Ik gebruik geen soundcloud, maar krijg je dan niet slechte versies/kwaliteit.. als je het zo downloadt?
Zoals ik al zij. Krijg je hier de 320 kb/sec files uit :).
Ik gebruik geen soundcloud, maar krijg je dan niet slechte versies/kwaliteit.. als je het zo downloadt?
Zoals ik al zij. Krijg je hier de 320 kb/sec files uit :).
Heb hem ook ingevuld :
Zou je ook een smartwatch aanschaffen?
Nee, Ik denk dat ik het irritant ga vinden. Het lijkt me wel een leuk hebbedingetje maar denk dat je het op een gegeven moment niet meer gaat gebruiken. Aangezien je je telefoon toch zo 123 bij de hand hebt.
Een tijdje geleden werkten alle soundcloud downloaders niet meer (nummers die je alleen via soundcloud kon luisteren maar niet kon downloaden zijn nu in full 320 kb/sec te downloaden).
Nu is het op een of andere manier weer online en kan je weer gratis nummers downloaden via soundcloud via :
http://soundcloud-download.com/
Greetz
Heb met TS gesproken en TS was voorzien :).
Voeg me maar toe op skype : zie profiel.
Je kan ook gewoon een afspeellijst op YouTube maken?
Niet wat ik bedoel :P.
Wil het graag zo hebben :).
Helemaal top!
Hoe ver ben je er mee als ik vragen mag :D?
Hallo allemaal,
ik ga binnenkort (7 juli) met een paar kameraden op vakantie naar Italië, (ja, zo'n feestvakantie heuy!)
Nu zitten wij altijd als we met elkaar zijn te zeiken op elkaar over de muziek, en ik heb daar een oplossing voor bedacht :D.
namelijk iets vrij simpels volgens mij.
Ik heb dit al in html gemaakt : (ja heel bijzonder en moeilijk)
Het doel hiervan is dat mijn kameraden daar een aantal youtube linkjes in kunnen zetten en verzenden (naar een database ofcourse).
Daarna kunnen ze naar een pagina gaan waar ze die ingezonden links kunnen bekijken.
Volgens mij is dit vrij eenvoudig te doen met een insert into en select from scriptje.
Iemand die dit (gratis :D?) voor mij kan maken via skype of iemand die het misschien heeft liggen? Ik heb al wel iets soortgelijks liggen maar krijg dat niet verwerkt naar hoe ik het wil hebben. Voor mijn skype kunnen jullie me toevoegen via mijn profiel :).
Greetz :D.
Pfff.... daar krijg ik me net zo'n koppijn van :p..
ik vind deze ook heerlijk :
Programmeertalen heb ook ik niet voldoende kennis over om dit helemaal voor u te realiseren. Ik kan net zoals hierboven genoemd, wél een design voor u maken.
Zullen we samenleggen om een vliegtuig af te huren?
We starten in Amerika![]()
![]()
I'll join you soldier! haha
@WebMobiel
jep,
nooit gepromoot. Had wel eens wat bezoekertjes die mij geholpen hadden ofzo. maar bezoekersaantal nooit boven de 3 per dag geweest :p.
Word een beetje moe van de mensen die elke keer vragen van : waarom doe je het zelf niet.
Hij / zij zal er vast wel een reden voor hebben waarom dit niet zelf gedaan kan worden.
OT: voeg me maar toe op skype via mijn profiel. Ik kan je morgen wel ff helpen.
Zou je de link nog een keer hier kunnen posten?
Wordpress werkt nou eenmaal met php haha.
Dit gedeelte :
Zou het proberen als ik jou was, vriend van me heeft zich er perrongeluk een keer aan gewaagd en kreeg direct een 24 hour notice.
Wat inhoud als het niet binnen 24 uur weg is je een hele goede advocaat mag gaan zoeken, ze claimde dat het Phising was en hij met illegale zaken bezig was.
Enigste wat hij gedaan had was de layout voor zichzelf neerzetten om te kijken hoe ver hij alles kon wijzigen (HTML/CSS testen).
Doe wat je wil dan zie je de gevolgen vanzelf wel verschijnen
Heb zovaak layouts gestolen om mezelf dingen te leren, zette deze gewoon op een privé domein. Vond ik nou eenmaal fijner werken dan met localhost (destijds).
Maar we beginnen nu wel gigantisch offtopic te gaan.
TS: Heb je misschien een screenshot van safari?
Vind het er wel lekker uitzien ;).
misschien teksten iets kleiner?
Niet blij mee zijn is iets anders. Maar is het ook 'verboden'?
Want anders was het wss wel iets moeilijker te rippen toch?
Ik heb verder ook geen interesse meer. Sorry.