks voor het doorgeven! Heb get gelijk aangepast was een fout in een query had alles nederlands staan.
Thanks guys! Ik ben begonnen aan met een aanmaken van een log na een post / get actie. Heb het login script aangepast!
- Zijn er nog aanvullende opmerkingen / kritiek?
Ow zo, maar zo is het voor de gebruiker toch makkelijker om te zien welke van de 2e ze fout in voeren? Altans ik ben daar altijd wel benieuwd na.. En aangezien die logs er in komen moet dat toch geen probleem zijn?
M.Beers, ik snap niet pressies wat je bedoeld?