Posts by Tredgy

Ik ben niet hier gekomen om dingen te programmeren voor ictscripters ik kom met een suggestie hun hebben een team die zulk soort dingen op pakt.

Zoals ik zei dit is relatief goed te blokkeren en je moet je community erin mee trekken wil je de community schoon houden, promotie is inderdaad vervelend maar met de hulp van de mensen hier en functies kun je dingen bijna z.g.a voorkomen.

ICTScripter (algemeen) moet niet vanuit gaan dat ze altijd op de mods kunnen rekenen zelf kunnen ze veel doen maar betrek ze erin.

Skype groep? onzin, op skype kun je geen spam plaatsen wil je zeggen?

Je moet niet zoveel moeite hoeven doen om goed met elkaar in contact te komen. er zijn genoeg programmeurs hier en vooraal in het ICT team die zo een chat moeten kunnen realiseren.

Er word gewoon veels te veel nagedacht en nee er hoeft niet iemand altijd 100% bij de chat te zijn.

- Je kan ook een optie doen bijvoorbeeld vote link minimaal 5 users moeten ja voten word de post gehide omdat hij verdacht is of nergens op slaat.
    Niemand vind spam of scheldwoorden leuk betrek je community hierin om de community schoon te houden.

Inderdaad, stel regels op zodat mensen niet zomaar binnen komen. Vind het onzin om alleen voor de spam de chat niet te nemen het is echt wel z.g.a te blokkeren.

Ik vind de prijs redelijk goed, dat wil niet zeggen dat ik het domein zou kopen.
    Runescape forum beiden populair qua woord keuzen en makkelijk te vinden ook nog is een NL domein.

Als ik echt interesse had zou ik Max. €50,- er voor geven.

Heb ook wel eens een domein verkocht voor 400 eu. Domeinen zijn ook belangrijk voor een goede website ;)

Het kan niet aan KPN liggen tenzij dat de webhost is, maar nee. Het light aan de host die hij heeft die leest wat de main page is. Check de active directory.

Is het index.php of .html?
    Wellicht is dan ook reden dat bij je Hoster (bij kpn is dit een probleem bijvoorbeeld) dat je in de lijst met extensies .php moet toevoegen en als eerst gelezen pagina moet zetten.

Het is heel goed dat je iemand zoekt, alleen komt het wel wat proffesioneler over als je netjes de tijd neemt en wat meer informatie in je topic plaatst. ondanks dat PB verstuurd.

Het lijkt me niet dat er een standaart .htaccess file instaat zorg dat je controleert of de index.php goed genoemd is en anders even uurtje wachten tot hij actief is.

Haha was op werk en kreeg een reactie OH, GAAN WE VLIEGEN?

Hij ziet er leuk uit in breedte was hij leuker geweest denk ik zelf, in lengte van links naar rechts nu is hij relatief klein en in het midden. Ook vind ik dat de snelheid wel beter mag.

Tips:
    - Bijvoorbeeld knoppen voor de rijen
    - i.p.v stippen, kleur groen is beschikbaar en rood niet.
    - eventueel de stoelnummer op de stoel zelf i.p.v aan de zijkant ( evt duidelijker aangeven.)

Had je PB gelezen, maar ik vind dat niet waar.
    Wat moet er continu gemodereert worden scheldwoorden, of mensen zich gedragen ?

Blokkeer links, en een simpele scheldwoorden filter wie daar zich niet aan houd bannen zo simpel is het. Er hoeft echt niet constant iemand bij te zien in mijn mening. en jullie moeten ook begrijpen dat het zowiezo onmogelijk is dat er altijd iemand bij is en dat zou je ook niet moeten willen.

- Eventueel chat pas kunnen joinen bij 3 dagen actief & 10 posts.
    - Scheldwoorden filter
    - Links blokkeren
    - Verplicht iedereen met probleem topic te maken en daar antwoorden te plaatsen. (Houd forum actief!)

Problemen verholpen?

Kopieer je antwoord in het topic zodat ook die up to date is zo heb je iemand snel geholpen en de persoon die erna komt ook zo doen we dat ook op stackoverflow.
    Verplicht iedereen een topic te maken dan drop je die link in de chat voor een z.s.m reactie en dan daar ook antwoorden.

Als je een chat hebt kost dat in principe niet veel extra geld (?) de chat is hoe jij wilt dat hij is daar bedoel ik mee te zeggen dat als je wilt dat hij werkt en gewoon vol zit dan moet je dat ook willen en energie insteken je kan wel zeggen word niks zoals helpmij.nl maar dit is geen helpmij.nl en als je zelf geen inzet geeft dan word het inderdaad niks nee.

Een 5, hij is simpel vind dat de tekst bij de rechter pop beter te lezen had moeten zijn en mocht ook wel wat groter.

Vind hem amateuristisch.

Je kan wel een filter toepassen, dan raad ik nog steeds geen bot aan onnodig. Vind ook dat de mensen zich hier gewoon volwassen moeten gedragen, je bent geen klein kind meer dat je moet schelden online. En anders gewoon een chat ban en waarschuwing.

Overigens is mijn mening dat de crew hier wat te zwaar nadenkt over de gevolgen/etc terwijl dat helemaal niet hoeft.

(dat houd dus in dat er wel dingen zijn waar rekening mee gehouden moet worden maar niet zo extreem)