Plaats de code of hier of open gewoon geen topic, thef*ck.
Posts by Tredgy
-
-
Heel graag, graag ontvang ik dan meer informatie.
-
Ja en stel ik zou nou interesse hebben aan jou Omerta like source te gaan beginnen, hoe zou dat dan precies in werking gaan?
-
Ik ben geïnteresseerd heb voor veel mensen wat opdrachten gedaan hier dus ben zeker te vetrouwen.
Graag ontvang ik een PB als je geïnteresseerd bent.
-
Als iemand de source voor je moet maken is dat best prijzig ik ben wel geïnteresseerd maar dan wil ik wel weten wat die 'vergoeding' in houd.
-
Dan zou ik inderdaad zoals jij al zei de SSD voor je windows nemen en de rest op je andere schijf.
-
Als er niets meer dan de standaard server configuratie op staat moet het wel de CSF firewall zijn, die werkt in mijn mening ook vervelend.
-
Snap niet hoe jij überhaupt klanten hebt als je die error al niet kan oplossen.
Beter kijken volgende keer, als je enige verstand hebt van programmeren zou je de error begrijpen. -
Ik heb eventueel interesse, ik hoor het wel.
Graag meer informatie.
-
Stevez je reactie slaat inderdaad nergens op.
Ze vraagt hoe ze het kan toevoegen aan der pagina.
Als je even een PB stuurt me je contactgegevens wil ik het wel even voor je doen. -
Leef je uit..
Er zijn. Verder geen inzendingen je hebt tot morgen avond nog de tijd.
-
Nou laten we eens beginnen met wat heb je zelf geprobeerd?
Want de vraag vind ik al belachelijk, je vraagt een code en 'verwacht' dat we die jou wel geven.
Maar goed de vraag laat me al lachen dus, succes. -
Mag, 250 PSD.
300 incl psd en html.
-
al opgelost er stond nog een echo voor
edit: ik vraag me af: zal ik de "source" online zetten zodat jullie tips kunnen geven?
Doe maar niet er zitten zulke rare foutjes in dus hoef de rest eigenlijk ook niet te zien in mijn mening maar goed.
-
Achja zoveel hebben ze niet verloren in die 1 tot 5 minuten, half miljoen voor google is niks.
Maar inderdaad de oorzaak zou ik ook graag wel willen weten.
-
Ik wil graag een layout voor mijn nieuwe website netlive, de bedoeling van de website is dat het een community voor films is.
Requirements:
- De website is nog niet live, de layout moet in het nederlands met een knop mogelijkheid naar engels.
- De maker krijgt indien ik akkoord ga, €250 dat houd in dat ik geen verplichting heb tot kopen.
- Kleuren etc maken me niet uit als het maar niet te kleurig word, ik wil een mooie balans.Budget: €250,-
Graag wil ik voor morgen avond iemand kunnen uitzoeken, ik hoef geen opmerkingen in het topic en vragen kunnen via PB.
Layout mag eventueel hier als reactie geplaatst worden om beoordeelt te worden, maar hou het netjes.
-
Leuk idee maar niet origineel, aangezien er ontzettend veel manieren zijn om dit na te gaan.
Verder ziet het er wel goed uit!
-
Als ik moet kiezen in de lijst de S4, leuk toestel.
-
Gebruik a.u.b geen w3schools ...
-
L.Groot nee bedoelde niet specifiek de broncode.
Ik snap je punten wel, maar goed zoals ik zei deze discussie is meer van wat je zelf vind 1 vind de iphone de 'beste' en de andere de 'sony' en de andere een 'nokia' of 'samsung'
Android is is mijn mening qua store minder dan Apple.