Posts by DevilsAngel

Sinds wanneer krijg je meer terug voor een domeinnaam die fors stijgt? Ik kan mij herinneren dat daar geen data op zit hoor, enkel een naam die je hebt en er iets op kan zetten. Daar kan je niks aan verbeteren.

Ik heb Versio overigens wel een mail gestuurd waarom de pakketten en domeinnamen fors zijn gestegen. Krijg ik een mail terug over inderdaad meer data en betere kwaliteit van de pakketten. Dat kan ik nog wel begrijpen inderdaad.

De vraag over domeinamen negeerde die, dus ik schreef weer terug en kreeg als antwoord:
    Als je 25 of meer domeinnamen hebt dan kan je voor 9,- per maand een reseller upgrade activeren en dan betaal je minder dan het nu huidige tarief (Evengoed nog veel meer dan de oude tarieven hoor). Als je inlogt zie je de knop ook staan en daaronder de voordelen met de tarieven met korting als je reseller wordt. Ik heb alles even handmatig uitgerekend met de domeinnamen die ik heb en als ik reseller wordt dan betaal ik zelfs nog meer dan als ik gewoon de huidig nieuwe tarieven betaal. Dus daar klopt niet erg veel van. Dit is gewoon oplichting zonder dat de meeste klanten van Versio het door hebben. Zij proberen geld te verdienen achter onze rug.

Volgens mij hebben de nieuwe eigenaren van Versio snel geld nodig aangezien ze alles in 1 dag veranderen. En dat noemen ze dan een feestje met ons vieren. Ze bedoelen een feestje voor hun portemonnee, want hun worden er rijker van en de klanten armer. Zeker als je heel veel domeinnamen hebt.

Ik ben op zoek naar de Perfect Mafia Deluxe Source die toen der tijd te koop stond voor € 50,- op Rpgbunny.com. Wie heeft deze source nog liggen en wilt hem verkopen aangezien Rpgbunny.com niet meer bestaat?

@LadyOfHell het is fijn dat je zo fanatiek bent, maar zou je misschien wat terughoudender kunnen zijn met het plaatsen van topics, hier gaan mensen soms enthousiast mee aan de slag en om dan (herhaaldelijk, want dit is niet de eerste keer) te horen te krijgen dat "het al opgelost" is nodigt mensen niet echt uit om je (in de toekomst) te helpen.

Ook is het wel zo netjes om op topics te reageren, zoals hier en hier, anders bestaat de kans dat je na verloop van tijd te boek staat als een chaotisch snelvuurkanon.

Thanks.

@FangorN Even een tip. Kijk eerst even goed naar de tijd dat ik iets heb geplaatst en de tijd dat ik heb gezegd dat het is opgelost. Voor zover ik dat zie zit er wel 4 uur tussen. In die 4 uur ben ikzelf ook bezig geweest, want hier op ICT scripters hoef je tegenwoordig geen hulp meer te verwachten van zulke leden zoals jullie. Niemand reageert normaal als iemand hulp nodig hebt en zulke leden als jullie reageren hier alleen met nutteloze antwoorden waar de topic starters totaal niet op zitten te wachten. En dat is zeker niet alleen bij mij, maar ook bij andere leden omdat het hier tegenwoordig alleen maar een vast clubje actief is. Dat noemen we ook wel vriendjespolitiek. Houdt je commentaar voortaan lekker voor je en reageer alleen als je iets nuttigs te zeggen hebt. Je kan dit wel zeggen dat ik geen topic moet plaatsen en even reageren om te helpen kan je niet. Zeg dan helemaal niks.

@darkshifty Aller eerst bedankt voor je eerste reactie, maar daar heb ik ook niks aan gehad. Verder vind ik het behoorlijk kinderachtig hoe jij reageert op FangorN's bericht. Dat doen kleine kinderen namelijk. "Hij doet het niet alleen hier". Ik weet niet hoe oud je bent, maar zal niet heel oud zijn aangezien jij aan het klikken geslagen bent. Jij bent zo een persoon die loop te klikken als een ander iets doet en daar maak je zeker geen vrienden mee. Ik geloof niet dat veel mensen houden van klikspanen behalve het vaste clubje hier op ICT.

@K.Rens Nu snap ik wel waarom ICT al dood is en er amper iemand online is. Zulke leden als FangorN en darkshifty wilt niemand hebben toch? En doordat het hier alleen maar vriendjes van vriendjes zijn loopt het hier helemaal dood en gaan de meeste mensen naar het echte werk toe zoals SiteDeals, daar zitten de meeste volwassen leden. Dus een tip van mij, ga zulke leden zoals FangorN en darkshift mijden en dan zijn er nog wel veel meer waarvan ik zo denk. Dat zijn ook degene namelijk die je site kapot maken. Maar goed, mij maakt het verder niets uit. Dit forum kan wel sluiten als de leden niks nuttigs te zeggen hebben. Waarom is er dit forum? Om hulp te vragen toch? Waarom roepen de leden hier dan en dat doen ze bijna allemaal, ga naar google, daar vindt je je antwoord? Dan kan je net zo goed sluiten toch? Lees namelijk maar eens goed oude topics terug. Tip: Sluit deze site aangezien we toch beter op Google kunnen zoeken of naar Sitedeals gaan waar ik beter word geholpen als hier. Dus je bent weer twee klanten kwijt. Succes verder met je doodlopende site.

Hallo.

Ik heb een site en ik wil daar een knop hebben om te registreren. De knop is donker van kleur, maar ik wil dus dat die om de paar seconden oplicht van donker naar licht en dat ook blijft doen zonder dat je er perse met je muis overheen gaat. Wie heeft hier verstand van en kan mij daarmee helpen?

Hoi hallo.

Ik zou graag het volgende gemaakt willen hebben op mijn website.

Ik heb dus een ledenlijst bij een spel. Als je met je muis over de profiel van een speler gaat wil ik dat die een muis over kaartje laat zien met de informatie van die betreffende speler. Het kaartje staat al op de site, in een ander script waar die wel honderd procent werkt, maar op de ledenlijst krijg ik het niet voor elkaar omdat dat script toch heel anders is.

Wie zou mij hiermee kunnen helpen?

Budget is aanwezig.

Hallo.

Ik heb een probleem met mijn website die ik aan het maken ben en naar mysqli aan het omzetten ben. In mijn script staat de volgende code

Code
    if(mysql_result($sql, 0) == 1){    $boss = true;} else {    $boss = false;}

Als ik dit omzet naar mysqli, zie onderstaande code.

Code
    if(mysqli_result($sql, 0) == 1){    $boss = true;} else {    $boss = false;}

Dan krijg ik een witte pagina te zien en dat betekent dat er ergens een fout zit in het script. Nu heb ik dat dus uitgezocht en dit is het gene wat de fout is. Weet iemand waar dat aan kan liggen? Wat is de vervanging van mysql_result naar mysqli?

Hallo.

Ik heb een probleem. Op mijn site wilde ik mijn email adres veranderen en als ik dat probeer dan krijg ik de volgende foutmelding te zien.

Unknown column 'activatie' in 'field list'

Terwijl ik nergens iets kan terug vinden over die activatie en al helemaal niet in dat script.

Ik ben ook zeker niet van plan om dit bij andere mensen te gebruiken, alhoewel ik het vaak genoeg in het verleden heb gehad dat andere dat wel bij mij deden. ZO was ik een aantal jaar geleden bezig om een source bugvrij te maken en was nog niet begonnen met de beveiligen. En toen was er ook iets gebeurd ik helemaal opnieuw kon beginnen.
    Ik heb ook wel eens samen met een vriend gekeken naar mysql injecties omdat ik hem voor hem moest beveiligen. Toen hebben we ook wat codes gebruikt op zijn website bij het inloggen en toen kwamen we er wel in, alleen weten we tot de dag van vandaag niet hoe de database gegevens aangepast kunnen worden door zo een injectie. Maar als ik het op mijn eigen site probeer kom ik er echter niet in, terwijl ik zeker ben dat er nog geen beveliging opzit. Vandaar ook de vraag.
    En weet je dan niet welke codes er gebruikt moeten worden in zo een input veld?
    Waar vind ik dan iets over die injecties? Want ik zie alleen maar images dingen.

Hallo, weet iemand hoe ik kan controleren of mijn site die ik aan het maken ben beveiligd is tegen sql injectie? Ik heb wel op internet gelezen dat je zoiets (" or "" =") in het inlogscherm of paswoord scherm moet zetten, maar dat werkt helemaal niet en de site is niet beveiligd dat weet ik zeker.
    Welke codes zou ik dan in het inlogscherm moeten plaatsen, want er zijn er meerdere en moet het ook in username en wachtwoord of is 1 van de twee al goed?

Bedankt. Ik had hem zo getest maar was fout. Haha.

PHP
    else if(strtolower($to) == $data->login){

Hier is naartuurlijk $to met kleine letters en data->login gewoon normaal. Dus dat deed ie idd niet.
    Maar hij werkt.

Hallo.

Ik heb een probleem. Ik heb bij mijn prive berichten een foutmelding gemaakt dat je dus geen berichten naar jezelf kunt sturen. Nu is dat wel bijna gelukt. Als ik een bericht wil sturen naar die perwoon en ik schrijf zijn naam zo: Admin, en ik stuur dan die bericht doet die foutmelding het gewoon.
    Maar als ik een bericht wil sturen naar hem en ik schrijf zijn naam zo: admin, doet ie foutmelding het niet omdat Admin niet dezelfde naam hebt als admin. Dus 1 begint met hoofdletter en de ander niet.
    Weet iemand hoe ik dat zou moeten doen.

Ik vind beleggen hetzelfde als gokken, sterker nog dat is het ook. Je koopt aandelen en als je geluk hebt verkoop je het voor winst of speel je quitte. Anders verlies je geld.

ben het 100% eens met bramieboy
    je belegt op eigen risico
    vaak ben je meer geld kwijt als rijk :evil: