Wil je even laten weten of dit gelukt is? En misschien de source sharen? Zou dit kunnen gebruiken :).
Posts by L. Velthuis
- 

- 
					Jij zegt 5 euro per domein. Dus bied ik 5 euro op sciteshop. 
- 
					Heb ik sciteshop nou? 
- 
					scitecshop.nl 5 euro 
- 
					Heb mijn code al weggegeven. Enkel kan ik er wel nog 2 gebruiken voor een nieuw concept. Iemand die er nog 1 overheeft? 
- 
					Zou even gaan chatten met een medewerker. Zijn erg vriendelijk en behulpzaam daar. (aldus mijn ervaring). 
- 
					Misschien een idee om tickets dan ook aan de deur te verkopen? Zou best iets kunnen zijn wat mensen alsnog over de streep kan trekken om te komen :)? 
- 
					Neem even contact met me op via pb voor verdere afhandeling. 
- 
					Zou je ook antwoord willen geven op mijn vraag :)? 
- 
					Heb ik swedo.nl nou? Aangezien Sander later dan 24 uur reageerde? Maar er staat geen sluitdatum na laatste bod . . . 
- 
					stripcam.nl, djstudio.nl & adobephotoshop.nl verkocht! 
- 
					swedo.nl 1 euro. push mogelijk via versio? 
- 
					Hallo,Hierbij verkoop ik 11 domeinnamen. 
 Verder geen statistieken aanwezig of iets dergelijks.staan gerigstreerd bij : Versio, dus push is mogelijk. eventuele verhuiskosten voor de koper (EPP code). prijs per domein : bieden vanaf : 
 1 euro .eu namen
 3 euro .nl namenadobephotoshop.nl - 14-09-2015camkelder.nl 14-09-2015 dagelijksleren.nl 13-11-2014 djstudio.nl 06-05-2015drugswars.nl 24-01-2015 outfitjes.nl 05-05-2014 paypalbooster.eu 10-01-2015 schaatsinfo.nl 06-05-2015 sitecentrum.nl 21-09-2015 stripcam.nl 06-05-2015twitter-api.nl 15-13-2014 betaling via : bankoverschrijving Met vriendelijke groeten, L. Velthuis 
- 
					Wil het grondig uitleggen inderdaad. Wat is het, wat doet het. Wat voor waarde. Hoe registreer je ze. etc. 
- 
					Hallo, zouden mensen er behoefte aan hebben dat ik een blogbericht schrijf over hoe je quarantaine domeinnamen kan registreren? niet alleen het registreren natuurlijk. Maar ook tips & tricks waar je op moet letten? 
- 
					Excusé moi. Laurens ;). looking forward to it.  
- 

- 
					Ik zal het even met het thuisfront overleggen :). even een offtopic vraagje... Zijn er mensen die van flink zuipen houden :P? :D? 
- 
					Wow Lars! mooi berichtje! misschien een idee om hier een blogbericht over te schrijven?? 
- 
					Verkocht aan tim! Mag een slotje op.