Posts by Frenzo.Brouwer

Hallo,

Momenteel werk ik aan een website waar ik de volgende melding bij krijg:
    Fatal error: Call to a member function updatePower() on a non-object in ....

De functie heb ik in een class staan, en overige functie's in de class werken wel gewoon.

Zo roep ik het op:

Code
    $user->updatePower($speler2->powerlevel, $power_beloning, $power_beloning, $speler['voor']);

Wat gaat er fout, dat ik deze error krijg?

@ L . Velthuis,
    Maar ik neem aan dat jij die privé houd?

@ Wmdiensten
    Ik vind dat je groot gelijk hebt! Zelf weet ik daar mijn rechten niet van. Als iemand mijn layout pakt zonder toestemming. Terwijl ik er zeker uren in heb gestoken..

Het is mij al regelmatig voorgekomen dat er layouts van me worden gestolen, gebruiken zonder te vragen of hoe ik het ook moet noemen..
    Ik snap dat je als programmeur niet alleen de code goed wilt hebben maar ook een mooie layout voor ogen wilt.

Tip: Er zijn genoeg gratis en zeker mooie html(5) & css (3) template's te downloaden.
    Dit maal gaat het om een css layout die ik in elkaar heb gezet, met een paar aanpassingen. Ik raad je aan om bijvoorbeeld eens te kijken naar Free Bootstrap.

Bevat alle elementen waarmee een programmeur een nette en strakke layout/website kan afleveren!

Je hebt er ook mensen zitten die hier echt werk van maken, en je ook echt een brief sturen met een verzoek van 24 uur. En voor de gene die dus deze layout willen ook deze wordt vrij gegeven! (eventueel zelfs incl een on afgemaakt forum, was een oefening voor prepared statments misschien wel handig voor jou?)

Maar de volgende keer advies; Vraag eerst even toestemming!

Ik ben een expert op het gebied van Photoshop.
    Bijvoorbeeld een auto ombouwen naar een echte race wagen
    - boos kijkers - verlagen - andere bumpers - kleuren - carbon

Dit is maar een simpel voorbeeldje wat ik nu zeg! Dus als het om creativiteit gaat kan ik u wellicht wel helpen? Ik ben ook wel geïnteresseerd!

Serieus hartelijk dank voor je informatie DirkZz, ik ga ik nu gelijk mee aan de slag! Mocht ik er niet uitkomen zal ik het natuurlijk weer op het forum posten!

Bedankt!

Ik snap niet presies wat je bedoeld.
    Heb wel de if statments gewijzigd. En de window.location ook.

Enigste is dat hij in php 'str' niet ziet. Maar in javascript wel..

Hallo leden,

Ik ben bezig met een profiel beheer pagina, waar je als eerste een box-model krijgt waar jij je wachtwoord in moet voeren.
    Maar hoe controleer ik of het wachtwoord juist is?

Ik heb dit nu:

maar nu controleert hij het wachtwoord niet? Ik heb werkelijk geen idee hoe ik dit in javascript kan doen?

Groeten,
    Frenzo

Ja je moet het opnieuw doen met de code die er nu bij mij staat, dit werkte niet :P was iets te snel met posten en aanpassen
    dus: