Posts by kroepjes

Het ziet er inderdaad een beetje 'goedkoop' uit, als tip zou ik meer met de secundaire kleuren gaan werken, zoals zwart en wit. Kies slechts 1 primaire kleur.
    Zo creër je een beeld bij de mens dat in de meeste gevallen als strak wordt ervaren.

Hoi, ben van plan een automatische betaalservice te maken. Hiermee bedoel ik dat spelers kunnen bellen en daar vervolgens credits voor krijgen in mijn crime game.
    Ik heb al eens eerder zoiets gehad, maar dan zonder automatie. Spelers betaalden, en konden hun gegevens achter laten zodat ik ze handmatig credits kon toedienen.

Ben nu van plan om in mijn nieuwe crime game het wat professioneler aan te gaan pakken, en de credits gelijk na de betaling automatisch op het account te stortten.
    Is er iemand die mij een uitleg zou kunnen geven hoe dit moet?

Ik hoor het graag,
    Philip

baldex

Ik gebruik geen target pay, maar als ik je goed begrijp moet ik dus gewoon een soort gelijk iets aanmaken, en de code van mijn betaalservice vervangen met de bestaande code? En hoezo 1e gebruiker en 2e gebruiker? Ik neem aan dat ik maar 1 code krijg?

Hoi, ben momenteel bezig met een automatische betaal link. In de source die ik voor mijn site gebruik stond al een werkende, maar die is dus afgesteld op de betaalgegevens en linken van de vorige gebruiker van deze source.

Zouden jullie mij kunnen vertellen wat ik allemaal dien aan te passen? En via welke site ik dit kan doen?
    Eigenlijk zoek ik dus de complete uitleg om vanaf dit php bestand, mijn eigen betaalservice te maken.

Ik snap best hoe ik een betaalservice maak, maar niet hoe dit vervolgens automatisch credits toedient aan de spelers die hebben betaald zoals in vele crime games.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen,

Ik hoor het wel,
    Philip

Hoi Willem,

Ik had het ook al op localhost geprobeerd, maar het blijft nog steeds hetzelfde, zou misschien iemand een kijkje willen nemen bij mij via teamviewer?
    Ik weet zeker dat we er dan samen uitkomen. Ik hoop echt dat iemand hier een oplossing voor heeft.

Hoi hoi,

Dankzij Victor ben ik zo goed als klaar met mijn time2kill script, maar ik moet alleen nog de config.php instellen.
    Ook al vul in de config.php goed in, er blijft staan: We zijn van connectie aan het veranderen, zometeen weer online! Heb geduld.

De tekst ''We zijn van connectie aan het veranderen, zometeen weer online! Heb geduld'' staat ook in de configs, moet ik deze misschien allemaal verwijderen zodat ik alleen 1 config heb?

//database variables

$host = 'mysql.3owl.com';
    $user = 'u315277917_admin';
    $pass = '#################';
    $dbname = 'u315277917_nukewar';

Of moet ik hier nog wat invullen?

//connect to the mysql database
    $mysql = mysql_connect($host,$user,$pass);
    $db = mysql_select_db($dbname,$mysql);

Ook heb ik al een admin account en alles aangemaakt, kortom alles werkt maar mijn site komt niet te voorschijn..

NOTE: Het kan ook zijn dat het niet aan de config.php ligt, maar ergens anders aan..

Hoi Victor,
    #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'Er is een fout opgetreden in onze database blabla.' at line 1

Hoi Victor,
    Zou je anders even een kijkje willen nemen via teamviewer?
    Zou ik erg op prijs stellen, weet zeker dat we er samen wel uitkomen.
    Philip

Hoi hoi,

Ben bezig om Time2Kill online te zetten, alles verliep goed maar op een of andere manier doet de mysql het niet.
    Wat heb ik gedaan?

1. Database aangemaakt
    2. Config.php veranderd
    3. Alles geupload via Filezilla
    4. PHPMyAdmin geprobeerd de mysql te uploaden, maar kreeg een error.

Ik heb het ook al een keer andersom geprobeerd, door eerste te uploaden, daarna een database te maken, de config.php te veranderen en daarna phpmyadmin, maar kreeg dezelfde mysql error tijdens het importeren.

Deze error klint als volgt: #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'Er is een fout opgetreden in onze database blabla.' at line 1

Kan iemand mij helpen?
    Alles lijkt perfect te gaan behalve de mysql importeren werkt niet.

Alvast bedankt,
    Philip

Hoi hoi,

Ik ben van plan om een Time2Kill script te gaan hosten, omdat ik die zelf vroeger jarenlang met plezier heb gespeeld. Vroeger was het heel makkelijk om dit script te vinden, maar ik kan nu geen download meer vinden.

Heeft iemand voor mij misschien het script nog?

Het gaat om dit script: