Posts by L. Velthuis

Ergens in de volgende source komt een nullreference exeption voor.

wie weet waar en hoe los ik hem op?

Ik wil de email kunnen afhandelen via hotmail. Gaat niet om mij, maar is een email voor een kameraad van mij waar ik de site van beheer.

hij wil dat mensen een mail sturen naar [email protected] , maar dat de mail binnenkomt op zijn privé mail. vervolgens wil hij de mail ook beantwoorden vanaf zijn hotmail, maar dat de klanten de zakelijke mail in hun inbox zien staan. Vroeg me zelf af of dit mogelijk was.

Hai.

Heb een email account waar behoorlijk wat mail op binnenkomt. Maar ik vind squirrelmail gigantisch vervelend om elke keer te openen via directadmin etc.
    De email komt op squirrelmail binnen omdat het een email adres met mijn domein als extensie. dus [email protected].

nu is mijn vraag of er een mogelijkheid is dat als er een emailbericht op mijn [email protected] binnenkomt. Dat deze automatisch doorgestuurd wordt naar mijn hotmail?

Heb al wel dingen gevonden die via hotmail naar squirrelmail sturen. Maar moet het precies andersom hebben.

Greetz.

EDIT: Oplossing al gevonden door in directadmin heel simpel een forwarder aan te maken.

sorry voor dit ietwat overbodige topic.

EDIT 2 : Trouwens. Als ik wil antwoorden met het email adres : [email protected] moet dat dan via squirrelmail of kan dat ook via hotmail?

toch nog een nuttige vraag :).

Ben er vanzelf achter gekomen. De telefoonrekening van mijn zusje kwam dezelfde dag ook binnen. En die bleek precies het zelfde bedrag te zijn als wat er op 'mijn hi' stond.

De rekening van mijn zusje staat gewoon elke keer online bij mij :P.

even aan laten passen.