Ik heb wel eens met payza betaald, vind het wel fijn alleen het wordt niet vaak gebruikt.
tegenwoordig betaal ik alles met internetbankieren.
Posts by L. Velthuis
-
-
Heb nog steeds niets ontvangen dus neem aan dat het niet meer nodig is.
-
Is op mijn stage.
probleem lag niet aan de source maar aan de sharepoint omgeving waar de source in komt te draaien.
probleem is inmiddels opgelost -
Ben aan het programmeren in een sharepoint omgeving... zullen de meesten van jullie niet kennen.
-
visual studio
met debuggen krijg ik geen nullpoints terug...
-
Ergens in de volgende source komt een nullreference exeption voor.
wie weet waar en hoe los ik hem op?
Code
Toon Meerpublic override void ItemAdded(SPItemEventProperties properties) { base.ItemAdded(properties); EventFiringEnabled = false; SetORDID(properties); EventFiringEnabled = true; } private static void SetORDID(SPItemEventProperties properties) { if (properties.List.Title == "ORD") { SPFieldLookupValue os = new SPFieldLookupValue(properties.ListItem["OS"].ToString()); string ostmp = os.LookupValue; SPList oslist = properties.Web.Lists["OS"]; SPListItem oscol = oslist.GetItemById(os.LookupId); if (oscol != null) { properties.ListItem["OSCode"] = oscol["Code"]; //Lijst opslaan properties.ListItem.SystemUpdate(); SPFieldLookupValue mode = new SPFieldLookupValue(properties.ListItem["Mode"].ToString()); string modetmp = mode.LookupValue; SPList modelst = properties.Web.Lists["Mode"]; SPListItem modecol = modelst.GetItemById(mode.LookupId); if (modecol != null) { properties.ListItem["ModeCode"] = modecol["Code"]; //Lijst opslaan properties.ListItem.SystemUpdate(); } SPFieldLookupValue actie = new SPFieldLookupValue(properties.ListItem["Actie"].ToString()); string actietmp = actie.LookupValue; SPList actielst = properties.Web.Lists["Actie"]; SPListItem actiecol = actielst.GetItemById(actie.LookupId); if (actiecol != null) { properties.ListItem["ActieCode"] = actiecol["Code"]; //Lijst opslaan properties.ListItem.SystemUpdate(); SPFieldLookupValue conditie = new SPFieldLookupValue(properties.ListItem["Conditie"].ToString()); string conditietmp = conditie.LookupValue; SPList conditielst = properties.Web.Lists["Conditie"]; SPListItem conditiecol = conditielst.GetItemById(actie.LookupId); if (conditiecol != null) { properties.ListItem["ConditieCode"] = conditiecol["Code"]; //Lijst opslaan properties.ListItem.SystemUpdate(); } } } } }
-
Hahaha, net zo lelijk. .
Ik zou zo'n advertentie van dat ik de 1 miljoenste bezoeker ben nog eerder geloven :p
-
Al voorzien?
Heb namelijk nog niets ontvangen.
-
Voorbeeld graag via pb?
-
Nee, heb het voorlopig nog niet nodig :).
-
-
Dit is precies wat ik zocht!
mail krijg ik in een aparte map. En als ik via die map antwoord, antwoord ik via [email protected]
-
Wat een geweldig antwoord!
Ben hem nu aan het opzetten.
Als het niet werkt hoor je het
-
Dus dan zal mijn kameraad outlook moeten gebruiken.
-
Ik wil de email kunnen afhandelen via hotmail. Gaat niet om mij, maar is een email voor een kameraad van mij waar ik de site van beheer.
hij wil dat mensen een mail sturen naar [email protected] , maar dat de mail binnenkomt op zijn privé mail. vervolgens wil hij de mail ook beantwoorden vanaf zijn hotmail, maar dat de klanten de zakelijke mail in hun inbox zien staan. Vroeg me zelf af of dit mogelijk was.
-
Hai.
Heb een email account waar behoorlijk wat mail op binnenkomt. Maar ik vind squirrelmail gigantisch vervelend om elke keer te openen via directadmin etc.
De email komt op squirrelmail binnen omdat het een email adres met mijn domein als extensie. dus [email protected].nu is mijn vraag of er een mogelijkheid is dat als er een emailbericht op mijn [email protected] binnenkomt. Dat deze automatisch doorgestuurd wordt naar mijn hotmail?
Heb al wel dingen gevonden die via hotmail naar squirrelmail sturen. Maar moet het precies andersom hebben.
Greetz.
EDIT: Oplossing al gevonden door in directadmin heel simpel een forwarder aan te maken.
sorry voor dit ietwat overbodige topic.
EDIT 2 : Trouwens. Als ik wil antwoorden met het email adres : [email protected] moet dat dan via squirrelmail of kan dat ook via hotmail?
toch nog een nuttige vraag :).
-
Ben er vanzelf achter gekomen. De telefoonrekening van mijn zusje kwam dezelfde dag ook binnen. En die bleek precies het zelfde bedrag te zijn als wat er op 'mijn hi' stond.
De rekening van mijn zusje staat gewoon elke keer online bij mij :P.
even aan laten passen.
-
Kan misschien dan wel raar zijn. Maar het betreft gewoon een legitieme verkoop?
Als we nu weer on topic zouden kunnen gaan?
-
Ik maak elke maand zelf geld over naar hi.
zie er verder niets bij staan.
Zal ze morgen maar eens ff bellen.
-
Hallo,
ik zit even bij mijn online rekeningen te kijken van hi, en zie er elke keer 2 op de zelfde datum staan?
screenshot :
Gyazo - 1acdd7e0e2eaab2cdd26fb692cb8e5aa.png
Iemand enig idee wat dit is?
ohja (Heb inmiddels alles betaald :P)