Posts by PHPManiac

Type & omschrijving werk: Je bent voor nu alleen aan het werk aan een project wat nog niet bestaat. Je gaat aan een project werken wat eigenlijk voor het grootste gedeelte privé is. Daarom wil ik er niet te veel over kwijt tenzij je echt geïnteresseerd bent.
    Tijdsduur / Periode: Graag voor een lange periode (Updates, grote website).
    Gevraagd / Aangeboden:
    Gevraagd: Voor nu één persoon die goed is met HTML, CSS, PHP, MYSQL.
    Aangeboden: Leuk / variërend werk. Goede ondersteuning als iets niet lukt.
    Prijs: Wordt over gepraat.
    Betalen kan via: Jou keuze. Ik prefereer PayPal.
    Extra informatie: Als je meer informatie wilt, zet het hier neer in het topic. Dan zullen we verder 'onderhandelen'.

Geachte,

je doet geen opdrachten, namaten de winst van het bedrijf stijgt zullen uw kosten ook stijgen ? Maar het programmeren is 'gratis'. Als we inkomsten zien in het bedrijf wordt er uitbetaald. Dat doet u niet of wel ?

groet.

Heey!

Ik zou je eventueel wel kunen helpen met deze teksten te schrijven. Ik weet niet wat je precies zoekt qua leeftijd, beschikbare uren. Maar ik ben zeker tot wel 20 uur per week beschikbaar op de computer. Graag zou ik een berichtje van u willen ontvangen.

Gegroet,
    PHPManiac.

Ik heb het nu als volgt:

Zo hoort het dus lijk mij?

Zo hoort het te werken ja.

Geachte ICTs'ers,

Ik wil een website beginnen, ik heb de ideeen allemaal al opgeschreven. En wat de Php & MySQL prorgrammer moet weten. Graag zou ik iemand willen hebben, die deze droom werkelijk kan maken. Echter heb ik alleen geen geld om een goede programmeur te vinden, en daarom ben ik bereid een contract op te stellen waarbij we allebij 50% verdienen.

De inkomsten zullen zijn: Google Ads, donaties, Advertenties kunnen kopen.

Wat moet je allemaal (kunnen) maken:
    - Login (Admin paneel)
    - Donatie systeem
    - Nieuws systeem

Meer informatie wordt gegeven via een berichtje, of via skype. Graag via skype, want dat vind ik makkelijker gaan.

Het klopt, het was niet slim om zijn vraag te negeren. Dat snap ik ook, verder komen de Views niet van Enhanceviews of Hitleap of dergelijke.

Kijk.. ik weet niet of anderen het met mij eens zijn, maar als iemand een reactie compleet negeert erger ik me daaraan. Heb nu dus alleen al door de "klantvriendelijkheid" geen zin meer om views bij je te kopen. ;)

Dus antwoord in het vervolg alle reacties alsjeblieft..

Ja ik heb een methode ontdekt waarbij YouTube het niet snel gaat patchen, en niet alleen de view count gaat omhoog maar ook je Views zelf. Je filmpje wordt dus gewoon bekeken door mensen.

Hopelijk heb ik zo alle vragen beantwoord.

Hallo ICTScripters,

Ik ben PHPManiac, woon in Nederland en heb een hobby en dat is YouTube filmpjes maken. Maar zonder enige views is het niks aan omdat te doen, en kent niemand mij. En dat wil ik juist wel, daarom heb ik veel research gedaan en ben ik uiteindelijk op een 'service' terecht gekomen dat ik YouTube views nu zelf aanbied aan klanten.

Mijn views zijn 100% echt, geen bots en/of andere dergelijke. Mijn prijs is niet de goedkoopste dat kan ik u eerlijk vertellen, maar doordat YouTube nu een beetje research aan het doen is welke views wel 'toegestaan' zijn, ben ik een andere methode gaan gebruiken die YouTube nooit achter zal gaan komen. Daarom is mijn prijs ietsjes hoger.

Maar genoeg gezeur, laten we ter zaken komen.

Ik bied in dit topic de volgende dingen aan:
    YouTube views
    YouTube comments
    YouTube likes
    Views + Likes
    YouTube Subscribers

En dan hier uiteindelijk mijn prijzen(De prijzen zijn in Dollars, en daar zou ik ook graag in uitbetaald willen worden):
    Views
    10.000 Views = $10
    15.000 Views = $15

(Max: 50.000 = $30)
    Comments
    50 comments = $10
    100 comments = $15

(Max: 150 = $30)
    1000 likes = $10

(Max:5000 = $50)
    Views + Likes
    10.000 + 180 likes = $10
    20.000 + 180 likes = $12

(Max: 60.000 + 500 = $30)
    Subscribers
    500 = $10
    1000 = $ 15

(Max: 5000 = $50)

Mochten er nog enige vragen zijn, twijfel niet en stuur me een berichtje!