Posts by Frenzo.Brouwer

Hallo,

Het lijkt me een leuk project om aan te werken. Daarnaast heb ik wel een aantal vragen.

Wat levert het voor ons als programmeur op? Is het alleen winst verdeling. Of ben je ook bereid om te investeren?

Graag ontvang ik de ideeën die gerealiseerd moeten worden zodat ik een idee kan krijgen wat jou maffia idee onderscheid van de andere! En misschien is jou maffia spel wel de moeite waard om er in mee verder te gaan aangezien je wel met een goed concept moet komen!

Hallo,

Iedereen bedankt voor de reacties!

@A.Tytgat
    Ik host mijn site bij, hosting2go daar draait het op PLESK. Wat je nu hebt laten zien ziet er goed uit.

@Guitar
    Volgens mij is zo iets wel het zelfde ja.

@K.Rens
    Ik werk niet met DA maar met PLESK.

Maar wellicht is het een idee, om het huidige systeem een beetje om te gooien. Want het lijkt mij handiger als ik zo iets maak. Dat ik maar een bestand hoef te up-daten. ipv elke sub-domein af gaan.
    Dus wellicht in elke database tabel, een nieuwe row maken met bedrijf_id. en dan een nieuwe tabel maken met alle bedrijven. En dan hoef ik ook niet voor elk bedrijf een aparte database aan te maken..

En bij het in loggen, dat je een bedrijfsnaam moet invoeren of iets dergelijks?

Want ik zelf werk nooit met commando's of Custom HTTPD Configurations.. Dat zegt mij allemaal niks :P

Wellicht zou het zo ook kunnen? Ik vraag me nu af wat is wijsheid..

Ja inderdaad. Je kan altijd een sub-domein aan een domein koppelen later nog. Het systeem bevat vele opties. dus dit bij maken moet te doen zijn! Thanks voor je tips !!!!

Hallo,

Wat wellicht voor sommige bekend is door mijn andere topic " Product verkopen " . Dat ik al een hele tijd aan een de zelfde product werk.

Nu kom ik aan bij het verkopen van het product. Ook daarbij zit veel vooraf gaand werk. Ik wil dus een systeem maken wat te vergelijken is zoals MijnMaffia, OnlineGameManager etc.

Wanneer de klant zich aanmeld op de website. Moet er een subdomein of een map worden aangemaakt met mijn source die ik ontwikkeld heb er in.
    Ook daarvoor moet dus een nieuwe config file worden aan gemaakt zodat het een nieuwe verbinding kan leggen naar een database (allemaal automatisch aanmaken). Ook de MySQL moet bij aanmelding in PhpMyAdmin komen.

Het gaat me alleen om deze functie waar ik zelf niet uit kom. Wat ik zelf al heb opgezocht:
    PHP: mkdir - Manual
    PHP: ZipArchive::addFile - Manual
    How to let PHP to create subdomain automatically for each user? - Stack Overflow

De eerste link snap ik zeker. lijkt mij ook een handige om te gebruiken. Alleen de volgende 2 linken helpen mij minder. Misschien kan een van jullie mij helpen?

Hey,

Als aller eerste bedankt voor je reactie en tips!
    Het product is een CRM Systeem (google het maar even).

Alleen kwa betalingen, wil ik zelf een maadelijkse incasso bijv € 40,- p/m.

Ik heb 2 ideeen alleen ik zou zelf niet weten welke beter is. Aangezien de een veel meer werk is dan de ander. Maar dat geeft niet!!

Idee 1 :
    Een soort systeem maken zoals "MijnMaffia" wanneer een gebruiker zich aanmeld krijgt hij zijn eigen CRM Systeem voor zijn bedrijf.

Idee 2 :
    Wanneer een klant zich aanmeld, krijg ik dat binnen. Bestel ik een domein en instaleer ik de software.

Voor bijde ideeen zitten een automatische incasso.
    Dus een website voor het product te verkopen gaat er zeker komen!

Heb jij of jullie meer tips? Of ideeen?

Hallo leden,

Het afgelopen anderhalf jaar werk ik aan een systeem dat nu volledig klaar is. Het zou alleen nog verder uitgebreid kunnen worden dmv update's.

Het gaat om een klanten relatie beheer systeem met veel opties.

Maar nu wil ik het gaan verkopen. Wat nu? Waar kan ik mijn product aanbieden. Wat moet ik allemaal doen VOOR ik mijn product aanbied?

Wie kan me helpen??

Hallo ict-ers,

Gister avond ben ik op een idee gekomen waar ik nog voor aan het brainstormen ben. Ik wil een project in mijn eentje starten wat later misschien uitgebreid gaat worden!

Daar heb ik wel een aantal vragen over!

Het concept:
    Ik wil een website starten waarbij ik andere mensen kan voorzien van het omzetten van een .PSD bestand naar een .HTML bestand!
    Hiervoor zijn er al een aantal site's op het internet te vinden.
    Het heeft dus te maken met slicen / basen van een layout!

Wie is creatief genoeg om een paar leuke namen te bedenken?
    Stel ik heb het project afgerond en wil het openbaar maken ben ik verplicht tot een kvk?

Groeten,
    Frenzo

Ik vind persoonlijk zelf dat je daarvoor niet bij 1 persoon terecht kan!
    Een persoon die SUPER goed kan programmeren wil niet zeggen dat hij een strak en proffesioneel layout aflevert.
    Bij een designer visa versa.

Ik zou het werk uitbesteden.

Begin met een design contest? Vermeld daar zeker een budget in zodat de mensen gemotiveerd raken.

Zie jij daar een leuk design tussen. Heb jij je eerste stap voltooid.

Het volgende? Hoe krijg ik een werkende website!
    De layout heb je al. Dus nu opzoek naar een programmeur. Die zal om je eisen vragen dus weet wat je wil!
    Aan de hand van die informatie kan de programmeur jou een open source systeem aanbieden of een op maat gemaakt systeem.

Opensource komt alleen bij kijken, dat jij je layout nog in moet laten bouwen. En dat is per systeem verschillend kwa prijs..

Dit zijn enkel tips hoe je het als voorbeeld aan zou willen pakken. En het stap bij stap kan bij houden!

En als ik btw zo even natte vinger werk kan doen voor een prijs:

Layout : 50 - 300
    Systeem 100 - 600
    Let wel op dat dit echt even pure natte vinger werk is