Ik ook!
Posts by tijmen2000
-
-
Kick, ik speel het dagelijks.
-
Ik ben opzoek naar game scripts, budget is aanwezig. Dus plaats gelieve een (live!) demo in de reactie's + richtprijs. Dan kan ik hier inhoudelijk op in gaan. Het gaat hier om game scripts zoals:
- Maffia
- Voetbal
- Circus
Etc. etc. -
Maar bijvoorbeeld onderwater is het totaal niet prettig om te filmen met een telefoon. Overigens ben ik al in het bezit van een goede telefoon en wil ik deze hier niet voor gebruiken. Ben benieuwd naar andere met ervaringen etc.
-
Bedankt voor je reactie. Laatst kwam ik er eentje tegen voor ca. 100 euro. Deze was alleen in het buitenland te koop, maar kom ik nu niet meer tegen. De GoPro wil ik meer gaan gebruiken voor het maken van beelden van pretparken. Maar niet alleen dat, ook voor after movie's etc.
-
Er zijn mensen waarbij hun inkomsten volledig van hun site's afhangen. (Vaak een compleet netwerk) Vaak kunnen ze hun DB niet meer bereiken etc. Dit las ik ook overigens op SD. Slecht geregeld hun zakjes daar bij Hostdeals!
-
Het begin is er en dat ziet er al vrij goed uit! Maar er zijn al tal van dit soort site's. Wat gaat het unieke worden, van die van jou?
-
Denk dat de meeste antwoorden al wel gegeven zijn.Maar ik zou voor versio of transip als registrar gaan. :D.
Oh wat lees ik nou weer! Nooit registrar bij Versio zijn, kwa domeinnen registeren, is dat prima. Maar kwa hosting is de downtime groter dan de uptime.
-
Wat zijn jullie ervaringen met de GoPro? Welke hebben jullie? En enorm belangrijk, welke raden jullie mij aan. Er zit namelijk een enorm verschil tussen de prijzen.
-
Doorverkopen zou inderdaad een optie zijn, overigens wil ik zelf al een tijdje een PSvita kopen.
-
Ja hoor, heeft u Skype?
-
Heb je voorbeelden?
-
PM me maar!
-
Als je iemand zoekt kan ik je hierbij helpen.
-
Richtprijs?
-
Zal er morgen naar kijken!
Heb je geen interesse in mijn site's heb namelijk geen pm terug gehad ?
-
Richt prijzen?
-
Ik heb nog wel een aantal facebook pagina's te koop. Dit is één concept verdeeld over verschillende pagina's. In totaal gaat het om +- 28.000 likes. De doelgroep is vrouwen tussen de 16 - 30 jaar.
Stuur me maar een PM!
-
Dag Ictscripters,
Ik ben opzoek naar verschillende website's. Op dit moment heb ik een heel netwerk verkocht van Facebook pagina's en wil ik graag wat site's kopen. Vertel me wat je hebt, in het topic!
Mvg, Tijmen
-
Ik neem als nog graag Risk dan wel eventueel gratis over.