Posts by Frenzo.Brouwer

Probeer dit eens?
    Edit: Wat ik eerst poste werkt niet... Wat er nu staat wellicht wel?

Hallo leden,

Kan iemand mij helpen met een klein probleempje dat ik momenteel met jQuery heb.
    Op mijn website wil ik notificatie's weer geven op een dynamische manier. Nou gaan de
    notificatie's pas werken als ik het id opgeef, dat vind ik dus totaal onhandig!

Hoe zorg ik er voor dat deze actie's direct worden uitgevoerd, zonder dat ik eerst ergens op hoef te klikken?

Hoop dat iemand me kan helpen!
    Alvast bedankt!

Groeten,
    Frenzo Brouwer

Ik bedenk me eigen eerder waarom zou ik een CMS gebruiken? Dan kan je wel bedenken je hoeft niet het tweede wiel uit te vinden. Aan de ene kant klopt het maar aan de andere kant ik wil wel zoveel mogelijk kennis hebben wat betreft de programmeer talen.

Verder werk ik heel af en toe met wordpress maar doe er zelf niks mee!

Hallo,

Steeds meer krijg ik te weten over de taal PHP, in de loop van de tijd heb ik leren om gaan met functie's en classes, pdo, en Object Georienteerd scripten.
    Maar ik ben een tijdje terug iets tegen gekomen waarvan ik dacht dit wil ik leren.. Heb van alles proberen te zoeken om het te snappen en begrijpen. Maar tot op het heden is dat me niet gelukt.

Regel matig kom ik diensten tegen op andere website's waar je gebruik kan maken van een API. Neem als voorbeeld Google!

Hoe werkt z'n api?
    Hoe maak ik z'n api?
    Hoe bouw ik een api in?
    etc.

Ik wil graag zoveel mogelijk informatie verzamelen waardoor dit uiteindelijk geen probleem meer hoeft te zijn.
    denk aan
    - eigen kennis
    - tutorials
    - blogs
    - etc.

Groeten!

ik vind dat je het logo links boven meer padding moet geven. En het eerste gedeelte van de website een landingspagina van maken.
    En als je naar onderscrolt dat je dan pas die tabel ziet als je begrijpt wat ik bedoel.

Succes!

Hallo leden,

Ik heb vandaag met succes een volledig klanten relatie beheer systeem ontwikkeld. Alleen daarvoor zoek ik een leuke bijpassende naam.

Een die..
    - lekker in de mond klinkt
    - niet te lang is.

Het gaat om een Klanten Relatie Beheer systeem zoals o.a. Davilex.

Help Help..

Hallo leden,

Ik loop tegen het volgende probleem met mijn website. Alle werkdagen worden uit het database opgevraagd en dat moet worden gesorteerd op maand.

Maar het probleem dus, hij zet ze niet op volgorde.
    23/04/2014
    22/04/2014
    21/04/2014
    14/05/2014
    16/06/2014
    17/06/2014
    18/06/2014
    19/06/2014
    20/06/2014
    22/05/2014
    23/05/2014
    26/05/2014
    25/12/2014

Dit hier boven geeft de code terug..

Goedemiddag,

Momenteel ben ik opzoek naar een ervaren PHP programmeur die voor mijn website 1 functie wilt realiseren. Daarvoor heb ik een LOW/MID-budget (€ XXX,-) voor gespaard.

Wat wil ik?
    Eigenlijk is het een soort agenda wat ik wil, alleen dat wat gespecificeerder. Ik werk momenteel een een project waar ik afspraken met klanten kan maken. Die afspraken worden uiteindelijk ingedeeld op werkauto, datum/tijd en route (zo kort mogelijk).
    Omdat wij met meerdere klanten werken hebben we ook meerdere auto's. dus het is niet de bedoeling dat de chauffeur van hot na her gaat rijden...
    Dit is dus de functie die u wellicht voor mij kan maken, daarbij komt natuurlijk ook, omdat het systeem niet presies als een mens kan denken. Wil ik er een drag and drop functie in zodat ik eventuele wijzigingen in de afspraken lijst altijd kan maken.. En dus niet afhankelijk van het systeem ben. En dat moet natuurlijk worden opgeslagen.

Prijs:
    Low/mid Budget € XXX,-
    Werkt u zelf op uur tarief, dan valt dat te bespreken..

Betaling
    Overschrijven

Bent u niet in de gelegenheid om in rust aan dit project te werken, dan kan ik u een werkruimte aanbieden in een kantoor pand waar ik ook zit. De reiskosten kan ik in tegemoet komen. Daarnaast zal het communiceren veel makkelijker worden!

Ik hoop dat er iemand de ervaring heeft en mij hierbij kan helpen!?

Leuk onderwerp! Heb zelf ook wat vragen

- Wat voor soort apps worden er met HTML 5 gemaakt?
    - Zijn er voor XCode (Variant van Visual Basic voor Mac ) tutorials waardoor je C#/C++ kan leren?
    - En wat kan je met C# / C++ bereiken/doen?

Goedemorgen/middag/avond beste lezers,

Ik ben bezig met het welbekende CAPLET template. Daar zitten veel leuke effecten op om het internetten velemale gebruiksvriendelijk te maken! Natuurlijk wil ik dan ook met die manier verder gaan.
    Wat dus voor mij een leuke opdracht is omdat ik nu te maken ga krijgen met javascript, jquery en ajax.

Aangezien mijn kennis voor die talen heel laag is vraag ik om jullie hulp!
    Natuurlijk kunnen jullie ook mee kijken : http://frenzobrouwer.nl/CMS/

Maar, even terzaken komen.

Op de aanmeld pagina bij de laatste stap moet een query worden uitgevoerd. Dat wil bij mij echter niet lukken. Bij het inloggen maak ik gebruik van json_decode. Dat was iets wat er al in zat waar ik uiteindelijk mijn user->login class heb verwerkt.

Maar.. Hij voert dus geen query uit? Voelt iemand zich geinteresseerd om mij even te helpen dit is de broncode waar ik momenteel aan werk:
    http://codedumper.com/azoxu

Handig om van te voren te weten: Regel 220 daar start de if statment "if ($percent = 100%)".. En daar moet dus de query worden uitgevoerd!

Zou iemand kunnen helpen??