Posts by Timbo123

ZiraX, niet iedereen is zo succesvol als jij (daarom kan ik niet grote bedragen betalen voor professionele programmeurs). Bovendien is programmeren niet moeilijk (er is altijd wel iemand die het kan doen voor een lage prijs... en is dat niet hier dan is dat in India, Bangladesh of China... Waarom zou ik jou 50 euro/ uur betalen als ik een hardwerkende straatarbeider slechts 9 euro per uur moet betalen? Efin, als jij je niet geroepen voelt om het kleine te eren zal je nooit (in mijn ogen) het grote beheren! -> ik ken genoeg programmeurs die 1 website maken voor 1500 euro (terwijl ik dan tegen de klant zeg, laat je niet in het zak zetten, ik werk met goedkopere programmeurs/tieners die slechts de helft vragen!). -> je investeerd bovendien in de toekomst en hebt een lange termijn relatie (want in mijn ogen kunnen grote ervaren programmeurs wel véél meer verdienen, maar ik haat programmeurs die het grote geld zien en denken dat ze uniek zijn en voor 1500 even een website maken (terwijl ze de codes gratis van het internet plukken... en geloof mij, ik heb veel ervaring met zulke programmeurs). Bovendien weet ik niet of JIJ veel klanten hebt, maar ik kan de vraag niet bijhouden (dus bedenk zelf maar de "beste" oplossing)

Victor (en de rest), ik vraag aan jullie de kostprijs (gewoon om een idee te hebben). Is dit 1000 euro, dan kan ik hiermee leven (ik maak immers NOOIT winst maar wil gewoon bedrijven helpen een goedkope(re) oplossing te vinden voor een website (ben persoonlijk echt tegen de dure programmeerskosten... ik zie niet de meerwaarde in waarom programmeurs miljoenen moeten verdienen en (straat) arbeiders die veel zwaarder werk verrichten onderbetaald worden.

Efin, bovendien ben ik persoonlijk ook geen programmeur (heb het te druk met mensen te woord te staan ivm hun projecten). Via deze weg wil ik dus gewoon even een prijsofferte aanvragen ;)

Groetjes,
    Timothy

Beste,

Ik heb opnieuw een aanvraag gekregen van een start-up idee.

Daarom ben ik op zoek naar 2 programmeurs:

Project 1

We zijn op zoek naar een PHP en MYSQL (en een beetje design) programmeur voor een website te maken waarom mensen zich kunnen
    - registreren,
    - inloggen,
    - "product verkopen" (1 of meerdere afbeelding uploaden, informatie bij deze advertentie zetten, extra velden invullen (die worden weergegeven bij de advertentie)), daaronder dan een "koop en idee" knop. (idee knop = klein contact formuliertje met een idee waar men dat kan "kopen"; koop is ook een contactformulier om contact met de verkoper op te nemen).

- Bovendien moeten de advertenties enkel zichtbaar zijn voor ingelogde mensen!
    - Mensen die een advertentie hebben geplaatst moeten deze ook terug kunnen verwijderen/aanpassen

- het is ook mogelijk om een zoekadvertentie te plaatsen (opnieuw enkele velden invullen en daaronder dan een "koop en idee" knop. (idee knop = klein contact
    formuliertje met een idee waar men dat kan "kopen"; koop is ook een
    contactformulier om contact met de verkoper op te nemen).

- "ingame" contact met elkaar opnemen

Er is al een basisscript (gewoon uiterlijk). maar ook dit kan nog veranderen!

Idee 2
    Een voedingsconsulent is op zoek naar een eigen website.
    - Dit moet informatief zijn
    - een forum bevatten
    - een puntensysteem bevatten (dus waar men kan invullen wat men heeft gegeten, gedaan aan sport etc.)
    - inloggen (voor dit puntensysteem)
    - registreren (voor dit puntensysteem)
    - "online" magazines lezen (dus een soort "afbeeldingen" online bekijken).
    - een soort kalender functie (waarop activiteiten te zien zijn, waar je je voor kan inschrijven!!)
    - een pagina die enkel toegangelijk is na maandelijkse betaling (dus abbonement functie -> ook voor de magazine pagina)

Hiervoor wil ik de prijs inclusief puntensysteem en exclusief (omdat dat puntensysteem niet zo belangrijk was).

Heb jij intresse in 1 van de 2 website/webprojecten? Stuur mij dan een PB en vertel mij volgende punten:
    Jouw naam, jouw leeftijd, jouw ervaring (kort overzichtje), jouw richtprijs (héél belangrijk), jouw deadline (wanneer denk je het af te kunnen hebben?).

Groetjes,
    Timothy

Beste Cas,

Ik ben een student internationaal ondernemen. We zijn bezig met onze eigen start up (vandaar op zoek naar lange termijn relaties).

Ik had inderdaad een iets langere post kunnen zetten maar kom niet zo goed overeen met de crew hier ;)

Ze staan jet niet toen om achteraf je berichten nog aan te passen, dus beter even wat minder vertellen dan te veel.

@Renza, dankuwel voor je vriendelijkheid (weer wat extra punten gescoord!)

@Martens, mijn excuses (ik speel liever open kaart) maar ik ga idd gewoon niet in zee met jou (en heb hiervoor mijn redenen). Hopelijk begrijp je dat als mensen niet reageren, daarvoor een reden is. Neem het niet persoonlijk, onze karakters botsen in mijn ogen wat. ;) maar je bent professioneel met je vak bezig, ik denk zelfs zo professioneel dat ik je gewoon niet kan betalen ;) als je begrijpt wat ik hiermee bedoel!

Bovendien heb ik al een groot publiek/vriendenkring opgebouwd op ICT scriptirs en ben heel content van het forum :) alleen wat aanvaringen met de crew maar die worden ooit wel platgestreken.

Ps: sorry voor de schrijffouten maar dit is duidelijk niet gemaakt voor met iPhone berichten ten plaatsen. ;)

Beste,

Wij zijn op zoek naar talentvolle (startende) programmeurs.

U krijgt van ons een project/website waarvan een API* bestaat.

Wij geven je een klein overzichtje wat de bedoeling is (bv. een likebox maken)

Wij controleren je werk, sturen jou in de juiste richting en beoordelen je!

Indien je werk voldoet aan de normen krijg je van ons een 50 euro en kan je beginnen aan de volgende codes!

LET OP! WIJ WERKEN UITSLUITEND MET BEGINNENDE PROGRAMMEURS/LOW COST PROGRAMMEURS
    We willen een select netwerk opbouwen van programmeurs waarmee we een lange tijd relatie kunnen opbouwen!!

Ben je dus uit op geld en niet op ervaring/connecties/werk en doorgroeimogelijkheden dan moet je ons GEEN pb sturen!

Dit is voor een netwerk van programmeurs op te bouwen in en rond België en Nederland! Dit omdat we voornamelijk samenwerken met startende jonge ondernemers (Start-ups) en deze niet beschikken over veel geld. Maar in ruil kunnen jullie als programmeurs wel: 1. Iets verdienen, ervaring opdoen, portfolio zien groeien, achteraf een bonus krijgen, connecties maken, een goede indruk achter laten (waardoor jullie wel meer zullen betaald worden... etc. etc.)

*API opdrachten met: Facebook, Twitter, Instagram, Yelp, Wikipedia, Google+, Google search engin, Hotmail, Gmail etc.

Beste,

Wij zijn een werk aan het schrijven over de vele sociale netwerken die er bestaan. Dit om een website op te richten met waar men welke connecties kan vinden (bv. Linkedin -> professionele personen, Facebook -> populair onder de jongeren etc. etc.)

Dit is voor onze school!

Maar wij zoeken nog mensen die mee willen helpen met een overzicht te maken. Heb jij dus ervaring met Google+, Facebook, Twitter, Linkedin, Netlog, Hyves, mijneigentuin.org etc. etc. en wil je ons graag helpen? Dan kan je mij altijd toevoegen op Skype of mij snel even een klein prive berichtje typen (met welke sociale netwerken jij wilt uitwerken).

We willen een lijstje met volgende gegevens:
    naam netwerk:
    doelgroep:
    korte samenvatting:
    functies:
    Verdienmodel:

We willen dit van volgende netwerken:
    Facebook (nog niet in orde!)
    Twitter (nog niet in orde!)
    LinkedIn (nog niet in orde!)
    Yelp (nog niet in orde!)
    Google+ (nog niet in orde!)
    Netlog (nog niet in orde!)
    Instagram (nog niet in orde!)
    Tumbrl (nog niet in orde!)

Nog sociale netwerken?

Bovendien willen we ook deze gegevens van:
    Hotmail (nog niet in orde!)
    Gmail (nog niet in orde!)
    Yahoo (mail) (nog niet in orde!)
    Dropbox (nog niet in orde!)
    Outlook (nog niet in orde!)
    Youtube (nog niet in orde!)
    Blogger (nog niet in orde!)
    Youtube (nog niet in orde!)
    Google Drive (nog niet in orde!)
    Foursqare (nog niet in orde!)
    Wikipedia (nog niet in orde!)
    Smartschool/Blackboard (nog niet in orde!)

Onze prijs is 3 euro/website en de bestanden worden in .docx (WORD) geleverd!

Beste,

Voor één van onze concepten zijn we op zoek naar iemand die een "uitleg" video kan maken.
    We willen liefst iemand die een filmpje kan maken zoals in onze voorbeelden.

Ons budget is redelijk beperkt, daarom zoeken we eigenlijk vooral een student die dit kan/wil doen.

Let op! Er is wel een grote deadline! We moeten dit filmpje maandag presenteren!!!

Onze voorkeur gaat vooral uit naar: https://www.youtube.com/watch?v=Fd5ndTrk3Wk
    Voorbeeld 2: https://www.youtube.com/watch?v=0bMDBFOp7Ro

We willen ook een geheimhouding van ons concept!

Intresse? Stuur mij maar gerust een PM

Ik heb ook wel intresse in het script! Maar beschik niet over programmeur(s).
    Moest er iemand intresse hebben om dit te kunnen afmaken voor mij dan hoor ik het graag! :)

Met vriendelijke groetjes,
    Timothy

ps: Lars, als jij dit kan afwerken tegen vergoeding dan hoor ik dat ook graag!

Hey!

Alvast bedankt voor jullie uitleg/raad.

Maikel -> het is een drukke en bewogen week geweest... ik hoop dat je snapt als je kan kiezen tussen zo'n aanbod of het verder uitwerken van enkele "neven" projecten, de keuze snel gemaakt is! Ik zal proberen je bericht alsnog zo snel mogelijk te beantwoorden.

thjeu -> ontzettend bedankt voor je raad! Ik weet dat het businessplan nu het allerbelangrijkste is :) we zijn er ook vollop aan bezig!

Nogmaals bedankt voor je raad/tip!

Hey,

Eerst wil ik beginnen met te zeggen dat deze post waarschijnlijk op de verkeerde plaats is geschreven. Ik vraag dan ook de verantwoordelijke moderator om hem juist te plaatsen. Graag bedank ik ICT scripters ook voor het succes en de weg dat ik dankzij jullie heb kunnen afleggen. Mijn bericht klinkt wat ongeloofwaardig maar alles is waar, tot op de letter geschreven!

Ik ben dus Timothy, een student internationaal ondernemen uit Antwerpen. Ik loop rond met een concept, iets totaals nieuw (/een aanpassing op iets bestaande). Ik ga mijn idee niet al te ver uitleggen, uit schrik dat het gepikt wordt. Maar ik heb jullie nodig om verder te brainstormen/ideeen te maken/mijn concept uit te breiden!

Onlangst kwam ik in concept met de bedrijfleider van TwitSpark, een bedrijf van 1 miljard dollar waarde in Silicon Valley (de ICT stad in de wereld en thuishaven van Facebook, Twitter, Ebay, etc. etc.). Hij is zeer geintresseerd in mijn concept en bied mij de unieke kans om naar Silicon Valley te komen en mijn idee voor te leggen aan de grootste ICTers in de wereld (denk aan Page (Google), Zuckenberg (Facebook), de eigenaren van Twitter, Bill Gates, Cook (Apple) etc. etc.). Dit is DE kans van mijn leven.

Maar daarom wil ik mijn concept helemaal uitgeschreven en wil ik 1000den nieuwe ideetjes/features die we kunnen toevoegen.

Daarom wil ik jullie de vraag stellen of jullie ideeën/concepten hebben dat (nog) kan worden toegevoegd bij een sociaal netwerk (als je het zo moet omschrijven). Alle ideeën zijn welkom! Aaarzel niet! Stuur mij een prive bericht en misschien komt jou idee tot in Silicon Valley!

Ook ben ik nog op zoek naar programmeurs die met mij in dit succesverhaal willen stappen... Er zijn programmeurs in de wereld genoeg maar ik werk persoonlijk liever met potentiele/jonge programmeurs die nog héél veel groeipotentieel hebben!

Je kan mij bereiken via Privébericht of skype (), Graag bedank ik nogmaals uitdrukkelijk ICTscripters!

Timothy Verhaeghe

Hey,

Enkele dagen geleden heb ik hier ook een post opgezet. Daarvan hebben we redelijk wat feedback/geintresseerde personen gekeregen, waarvoor ontzettend veel dank. Vandaag willen we nogmaals proberen om een job/opdracht uit te geven aan goede (prijs/kwaliteit) programmeur.

We willen graag onze eigen hostingsdienst (reseller hosting). Dit is volledig geprogrammeerd. Maar er is nog 1 stuk van de dienst die niet werkt. Dit is namelijk het e-mailsysteem. Deze codes werden apart (op een eigen domein gezet) en we zijn op zoek naar iemand die dit simpel kan afwerken!.

Ben jij dus een geintresseerde programmeur, dan kan je ons best een PM (private message) sturen met een beetje uitleg (over jezelf) en een richtprijs.

Volgende onderdelen moeten nog afgewerkt worden:

- file config.php aanpassen (om online je eigen mail te bekijkan adhv Squillemail (die geconfigueerd moet worden)
    - inlog (op de homepage) koppelen aan squillemail
    - de betalingpagina moet in orde gemaakt worden -> gewoon dankzij paypal :)
    - "invite friends" optie (eenmaal ingelogd moet je je vrienden/familie/kennissen op de hoogste kunnen stellen van je "nieuwe" mailadres. Deze pagina is dus gewoon een "mailfunctie" en is al bijna af!

Er groeit bij ons ook het idee om onze homepage (qua design) aan te passen!

Indien je intresse hebt voor deze opdracht -> stuur een pm met meer informatie + richtprijs!!

Timothy

Hey Tim,

Waarom is dat niet toegestaan eigenlijk? Dat snap ik niet goed (maar bon, er zijn regels voor iets, mijn excuses voor dit voorvalletje).

Ik kijk al uit om een bericht te ontvangen van jou! Je vroeg nog wat meer uitleg over het project gebeuren. Kan je daar wat duidelijker zijn? Want ik snap je vraag niet al te best.

Timothy Verhaeghe

Beste,

Als student ondernemen op de universiteit van Antwerpen ben ik zeer geintresseerd in ondernemen. Zo heb ik een klein team van programmeurs bij elkaar die dagelijks werken aan websites/webprojecten. Echter komen de examens in Belgie bijna in het zicht. Omdat de meeste programmeurs hun best willen doen worden de werkzaamheden even wat gestaakt. Omdat we toch wat willen verdienen zijn we toch nog op zoek naar mensen die willen programmeren voor ons (onze voorkeur gaat dus uit naar Nederlandse programmeurs).

Het probleem is dat wij geen 450 euro gaan vrijmaken voor 1 a 2 uurtjes werk. Daarom zijn wij dus eigenlijk op zoek naar Hobby scripters die blij zijn met een (kleine) vergoeding! Echter is klein relatief! Daarom willen we in jullie mail duidelijk welke vergoeding jullie wensen, en hoe deze betaald moet worden.

Tevens zijn wij ook een bedrijf in oprichting dat zich wil bezig houden met allerlei webprojecten. Dus heb jij nog een browsergame of een uniek webproject dan zijn wij bereid je te betalen voor aan je EIGEN project te werken!! Ideaal toch?

Wij zijn nog op zoek naar debuggers voor volgende projecten:

project 1: betaalpagina afwerken, squillemail configureren, inlogpagina afwerken (verbinden met squilemail)
    project 2: betaalpagina maken, ingame webshop 2x afwerken, een nieuw design (mag apart, dus ook designers gezocht)
    project 3: vertalen van Engels naar Nederlands en een nieuw design opzetten HTML is goed :)
    project 4: weer een webgame: betaalpagina afwerken, ingame webshop 2x afwerken, en opnieuw een nieuw design
    Project 5: jouw project?

Indien je intresse hebt, kunnen we je veel meer opdrachten geven! Dus ideaal :) voor beginnende programmeurs die een portfolio willen aanleggen/of permanent voor ons willen werken!

Omdat ik een DUIDELIJK overzicht wil behouden vraag ik jullie om mij een MAIL te sturen! dit kan naar (in Prive bericht dan maar)

Wat moet erin? Volg duidelijk hier de stappen! (test nummer 1)

1. een aanspreking (ik noem Timothy)
    2. een kleine inleiding over jezelf (leeftijd, opleiding, hobbies etc.)
    3. of je designer of programmeur bent (en welk je specialiteiten zijn, html, php etc.)
    4. jouw tarieven per project (bv. project 1 = 25 euro)
    5. hoe lang je per project denk te werken (ruwe schatting)
    6. Of je ook nog tijd hebt voor andere/meer projecten! (heel belangrijk voor een lange termijn relatie)
    7.portfolio, eerder gerealiseerde projecten/ waar je mee bezig bent (zijn pluspunten) (en of deze projecten overkoopbaar zijn)
    8. Of je een (nieuwe) uitvinding hebt/nog iets wilt realiseren waarmee wij je kunnen/zullen helpen (bv. browsergame)
    9. een duidelijk slot

Je mail wordt geanalyseerd en vervolgens krijg je een mail terug (IEDEREEN) met onze feedback. Hoe meer programmeurs hoe beter want ons bedrijf wordt gesponserd door de Belgische overheid omwille dat wij andere ondernemers graag helpen met programmeurs/ontwikkelen van online projecten! -> we zijn dus iets of wat bekend!

met vriendelijke groetjes,
    Timothy

ps: neem je tijd voor de mail! Je eerste imago is immers onveranderbaar!

Al vanaf mijn 8e ben ik ondernemer, eerst in pakjes chips daarna in cola flesjes en nu online!
    Al enkele jaren ben ik bezig met het zoeken naar iets waarmee ik veel geld kan verdienen. Eindelijk na al die jaren heb ik het dan gevonden waarmee zowel ik als jij iets kunnen verdienen! Maar daarvoor heb ik jullie hulp nodig! Althans ik ben op zoek naar enkele promoters. Mensen die mijn dienst willen promoten.

Je krijgt van mij een website en een goede domeinnaam, het enigste dat jij moet doen is promotie voeren.
    Als iemand iets besteld via jouw website, krijg jij en ik hiervan een mail. Ik zorg dat de bestelling wordt uitgevoerd en het enigste dat jij moet doen is rentenieren (en meer promotie maken). Je geld wordt dan gewoon aan jou gegeven, via paypal of overschrijving!

hier volgt een overzichtje van de prijzen:

100 likes kosten de klant 10 euro, jij krijgt daarvan 3 euro
    500 likes kosten de klant 24,99 euro, jij krijgt daarvan 10 euro
    1000 likes kosten de klant 49,99 euro, jij krijgt daarvan 25 euro
    2000 likes kosten de klant 79,99 euro, jij krijgt daarvan 40 euro

Je krijgt bovendien een website en domeinnaam gratis!

Wil je dit proberen? Neem dan contact met mij op!

Via privé bericht of via ** VERWIJDERD DOOR TIM **

demo: volgt snel!

Groetjes,
    Timtohy

Hey!

Alvast bedankt om zo snel te reageren om ons bericht.
    Omdat wij nog geen bedrijf zijn maar met deze website deze stap wel willen maken, beschikken we (nog) niet over veel geld.
    Daarom wordt alles betaald met spaarcenten, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ons budget is op dit moment een 200 euro, maar dat kan nog wel verhoogd worden.
    Als we ooit winst maken zullen we je ook opnieuw inhuren.

We beschikken immers over 3 online spellen (enkel codes en nog geen templates).
    Om ons bedrijf te ontwikkelen zijn we dus ontzettend op zoek naar een designer!

Timothy Verhaeghe
    Research and development SmartIndustries

Hey!

Wij hebben verschillende online games laten maken.
    Maar in het scripten zat geen nieuw design in waardoor de websites eigenlijk zeer hard lijken op al reeds bestaande websites.

Om ons toch te onderscheiden zijn we op zoek naar iemand/meerdere personen die goed kunnen designen.
    In ruil zullen wij je uiteraard een vergoeding geven, je kan dit als portfolio gebruiken en je kan bij ons in de skype groep terecht (we zijn een aantal programmeur/jonge ondernemers).

Dit zijn zeer potentiele browser games! Waar we zeker het onderscheid mee maken!

Indien we zeer content zijn van je werk kunnen we je in de nabije toekomst ook een kleine vakantiejob aanbieden.
    Ook is het mogelijk om dan over 1 a 2 jaar in ons eigen bedrijf te komen werken. We zijn immers bezig met een bedrijf om te richten!

Timothy Verhaeghe