Sinds wanneer krijg je meer terug voor een domeinnaam die fors stijgt? Ik kan mij herinneren dat daar geen data op zit hoor, enkel een naam die je hebt en er iets op kan zetten. Daar kan je niks aan verbeteren.
Ik heb Versio overigens wel een mail gestuurd waarom de pakketten en domeinnamen fors zijn gestegen. Krijg ik een mail terug over inderdaad meer data en betere kwaliteit van de pakketten. Dat kan ik nog wel begrijpen inderdaad.
De vraag over domeinamen negeerde die, dus ik schreef weer terug en kreeg als antwoord:
Als je 25 of meer domeinnamen hebt dan kan je voor 9,- per maand een reseller upgrade activeren en dan betaal je minder dan het nu huidige tarief (Evengoed nog veel meer dan de oude tarieven hoor). Als je inlogt zie je de knop ook staan en daaronder de voordelen met de tarieven met korting als je reseller wordt. Ik heb alles even handmatig uitgerekend met de domeinnamen die ik heb en als ik reseller wordt dan betaal ik zelfs nog meer dan als ik gewoon de huidig nieuwe tarieven betaal. Dus daar klopt niet erg veel van. Dit is gewoon oplichting zonder dat de meeste klanten van Versio het door hebben. Zij proberen geld te verdienen achter onze rug.
Volgens mij hebben de nieuwe eigenaren van Versio snel geld nodig aangezien ze alles in 1 dag veranderen. En dat noemen ze dan een feestje met ons vieren. Ze bedoelen een feestje voor hun portemonnee, want hun worden er rijker van en de klanten armer. Zeker als je heel veel domeinnamen hebt.