ZiraX, niet iedereen is zo succesvol als jij (daarom kan ik niet grote bedragen betalen voor professionele programmeurs). Bovendien is programmeren niet moeilijk (er is altijd wel iemand die het kan doen voor een lage prijs... en is dat niet hier dan is dat in India, Bangladesh of China... Waarom zou ik jou 50 euro/ uur betalen als ik een hardwerkende straatarbeider slechts 9 euro per uur moet betalen? Efin, als jij je niet geroepen voelt om het kleine te eren zal je nooit (in mijn ogen) het grote beheren! -> ik ken genoeg programmeurs die 1 website maken voor 1500 euro (terwijl ik dan tegen de klant zeg, laat je niet in het zak zetten, ik werk met goedkopere programmeurs/tieners die slechts de helft vragen!). -> je investeerd bovendien in de toekomst en hebt een lange termijn relatie (want in mijn ogen kunnen grote ervaren programmeurs wel véél meer verdienen, maar ik haat programmeurs die het grote geld zien en denken dat ze uniek zijn en voor 1500 even een website maken (terwijl ze de codes gratis van het internet plukken... en geloof mij, ik heb veel ervaring met zulke programmeurs). Bovendien weet ik niet of JIJ veel klanten hebt, maar ik kan de vraag niet bijhouden (dus bedenk zelf maar de "beste" oplossing)
Victor (en de rest), ik vraag aan jullie de kostprijs (gewoon om een idee te hebben). Is dit 1000 euro, dan kan ik hiermee leven (ik maak immers NOOIT winst maar wil gewoon bedrijven helpen een goedkope(re) oplossing te vinden voor een website (ben persoonlijk echt tegen de dure programmeerskosten... ik zie niet de meerwaarde in waarom programmeurs miljoenen moeten verdienen en (straat) arbeiders die veel zwaarder werk verrichten onderbetaald worden.
Efin, bovendien ben ik persoonlijk ook geen programmeur (heb het te druk met mensen te woord te staan ivm hun projecten). Via deze weg wil ik dus gewoon even een prijsofferte aanvragen
Groetjes,
Timothy