Ik zou graag een website willen maken met verschillende functies. Hiervoor moet ik erg veel scripts maken waarvoor ik totaal geen zin heb. Kent iemand een website waarop gratis scripts staan met een goede kwaliteit?
Posts by matistop333
-
-
Ooh oke. Sorry, verkeerd gelezen
-
Dankje voor alle info ;D
-
Dan zal ik er de volgende keer aan denken als ik ergens een afbeelding pak om op men website te zetten
-
Hallo,
een vriend van mij heeft hier toevallig een script voor.
Twitter Tweets ophalenHet is met een mooie lay-out en makkelijk in te stellen.
-
Ik denk dat als je de bron erbij zet het wel legaal is.
-
Dankje, ik zal dreamweaver zeker uitproberen.
-
Hallo,
bestaat er misschien een software waarmee je vele sneller kunt scripten?
Bv. waar een knop else staat en dat dan het else script erinzet zodat je het alleen maar een beetje hoeft aan te passen? -
Ok,
waar kan ik eigenlijk een KVK halen? -
Dankje, ik ga toch gaan voor transip. Deze ziet er goedkoop uit en je krijgt er erg veel voor terug.
-
Moet je om een KVK aan te vragen een bepaalde leeftijd hebben? Moet je bijvoorbeeld boven de 16 zijn ofzo?
-
Ik vind deze VPS nogal duur. Zijn er geen goedkopere?
-
Hallo,
ik zoek een erg goedkope VPS.
Weten jullie misschien een bedrijfje dat goedkoop VPS'en host?
Ik zou hierop graag een webserver hosten en ik was ook aan het denken aan een MTA:Sa server. -
Moet je betalen om online te kunnen spelen op de xbox??
-
http://www.awardspace.net 2.80 euro per maand en oneindig veel ruimte en bandwith.
Unlimited Disk Space
Unlimited Traffic
2 Domains Hosting
2 MySQL(v.5) Databases
2 PostgreSQL
PHP5 , Perl/CGI-BIN , Ruby , Python
SITE Builder
Zacky Installer (50+ Software)
FTPBij 000webhost.com krijg je gratis host met 1.5 GB maar geen eigen 404 error pagina. Dus elke error leid je naar de site van 000webhost. En domeinen zijn het beste bij http://www.versio.nl > erg goedkoop en goede kwaliteit
-
Hallo,
ik ben een noob met php. Ik kan alleen echo's variable's en else/if elseif en die stuff. Maar ik zou graag beter willen worden en beginnen met een simpel login systeem. Ik heb al veel tutorials gevonden maar dat is allemaal makkelijk te hacken en meestal zit er niet eens MYSQL in, en het is natuurlijk bijna nooit goed uitgelegd voor mij. Heeft iemand een goeie tutorial waarmee ik makkelijk een login/register systeem kan maken met MYSQL of heeft iemand er toevallig 1 liggen? -
Zijn dit echte bezoekers of is dit gedaan met proxy??
-
En wat als je meer dan 2 GB hebt verbruikt? Moet je dan betalen?
-
Ja, een registratie script ook.
En ook een .sql bestand als het met mysql is liefst. -
Hallo.
Ik ben bereid om er een beloning voor te geven.
Als u wilt 2 domeinnamen of geld.
De domeinnamen zijn amazinghosting.net en gotadomain.net .-Mathijs