@Lars
Heb hier zelf nooit info over ontvangen dus daar weet ik niets van.
@Lars
Heb hier zelf nooit info over ontvangen dus daar weet ik niets van.
Oh ik snap je al.
je mag me wel even toevoegen op skype (staat op mijn profiel). Kan ik dit wel even voor je maken.
Ik snap je vraag niet echt...
Probeer iets duidelijker te zijn aub?
Heb zelf geprobeerd om ook dit jaar in het buitenland stage te lopen. Genoeg bedrijven gevonden (amerika, canada, curaçao) maar allemaal zonder enige vorm van subsidies, onkostenvergoedingen etc. Zou er dus op neer komen dat ik zelf alles moest betalen inclusief vliegticket, verblijf, eten en noem maar op. Dit is misschien een beetje offtopic maar wel iets waar je op moet letten.
Succes verder!
We respecteren je privacy
Iemand zin om deze actie nieuw leven in te blazen?
Doe het zelf nog een keer zou ik zeggen :P.
Ik denk trouwens dat mensen met ALS lang niet voelen wat jij voelt als je een emmer water over je heen gooit. Daarbij deed ik het niet om niet met de tijd mee te gaan, maar omdat ik gewoon vind dat je ook kan doneren zonder een emmer water over je kop heen te gooien :P.
Bent u inmiddels al voorzien? Heb nog steeds interesse.
Hallo,
lijkt me een leuk project om te doen! voeg me even toe aan skype : (zie profiel). of stuur me even een privé bericht voor verder contact :).
Met vriendelijke groet,
Lars.
Haha jij bent net zo klein :p ..
Dat is de beta. Er is ook een stabiele versie van e 64 te downloaden...
Heb je een linkje?
zit nu op de béta en die bevalt me prima :O)
Is dit inmiddels al van de grond gekomen?
lijkt me seer interessant
Precies..
payza wordt toch bijna niet gebruikt.
althans, voor zover ik weet niet.
Niet bepaald nee haha :p.
dacht dat het om 1 bestand ging haha.
Hallo allemaal,
Verbaast me eigenlijk dat hier nog geen thread over is geplaatst :p.
Google heeft de 64 bits versie van chrome openbaar gemaakt.
Het schijnt een snellere browser te zijn alleen er schijnt ook een nadeel aan te zitten.
Namelijk dat mogelijk extensions niet meer werken.
Iemand dit al geprobeerd? Zou graag dat mijn addblocker het blijft doen :p
Inmiddels gelukt? Anders mag je mij de bestanden ook wel sturen? Ik kan wel even snel voor je kijken (gratis natuurlijk).
Zou je even moeten proberen. Heb deze info van internet afgehaald. Maar denk dat het misschien noodzakelijk is om de andere 2 bestanden gewoon bij in je map zet waar je het .mod bestand ook hebt staan.
Anders zou ik even een .mod converter zoeken en hem proberen te converteren naar .mp4 of iets dergelijks
.MOD : Camcorder Video File
.MOI : Deze bevat de data voor het .mod bestand. (timestamp etc)
.PGI : Zelfde als .MOI
bron : file.org
Hoop je geholpen te hebben.
Geen idee of dat kan. maar je kan ze toch converteren naar .mp4 en die in bijvoorbeeld sony vegas pro achter elkaar plakken?