Dus deze actie was zo nep als 't maar kan eigenlijk?
Posts by L. Velthuis
-
-
Ja klopt. Was vergeten dat ik hier kon dubbelposten :). Bedankt voor de uitleg alsnog ;p. +1
-
Yes!! Ben van plan om wekelijks te gaan uploaden. Inmiddels heb ik mn soundcloud aangepast en staat er nog maar 1 nummer op :D.
Vraagje trouwens, als ik mijn topic blijf updaten, zien jullie daar dan meldingen van of iets dergelijks?
-
Verder staat heel youtube er ook vol mee.
-
Niet meer mensen die geluisterd hebben o.O?
-
Ik kan dit eventueel wel voor je doen. Maar je weet ook dat er gratis intro's te vinden zijn?
-
Ik heb nog nooit gezeur gehad bij versio en host daar al ruim 3 jaar. Elke keer als ik begin met een chatsessie is deze na 10 minuten alweer afgelopen en heb ik een passende oplossing gekregen!
go versio!
-
-
Hallo allemaal, zoals in een eerder topic van mij hebben jullie kunnen lezen dat ik de laatste tijd steedss actiever ben met dj'en. Ik heb inmiddels paar mixtapes opgenomen.
Deze heb ik 27-11-2014 (19:02) opgenomen. Zouden jullie deze willen luisteren en misschien tips geven?
https://soundcloud.com/larsvelthuis
Als het goed is klinkt deze al een stuk beter dan de eerste.
ps. Als dit niet mag / irritant is. Zeg het dan even :P.
-
Maar een mondelinge overeenkomst is toch totaal niet standpunt-vast? Dan krijg je het woord van speler 'B' tegen het woord van speler 'B'
-
-
Iets heel anders, maar misschien is quick parts in office al wel voldoende?
-
10 cent voor een heel artikel is wel tamelijk weinig hoor :p.
-
Ik gebruik mijn eigen hosting (http://www.dimoweb.com).
Versio heb ik slechte ervaringen mee.
Als je echt voor uptime wilt gaan, kun je ook kiezen voor Home - Webhosting & Hosting bij 1-eurohost: hosting zoals het hoort
Ik heb daar jarenlang bij gezeten en die hosten sites van de overheid en van festivals, etc...Wat voor slechte ervaringen heb je dan met versio?
-
Volgens mij is dit gemiddeld zelfs rond de 2 / 3 cent per woord. (sitedeals)
-
Bent u nog geinteresseerd?
-
Versio.nl is goed. Maar ze blokkeren bepaalde php functies... Dus het hangt af wat voor een website je hebt? Is het een forum? Etc?
Groetjes,
MitchellWat voor functies blokkeert versio dan? Heb er nog geen last mee gehad?
-
dus voor 8 euro kan ik de domeinnaam clicktopaysafe overnemen?
-
Hoe wil je dan een website hosten?
-
En het buggt verschrikkelijk :p