Zit trouwens ff te denken hè. Dit kan toch ook gewoon met de doneer buttons die door paypal zelf gemaakt zijn.
Posts by L. Velthuis
-
-
Dit is het zelfde filmpje. Alleen in sony vegas neergesleept :).
-
Dan zal ik er zeker proberen bij te zijn!
't Klinkt allemaal al wel mooi verzorgd dus zal vast een leuke middag / avond worden :).
-
Heb al iets anders gepland...
Heb zelf een rijbewijs en ben ook nog student dus vervoer zou geen enkel probleem zijn :).
Wel een super idee
-
Hai,
hebben er hier mensen verstand van sony vegas pro 13?
Ik heb een filmpje opgenomen vanuit het vliegtuig op reis naar italie en dat ziet er als ik deze in vlc mediaplayer afspeel gewoon normaal uit :
alleen. Nu ben ik van mijn vakantie (met kameraden) Een aftermovie aan het maken. Nu heb ik het filmpje gewoon toegevoegd in vegas pro alleen ziet het er zo uit? :
Als je rechts bij preview kijkt zie je de 2 duivelse zwarte balken er bij staan. MAar als je in de timeline kijkt. zie je dat niet.
Iemand enig idee hoe dit kan? En belangrijker nog : Hoe ik dit oplos? -
Dan zou ik zeker PHPStorm proberen als ik jou was
Heb ook een hele tijd phpstorm gebruikt. Super fijn!
-
Mooie layout.
Maar even een tip. Maak er screenshots van. Nu kan iedereen je layout zo rippen ;-).
-
Lijkt me zeer interessant maar ben dan helaas verhinderd.
-
Vind ik niet fijn dat automatisch aanvullen, want soms wil ik iets anders dan wat ik op dat moment wil..Dit kan je gewoon uitzetten hè :).
-
Klopt zeker tim! Maar je kan oneindig veel plugins downloaden voor visual studio. Ook php en dat werkt gigantisch fijn. Vult automatisch dingen aan etc!
Frenzo: Ik heb ook altijd np++ gebruikt. Maar met visual studio gaat het een stuk sneller :).
-
Visual Studio 2013 =D
Wordt weinig gebruikt I know. Maar damn, deze is fijn :).
-
Hierbij een kleine uitverkoop van quarantaine domeinnamen en gewone domeinnamen :).
vetgedrukte namen zijn quarantaine domeinnamen.
bieden vanaf 5 euro per stuk voor de vetgedrukte namen, en 2 euro per stuk voor de gewone domeinnamen.
djstudio.nl
outfitjes.nl
schaatsinfo.nl
stripcam.nl
dagelijksleren.nl
drugswars.nl
twitter-api.nl -
Hallo,
ik kan dit binnen een uurtje voor u realiseren.
Met vriendelijke groeten,
L. Velthuis
-
Heb je een live demo? Gaat het iets makkelijker om te debuggen
-
Ik zou voor de manier van ferhat gaan.
-
Ik vind hem daarentegen gigantisch chill. :).
zal ook deze helemaal weer 'grijs' draaien
-
Leuk?
HIJ IS FUCKING AWESOME! =D
-
Hij zou officiëel 1 juli uitkomen vandaar. Maar hij is een weekje eerder :).
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
Ik heb een privé bericht verzonden
-
Finally!!
External Content soundcloud.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.