Posts by Tredgy

Ik help je vaak genoeg en aangezien je met mysqli bent begonnen raad ik zowiezo op 't moment PDO af aangezien je niveau laag is.

Even de reactie op firewall en dat volledige scripts niet werken is gewoon omdat je niet weet hoe je zoiets instelt dat vind ik ook geen argument om windows niet te nemen. linux is precies hetzelfde als ik iemand pluk en een terminal voor z'n neus geef weet hij er ook niks van.

Zo gaat dat dus ook met Windows servers.

Ik ben het eens met Stefan zijn reactie. Ik heb vaak genoeg problemen gehad met een Windows Server, zoals de firewall die niet meewerkt en complete (PHP) scripts die gewoon niet draaien.

Linux is kleiner en vooral stabieler, omdat er geen troep op de achtergrond draait. Ook is Linux VEEL lichter dan Windows.
    Websites zou IK persoonlijk in een Linux omgeving draaien, omdat je meer rekenkracht tot je beschikking hebt en er is meer compatibiliteit.

Wat Stefan zegt is wel waar, voor Sharepoint moet je wel naar een Windows omgeving. Maar als je met Apache werkt en enkel websites gaat draaien is Linux de beste keuze.

Je kunt wel roepen dat je liever een Windows omgeving hebt dan een Linux omgeving of andersom, maar feitelijk ligt het aan de toepassing. Moet ik een SharePoint-applicatie bouwen, dan doe ik dat op een Windows omgeving. Een PHP-applicatie zou ik onder Linux draaien.

Wat is jou toepassing TS?

Daar ga ik zeker mee akkoord, maar dat wil niet betekenen dat PHP niet stabiel onder windows draait. (niet dat jij dat zegt)

Gebruiksgemak (Veel gesctricties, extra kosten/werk, minder stabiel) -> Windows
    Heb je verstand van hosting e.d (ook voor meer stabiliteit) -> Linux

Als jij de windows vps goed kan opzetten heb jij gewoon een goeie stabiliteit en geen restricties hoor.

@M. Ja die screenshot bedoelde ik.

Hierbij vraag ik om een slotje ..

TS vraag advies maar heeft een duidelijk beeld van wat hij wilt, mensen geven soort gelijke adviezen en topic begint meer spam te worden dan een (on -) topic.

En aangezien de TS toch weet wat hij wilt/doet kan de topic dat betreft dicht.

Windows VPS is op remote desktop connection (bij transip) dat is zó simpel ..

Je gaat naar start --> accessoires --> daar ergens staat Remote Desktop of Externe verbinding.
    Vul daar je VPS IP in en dan inloggen met Administrator en het VPS wachtwoord.

Dan zit je gewoon op een externe computer.

Dus eerst heb ik bijvoorbeeld een vps nodig daarnaar moet ik nog:
    ebruiken voor € 15,- per maand en € 99,- eenmalig
    Dan kan ik beter reseller worden en WHMCS erbij pakken

Je vraagt hier om advies, te advies dat Fil geeft is uitstekend en hij heeft gewoon gelijk. Maar je blijft eigenwijs doen en doet maar wat je zelf wilt, als je nou eens luistert .. anders moet je ook geen advies vragen hier.

VPS lijkt mij gewoon fijner

Je hebt totaal geen hosting verstand en dan wil je een hosting bedrijf beginnen? Dat lijkt me geen goed idee, snap ook niet hoe jij een webshop runt ...
    Ik raad je aan eerst kennis op te doen en dan maar eens te kijken of het zin heeft zoiets te beginnen, je komt aan met VPS is fijner maar je moet eerst wat tijd besteden om dingen te leren ...

Ik stuur een PM van bewijs van licenties en krijg als antwoord Ferhat is de eigenaar dus vraag maar als bevestiging.

Ik ruik onraad heb L. Groot ge PM'd voor opheldering want vind het steeds raarder worden.

Hoi,

Ik ben blij dat je het probeert maar er gaat gigantisch veel fout, dus stuur me even een PM dan gaan we op skype samen even naar een oplossing zoeken en leg ik je de boel uit wat je fout doet.