Waarschijnlijk,
- De variabelen die je in je bindParam mee geeft zijn er te veel of te weinig.
Of in je execute(array(JOU WAARDES)) staan er te veel of te weinig waardes in
Of in de query zelf.
Waarschijnlijk,
- De variabelen die je in je bindParam mee geeft zijn er te veel of te weinig.
Of in je execute(array(JOU WAARDES)) staan er te veel of te weinig waardes in
Of in de query zelf.
Aan deze kant ook ingevuld
Zelf ben ik heel erg nieuwsgierig hoe je dit soort DDOS ATTACKS tegen kan gaan?
Moet je daarvoor bij je web-hoster zijn? Of licht dat aan de code zelf??
Hallo,
Als u opzoek bent naar een web-design bent u bij mij aan het goede adres!
Als u me alle informatie geeft, daarbij ook uw budget dan kan ik een spoed-opdracht voor u uitvoeren!
Ja met een iframe kan alles alleen vind dat er echt lelijk uit zien. Alleen hoe het nu is ziet er ook goed uit! Nogmaals bedankt
Thanks het werkt!! Bedankt man!
Is het trouwens mogelijk om die Mollie betaallink/scherm in mijn huidige systeem te zetten? Ipv dat het een eigen link van mollie opent?
Inderdaad, zo ver ben ik nu ook via de documentatie. Ik ben nu alleen benieuwd hoe ik na de betaling het ID kan ophalen van de betaling?
Edit: Ondertussen heb ik op google wat gevonden wat me een stukje verder heeft geholpen:
http://www.phphulp.nl/php/foru…c/mollie-hulp/94299/last/
Een van de onderste berichten.
Nu kom ik tegen het volgende probleem
Wil dat zeggen dat ik nog in test modus mijn payments aanmaak? Of maakt dat niet uit??
Hallo ict'ers,
Momenteel ben ik bezig met het Mollie betaling systeem te implenteren. De betaling aanmaken gaat super!
Nu kom ik het volgende probleem tegen:
Je hebt de mogelijkheid om de betaling terug te klikken / annuleren of daadwerkelijk betalen.
Mijn vraag dus:
Hoe haal ik die callback op zodat ik de query kan aanpassen van de betaling?
Mijn onderzoek:
De documentaire van Mollie heb ik door genomen, maar ik zelf kan er geen wijs uit halen..
Kan iemand me helpen aub?
Heb je voorbeelden van je werk?
offtopic:
En misschien zou je de volgende keer de tijd nemen om een net verkoop bericht te plaatsen. Nu is het onduidelijk! Het is maar een tip/advies. Komt als eerste ook professioneler over!
Als je hosting SNI heeft aan staan zou dit zeker mogelijk zijn!
Ik host mijn hosting bij Hosting2Go.nl - https://www.hosting2go.nl/
Is het mogelijk om daar een HTTPS Certificaat voor aan te vragen! Want dit is heel gunstig en vooral beter voor je klanten! Geeft ook een stukje betrouwbaarheid voor de klant dat hun gegevens veilig zijn!
En hoe doe ik dat? want dit is voor mij de eerste keer dat ik nu een call heb gemaakt! En dan nog dankzij @J.Rijdes. Kan je misschien een voorbeeld laten zien?
En dan nog een vraag, is dit ook mogelijk als ik gewoon een hosting host? Dat ik een https verbinding kan aanvragen??
Bedankt voor de goede uitleg!
Je kan het ook gratis doen:
Gratis https voor je site
Is dit dan ook veilig? Een gratis https?
Zou ik mogen vragen wat de werking precies is van z'n SSL certificaat?
Ik had al gelezen dat het je website veiliger maakt. Maar hoe?
In jouw geval wil je een prijzentabel ophalen. Als je ervoor zorgt dat deze enkel de in te voegen formuliervelden bevat (en niet een compleet op zichzelf staand formulier) zou dit gewoon moeten werken.
Ik snap niet wat je hiermee bedoeld?
Thanks to Jeffrey is het probleem verholpen.
Misschien is het handig voor anderen:
$(".pakket").on('change', function(e){
console.log("PRESSS");
$.ajax( {
type: "POST",
url: "../../crm-system/setup_payment.php",
data: $('.pakket').serialize(),
success: function( response ) {
console.log(response);
document.getElementById('pakket_weergave').innerHTML = response;
}
});
});
Toon Meer
But guess what?!?...
Ik ben tegen een ander probleem aan gekomen. De AJAX Call werkt precies zoals die hoort. Nu is het alleen, de ajax call roept een tabel op. En dat is ook weer een formulier.
Dus dan heb ik een formulier , in een formulier. Hoe ga ik dat doen?
Nee krijg geen foutmelding.
Laurens had me wel verteld dat ik in de setup_payment.php ($_POST['']){} moet toevoegen.
Dat heb ik gedaan maar er is nog niks veranderd
Hallo,
Ik ben bezig met een simpel scriptje maar het lukt me niet. Dit komt omdat ik aan het leren ben om jquery samen met php te laten werken.
De bedoeling is:
Je hebt 2 radio buttons. Als je op een van de twee klikt moet er data worden opgehaald. (Een jaar, of Twee jaar).
Aan de hand van die informatie moet het systeem de juiste prijzen tabel pakken.
<script>
$("#pakket").on('change', function(e){
$.ajax( {
type: "POST",
url: "setup_payment.php",
data: $('#pakket_weergave').serialize(),
success: function( response ) {}
});
});
</script>
<?php
echo $layout->h1('fa-', 'Payment', 'Selecteer methode');
echo '<div class="well">
<h1>Bedankt voor het proberen van Flexavi!</h1>
U kunt nu uw product vast leggen!
</div>
<form method="post">
Ik wil een abbonement voor:<br />
<label><input type="radio" name="periode" value="een_jaar" id="pakket"/> 1 Jaar</label><br />
<label><input type="radio" name="periode" value="twee_jaar" id="pakket" /> 2 Jaar</label>
<hr />
<div class="pakket_weergave"></div>
</form>';
?>
Toon Meer
mijn setup_payment.php heeft dit:
<?php
echo 'Met pakket:<br />';
foreach($systems as $pakket => $pak){
echo '<label><input type="radio" name="pakket" /> '.$pak.' voor € '.$prijzen[$_GET['periode']][$pakket].'</label> bekijk pakket opties.. <br />';
}
Ik sta er zelf niet gek van te kijken dat dit niet werkt. Ik heb wel veel op google gezocht op andere fora na eventuele antwoorden die te vergelijken waren met mijn vraag. Daar ben ik dus NIET uitgekomen.. Omdat ik het waarschijnlijk niet goed snap.
Ook heb ik hier op ICT S een blog gevonden een soortgelijke, maar dat heeft mij niet hiermee kunnen helpen.
Bedankt, dat je toch nog in een oud topic reageert! Dit betaling systeem ziet er goed uit ik ga me er eens verder in verdiepen!
Thanks