Ga je dat ook met ons delen =D
Posts by Frenzo.Brouwer
-
-
Wellicht een leuk iniatief om in het osBanditi systeem te bouwen? Die staat ook zonder layout
-
Alex bedankt dit was hem inderdaad!!
-
Deze herriner ik me wel, deze is samen door renau en mij toen der tijd ontworpen en gebsliced. Wegens een conflict heb ik deze toen openbaar gemaakt.
Ik ben deze helaas ook kwijt mocht iemand deze nog hebben ik ontvang deze dan natuurlijk ook graag van je!Dankje!
-
-
Hallo,
Als ik aan het spelen ben met de date functie krijg ik alleen maar engelse data te zien.
Hoe zet ik dat in het nederlands? Is daar misschien een functie in PHP voor?Of moet ik dat zelf maken?
-
Ik heb verschillende projecten lopen
- Klanten relatie beheer systeem
http://www.frenzobrouwer.nl/Brouwer Systems/
Dit is een gratis bootstrap template.- Dragon Ball Z RPG game
http://www.frenzobrouwer.nl/DBZ/
Dit is een RPG game gebaseerd op DragonBall Z -
Hallo,
Ik voel me wel geroepen voor deze opdracht.
Op het forum staan genoeg voorbeeldel van mijn werk! Even snel een link: Dragon Hero | Wordt de beste martial arts vechter & verzamel alle 7 dragonballs!
Dit is mijn laatste ontwerp.Je kan me een PB sturen met je Skype, waar we samen verder alles kunnen afhandelen
Groeten,
Frenzo -
Dus je bedoeld stel dit is pagina 1:
<inhoud1></inhoud1>
<inhoud2><inhoud2>
<inhoud3></inhoud3>Dat je specefiek alleen om inhoud 2 vraagt?
-
user::login() gebruik ik om waardes aan te roepen van de gebruiker, dit heb k zo gemaakt omdat het fijn werkt anders heel de tijd een prepare -> array -> execute -> fetch. Nu is het een functie die dit allemaal automatisch doet.
-
Onderaan mijn user class zie je dat ik de class aan maak en defineer als $user.
Deze file wordt geladen in de index.php. -
Heb even de code bekeken en zie nergens waar je die class include.
Dit is ook de plaats waar je dei user aanmaakt.
Dat wordt in de index gedaan. Maar de functie werkt perfect, precies zoals ik wil! Alleen weet ik niet waarom het alleen als een static function werkt? -
Het werkt nu, k heb er een static function van gemaakt.
-
De variabele $user wordt in elk geval niet gedefinieerd in het script dat je postte. Dat is waarschijnlijk ook waar het mis gaat: de variabele is denk ik niet gedefineerd. Als je een een var_dump doet van $user net boven de regel waar het misgaat.
TIP: Gebruik geen global statements. Hierdoor leg je allemaal afhankelijkheden in je code die niet beheerbaar zijn waardoor je een gigantische spagetticode krijgt.
Op het moment als ik:
uitvoer, voor ik de functie wil uitvoeren. Dan ontvang ik heel mijn tabel van mijn gebruiker.Op het moment als ik de bovenstaande code vervang naar
Krijg ik dus weer die melding???En dan even een aanvulling op je reactie tot mijn code.
Hoe zou ik dan een andere variabel kunnen gebruiken in een functie? Zoals ik nu dus doe? -
@victor
Voor mij zegt dat niks..Blowfish encryption (Bcrypt)
Kan je misschien voor mij en andere, uitleggen wat dit is en hoe dit werkt? Of wellicht een linkje?
-
Mijn mening; Ik vind dit een super vooruitgang! De manier waarop alles werkt, en doet. Dat bevalt me echt!
Misschien een suggestie; Bij converstions dat je ze sorteert op datum van vroeg naar later. Nu moet ik alsnog mijn inbox openen om mijn prive berichten te bekijken
Bedankt Koen!
-
Wat is zijn dan precies de taken die de persoon zeker moet uitvoeren? Welke opdrachten moeten er gedaan worden..
-
Dit is de pagina waar ik de error krijg:
Untitled PHP :: Code Dumper
Het gaat in dit geval om regel: 197.Kan jij zien waar het fout gaat?
-
Dit is heel mijn user class.
Alles werkt gewoon naar behoren, alleen bij deze functie geeft hij deze melding.
Wellicht zou het ook door de pagina komen waarop ik de functie uitvoer?? -
Jawel in mijn User Class, heb ik een functie updatePower().