Ik zou het best wel even voor je willen doen. Stuur maar een privébericht.
Posts by Frankie
-
-
Privébericht verstuurd.
-
Geachte ICTScripters leden,
Aangezien ik graag wat oefen met HTML en CSS, bied ik mijzelf aan om gratis jouw design om te zetten in codes. Dit doe ik met mijn vriend, genaamd Stan (hier bekend als Stanvk). Ik lever kwalitatieve code die in alle moderne browsers in de omloop werkt, en geen slechte troep die maar in één browser werkt. Achteraf zal het design en de codatie verwijderd worden uit mijn bestanden, en er hoeven uiteraard geen copyrights op te staan. Wel verwacht ik dat het een redelijk design is in Photoshop en niet een of ander amateuristisch design in Paint. Er zijn wel een aantal voorwaarden: ik ben nergens voor aansprakelijk/verantwoordelijk, dit is een gratis dienst. Ik behoud het recht om opdrachten af te slaan, zowel voordat de opdracht is aangenomen of daarna. Tevens werk ik maar aan één opdracht tegelijk. De tijd nodig om een opdracht af te ronden kan variëren van een paar dagen tot een week of twee, afhankelijk van de tijd die ik heb. Momenteel kan ik geen voorbeelden laten zien omdat ik na een computer restore al mijn bestanden heb verloren. Graag ontvang ik alle opdrachten in een privébericht. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Frank