Oké dan wacht ik het antwoord wel van google af. Topic graag open laten, ik ga het antwoord van google hier posten :D.
Posts by L. Velthuis
-
-
Kunnen we nu weer ontopic :D?
Nog steeds geen reactie van google
.
-
Hallo.
Is het toegestaan om een ipb license over te kopen van iemand?
zoja? Heeft iemand er 1?
-
Ik wil later wel testen
-
Tsja google heeft me gebanned. heb al een mail gestuurd maar nog geen reactie van ontvangen. :P.
-
Door je design responsive te maken.
-
Hallo allemaal.
Vroeger (toen ik 12 was ofzo). Had ik een website met adsense. Ik was klein, dom en jong en ging op mn eigen ads klikken. Google heeft me hierdoor dus (terecht) verbannen van adsense.
Maar nu kan ik me niet meer aanmelden (ben 19 dus inmiddels 7 jaar later). Is dit omdat ik nog steeds banned ben ofwat?
-
Gebruik het zelf niet maar zeker nice voor de mensen die er wat aan hebben!
-
Inmiddels verkocht aan @Johndeere.
-
Hallo
Hierbij verkoop ik 2 domeinnamen
TEGEN ELK AANNEMELIJK BOD
megafeesten.nl
nexushoesje.nlregistrar: versio
verlopen: 25-11-2015
betaling via overschrijving
Veiling sluit : 24 uur na laatste bod
-
-
Hallo,
hierbij verkoop ik mijn website http://www.gratispaysafe.com
De website heeft (zoals je kunt zien) 122 leden.
Er zijn kleine inkomsten aan verdiend via supperrewards. Maar dit is nog geen 5 euro geweest.
Verder heeft de website in het begin gigantisch veel bezoekers getrokken (174 per dag was het hoogtepunt). Ik heb deze website gekocht voor 50 euro en dit wil ik er ook minimaal voor hebben.
Dit omdat er op enkele grote facebook accounts reclame is gemaakt, de layout is veranderd, het aantal leden is gegroeid, en er een vast aantal bezoekers (10) per dag binnenkomt, Ook is de indexatie in google gestegen. Als je googelt op 'gratis paysafe' dan zul je de website als 5e zien staan.
Demo account
gebruikersnaam : icts
wachtwoord : ictsWat krijgt u allemaal bij aankoop.
De domeinnaam (Gratis push via versio).
Het script
De database
Eerste week supportBieden vanaf : 50
Betalen via overschrijving.
factuur verplicht? Nee
-
Wanneer sluit veiling?
-
hierbij bied ik 40 euro. Heb ook al contact met je opgenomen via pb.
-
Ik gebruik ze niet. Bij mij op stage (ict bedrijf) gebruiken ze Keepass.
-
Ik heb after effects en kan je eventueel wel aan een intro helpen. Neem maar contact met me op via pb.
-
Die shells werken tegenwoordig slecht of niet meer. Op pastebin vind je sneller nieuwe shells.
-
Nee zo te zien niet :).
Een shell is trouwens een php script waar je commando's mee uit kan voeren op de host. Dus als deze op je host staat, kan een hacker elk domein of iets anders benaderen en defacen / verwijderen.
-
In dit geval dien je hem te herinstalleren.
Je weet niet of de hacker een backdoor ergens in de code heeft gezet of niet!Check ook niet alleen je public html map. Maar ook je cgi-bin . Hier had hij ook een shell kunnen uploaden.
-
Waarschijnlijk zat er dus een exploit in deze wordpress.
Altijd updaten dus :D.