Het is echt te veel gewoon, mensen gaan echt niet meer Facebook of twitteren als je die knopjes er 100x opzet hoor ook de tekst linksonder is raar neergezet.
Posts by Tredgy
-
-
Ik ga akkoord met fils dit is niet echt een beveiligingslek dit bestaat al heel lang, gewoon een hoofdwachtwoord instellen.
-
Ik kan nu (vannacht) nog aan de slag voor je indien je geinteresseerd bent PB dan praten we verder.
-
Ga helemaal akkoord met Fils, momenteel zit ik bij host deal en in mijn eigen ervaring is hun support geweldig.
Ik vind het pakket wel mooi maar ik hou meer van wat meer grote pakkete en duurdere omdat ik altijd best veel betaal voor m'n hosting.
-
Je kan eventueel ook shazam downloaden xd
-
De 'website' mobstercrime is in onderhoud..
-
Gebruik preparedstatements ..
-
Dan is het natuurlijk een ander verhaal, ben blij dat je het gevonden hebt.
Succes met je opleiding trouwens hoop dat hij bevalt!
-
Heb je de link uberhaupt gekeken er staan lessen op hoe je apps bouwt, het zijn zelfs videos waarin ze uitleggen wat het allemaal is en doet.
Ik raad je eigenlijk ios programming af je bent een gemiddelde scripter zoals je aangeeft ga dan niet verdiepen in ios omdat het wel 'leuk lijkt' ios is moeilijker dan je denkt
-
Gebruik deze in mijn mening zeer goed: Lynda
-
Of gewoon backup script maken en uploaden naar dropbox je bent een ervaren programmeur dus dat moet je wel kunnen
-
Google helpt ook .. en nee cloud9 is niet aan te raden git is beter i.v.m bijv de revision ...
-
Wat je met de error logs heb gedaan is leuk, maar noem dit niet echt een framework omdat je error reporting en een auto-load erin hebt gezet. beetje zonde om het te plaatsen als je alleen nog de "Hello World" hebt.
-
Ja inderdaad ben net te laat maar wat Tim al zegt, elke programmeur moet Git wel kennen.
Gebruik dat maar.
-
Waarom zou je uberhaupt een caudeabon van 5 euro voor 1 euro verkopen the**** ..
-
Wat is de vergoeding voor het maken van het script
-
Beste,
Ik heb het gedaan,
maar het werkte helaas niet.
Toevallig nog meer opties?Milan.
Nou als je alles correct gedaan hebt en de batterij verwijderd was zoals het hoort dan wat hij gewoon gereset ..
Neem contact op met je laptop fabrikant.
-
Ik wil graag een prijsopgave voor 20,000 unieke bezoekers.
-
Excuse ik las een reactie verkeerd heb de regel van vorige post verwijderd.
Tredgy
Welke advies bedoel je dan precies, zover ik lees raad iedereen het gebruik op de huidige manier af. -
Ik raad je aan de zip te uploaden naar een OS safe directory waar os level commands beschikbaar zijn, dan daar met een zip safe file checker via command line interference te controleren of hij veilig is dan uitpakken en verplaatsen met php's stream_to_stream.