Posts by Frenzo.Brouwer

Hallo,

Ik ben voor ervaring bezig aan een systeempje. Wat ik nu wil hebben is eigelijk.

Mappen & Bestanden
    1. Als de gebruiker zich aanmeld komt er automatisch een nieuwe map, hoe zorg ik er voor
    dat er standaart in zon aangemaakte map bestanden komen te staan?

Database:
    2. Op het moment als de gebruiker zich aanmeld moet er een database worden aangemaakt.
    Met random pass en user en db_name daarin moet dan ook automatisch een sql code worden uitgevoerd

Ik hoop dat iemand een oplossing weet!
    Alvast bedankt!

Groeten
    Frenzo

@Tim en @Frenzo.Brouwer

Klopt zeker tim! Maar je kan oneindig veel plugins downloaden voor visual studio. Ook php en dat werkt gigantisch fijn. Vult automatisch dingen aan etc! :)

Frenzo: Ik heb ook altijd np++ gebruikt. Maar met visual studio gaat het een stuk sneller :).

Vind ik niet fijn dat automatisch aanvullen, want soms wil ik iets anders dan wat ik op dat moment wil..

Ik draai het op mijn domein die in gebruik is door het bedrijf waar ik werk. Dus ik kan dat niet openbaar maken..
    Zou iemand mij kunnen helpen via Skype zodat ik het niet op internet hoef te publiceren (gegevens)

Hallo,

De slice zou geen probleem moeten vormen. Maar het inbouwen in Wordpress ben ik niet de geschikte persoon voor aangezien ik weinig tot geen ervaring heb met Wordpress.

Maar, ik zal je nu direct toevoegen!

Groeten,
    Frenzo

Hallo,

Je zou met mij contact op kunnen nemen zodat we alles even kunnen doornemen.
    Zo kunnen we beide bekijken of ik geschikt ben voor deze opdracht!

Daarbij kunnen we de deadline, en prijs afspraken maken (op contract basis). Heb zelf nog een vraag over deze opdracht!

Is het de bedoeling dat het ook door de desbetreffende persoon de layout in wordpress inbouwt?

Gaat het alleen om de tabs? Of zijn er nog meer puntjes? Want als het alleen om de tabs gaan lijkt mij dat ik dat vandaag wel zo kunnen fixen! Als er een OS versie komt!

Als er een programmeur zich geroepen voelt om een functie te realiseren. Voor een aardig zakcentje zal ik die persoon via privé berichten de details vertellen.
    Het gaat dus niet om een complete website maar echt specifiek een functie die ik zelf niet kan maken!

En zoals ik ook al eerder aan geef ik heb er een XXX budget voor over! Dat zou de mens toch ook wel wat meer geïnteresseerd maken omdat de prijs ook technisch gezien leuk is!

Ik heb er staan :
    "Heb jij interesse in dit project, laat het me weten via een prive bericht waar ik je het project kan uitleggen."

Dat heb ik gedaan zodat er niet te veel over het project verteld wordt.

Hallo leden,

Nogmaals een oproep tot een ervaren PHP programmeur die voor mijn website een functie kan ontwikkelen. Ik ben opzoek naar een ervaren persoon met aantoonbare ervaring. Voor de opdracht heb ik een xxx budget voor apart gelegd.
    En woon je zelf niet te ver bij mij vandaan, zou je ook altijd eventueel bij mij op het kantoor aan het project kunnen werken waar ja natuurlijk over de benodigde software beschikt!

Wat ik verwacht
    - Toont inzet
    - Eigen iniatief tonen.
    - Wilt graag een goed product leveren.

Heb jij interesse in dit project, laat het me weten via een prive bericht waar ik je het project kan uitleggen.

Bedenk wel voor je eigen; heb ik voldoende tijd en ervaring!

Alvast bedankt!

Groeten,
    Frenzo