Scripter/debugger gezocht (werk tegen vergoeding)

• Beste,

Als student ondernemen op de universiteit van Antwerpen ben ik zeer geintresseerd in ondernemen. Zo heb ik een klein team van programmeurs bij elkaar die dagelijks werken aan websites/webprojecten. Echter komen de examens in Belgie bijna in het zicht. Omdat de meeste programmeurs hun best willen doen worden de werkzaamheden even wat gestaakt. Omdat we toch wat willen verdienen zijn we toch nog op zoek naar mensen die willen programmeren voor ons (onze voorkeur gaat dus uit naar Nederlandse programmeurs).

Het probleem is dat wij geen 450 euro gaan vrijmaken voor 1 a 2 uurtjes werk. Daarom zijn wij dus eigenlijk op zoek naar Hobby scripters die blij zijn met een (kleine) vergoeding! Echter is klein relatief! Daarom willen we in jullie mail duidelijk welke vergoeding jullie wensen, en hoe deze betaald moet worden.

Tevens zijn wij ook een bedrijf in oprichting dat zich wil bezig houden met allerlei webprojecten. Dus heb jij nog een browsergame of een uniek webproject dan zijn wij bereid je te betalen voor aan je EIGEN project te werken!! Ideaal toch?

Wij zijn nog op zoek naar debuggers voor volgende projecten:

project 1: betaalpagina afwerken, squillemail configureren, inlogpagina afwerken (verbinden met squilemail)
    project 2: betaalpagina maken, ingame webshop 2x afwerken, een nieuw design (mag apart, dus ook designers gezocht)
    project 3: vertalen van Engels naar Nederlands en een nieuw design opzetten HTML is goed :)
    project 4: weer een webgame: betaalpagina afwerken, ingame webshop 2x afwerken, en opnieuw een nieuw design
    Project 5: jouw project?

Indien je intresse hebt, kunnen we je veel meer opdrachten geven! Dus ideaal :) voor beginnende programmeurs die een portfolio willen aanleggen/of permanent voor ons willen werken!

Omdat ik een DUIDELIJK overzicht wil behouden vraag ik jullie om mij een MAIL te sturen! dit kan naar (in Prive bericht dan maar)

Wat moet erin? Volg duidelijk hier de stappen! (test nummer 1)

1. een aanspreking (ik noem Timothy)
    2. een kleine inleiding over jezelf (leeftijd, opleiding, hobbies etc.)
    3. of je designer of programmeur bent (en welk je specialiteiten zijn, html, php etc.)
    4. jouw tarieven per project (bv. project 1 = 25 euro)
    5. hoe lang je per project denk te werken (ruwe schatting)
    6. Of je ook nog tijd hebt voor andere/meer projecten! (heel belangrijk voor een lange termijn relatie)
    7.portfolio, eerder gerealiseerde projecten/ waar je mee bezig bent (zijn pluspunten) (en of deze projecten overkoopbaar zijn)
    8. Of je een (nieuwe) uitvinding hebt/nog iets wilt realiseren waarmee wij je kunnen/zullen helpen (bv. browsergame)
    9. een duidelijk slot

Je mail wordt geanalyseerd en vervolgens krijg je een mail terug (IEDEREEN) met onze feedback. Hoe meer programmeurs hoe beter want ons bedrijf wordt gesponserd door de Belgische overheid omwille dat wij andere ondernemers graag helpen met programmeurs/ontwikkelen van online projecten! -> we zijn dus iets of wat bekend!

met vriendelijke groetjes,
    Timothy

ps: neem je tijd voor de mail! Je eerste imago is immers onveranderbaar!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hallo,

Allereerst, heb weer je emaio verwijderd. Dit is niet toegestaan. Volgende keer krijg je een officiele waarschuwing.

Mogelijk ontvang je bericht van me. Ben benieuwd hoe het eigen project gebeuren in mekaar steekt. Misschien kun je daar wat meer informatie over geven?

Mvg,
    Tim

• Hey Tim,

Waarom is dat niet toegestaan eigenlijk? Dat snap ik niet goed (maar bon, er zijn regels voor iets, mijn excuses voor dit voorvalletje).

Ik kijk al uit om een bericht te ontvangen van jou! Je vroeg nog wat meer uitleg over het project gebeuren. Kan je daar wat duidelijker zijn? Want ik snap je vraag niet al te best.

Met vriendelijke groetjes,
    Timothy Verhaeghe

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!