Als je verder gaat met updaten kan je me benaderen dan zal ik een maffia in+outgame sponseren! Gesliced en wel!
Posts by Frenzo.Brouwer
-
-
Ja ik beschik zelf niet over AI. op me laptop, wellicht zou je me kunnen contacteren en je Skype door kunnen sturen dan kan ik wel via Teamviewer helpen als je dat oke vind! Anders kan ik momenteel niks doen...
-
Dus je hebt vanaf een PDF een layered AI. file gekregen, en nu wil je alleen nog dat omzetten naar een .PSD bestand?
-
Volgens mij is als ik denk wat je bedoeld niet mogelijk. Het bestand dat in Illustrator wordt uitgebeeld is een layered AI file. Een PFD kan je volgens mij niet converteren naar een LAYERED psd file. Zou wel heel makkelijk zijn om andere ontwerpen te rippen bijvoorbeeld.
-
Klopt daar heb je gelijk in dat het overzichtelijker is! En makkelijker om te lezen.
-
Ik zou graag de oplossing willen weten Victor, aangezien ik ook een functie wil maken voor mijn website waarbij ik een lijst kan uitprinten die natuurlijk ook op 1 pagina blijft!
Daarnaast, lijkt me wat K.Rens zegt een goede optie naar .PDF omzetten en blijf je altijd een back-up behouden als je het goed opslaat!
Succes en let me know!
-
Wat voor soort methodes zijn dat dan?
-
Hallo,
Bedankt voor de tijd die jullie namen om een goed en uitgebreid reactie te plaatsen!
Daarnaast wil ik er ook nog wat aan toevoegen.PHP Shorthand:
Ik vind het persoonlijk wel fijn werken, en ook overzichtelijk!Code($_POST['pass1'] == $_POST['pass2']) ? true : $display[] .= 'passwords are not the same!'; (filter_var($_POST['email'], FILTER_VALIDATE_EMAIL)) ? true : $display[] .= 'This is not a valid email adres';
Je voert in een paar korte (ik vind duidelijke) regels een controlle uit. Alleen dat is natuurlijk mening's verschillen.
Daarnaast vind ik het voorbeeld van DirkZz het beste uitgelegd over het gebruik van Extends. Het is een handige manier op klassen met elkaar te verbinden (weer wat geleert!) Thankss!..
De functionaliteit van namespaces is me wel duidelijk, alleen zou ik zelf niet weten hoe ik het moet gebruiken en waarbij. Maar misschien is dat omdat ik zelf geen super grote projecten heb lopen?
In iedergeval thanks!
-
Hallo leden,
Op het moment focus ik me volledig op het programmeren van website's, daarvoor wil ik ook steeds nieuwe technieken voor toepassen. Door dat kom ik wel tegen een aantal vragen.
Hoe gebruik ik PHP shorthand?
Code
Toon Meerif($select->rowCount() == 0){ return 'This product does not exist!'; } else { return $this->product = $select->fetchAll(PDO::FETCH_OBJ); } /* Wat dus ook kan in een regel * Alleen klopt mijn regel niet * wat doe ik fout? */ return ($select->rowCount() == 0) ? 'This product does not exist!' : $this->product = $select->fetchAll(PDO::FETCH_OBJ);
Daarnaast kom ik ook andere functies tegen die je kan gebruiken bij je classes. Zoals: extends & namespace.
Hoe ik denk dat ik extends moet gebruiken :
Stel ik heb 2 classes Clas A & Clas B
Class A extends Class BDat wil zeggen dat ik alle functies uit Class B kan gebruiken in Class A
Daarnaast heb ik ook wat oplopen zoeken over namespaces maar ik weet niet waarvoor ik dat zou moeten gebruiken en wat voor functionaliteit het heeft?
Wie o wie kan mijn vragen beantwoorden?
Groeten en een fijne kerst avond!
-
Heb alles even door gekeken, ik vind alles er heel goed uit zien! Mijn complimenten!
-
Mollie heeft tegenwoordig een zeer eenvoudige API. Je hoeft de diensten niet meer zelf te implementeren.
Daar en ik inmiddels aan begonnen. Alleen kom er niet echt ver mee..
Edit: Het is me zelf gelukt, dit topic kan inprincipe dus op slot! -
Mollie is natuurlijk ook een hele goede betaling methode. Ik zoek iemand die dus minstens 2 van deze systemen in kan bouwen in mijn webshop!
-
Hallo,
Ik ben opzoek naar iemand die een aantal betaling methodes in mijn website kan inbouwen.
Het is bedoeld voor een webshop.De betaling methode die ik wil hebben zijn:
iDeal, Paypal, BankoverschrijvingWie kan mij er mee helpen, hoeveel tijd heb je er voor nodig, en wat zijn de kosten die je er voor vraagt?
Ik kan je voor je diensten betalen, ook kan ik voor jou een website designen OF een design slicen/basen.
Groeten,
Frenzo -
Hallo,
Je kan me toevoegen op skype als; KNIP En dan kunnen we alles bespreken.
Mits je nog een designer zoekt!Groeten,
-
Goede avond,
Wellicht dat ik jullie van dienst kan zijn!
Ik ga je nu direct een PB sturen! -
Grappig dat je het zegt.
Dit is het volgende op mijn te-doen lijstje.
Daar begin ik als het goed is deze week mee op de test omgeving.
Lukt het vertalen? Hoelang denk je nog daar aan werk te hebben? -
Je kan me contacteren
-
Kan ik niet aan de deur kopen?
-
Thanks ik begin nu te snappen hoe het werkt ja! Bedankt
-
Hallo leden,
Ik ben benieuwd hoe ik een formulier automatisch kan verzenden zonder submit knop.
Dus bijvoorbeeld, als ik een systeem heb die mijn klanten weergeeft en ik wil de naam aanpassen van de klant
via een pagina die ik heb gemaakt om elke klant te bewerken. dat die m bijvoorbeeld bij elke wijziging automatisch opslaat.Ik weet dat dit mogelijk moet zijn, ben benieuwd hoe!