Posts by M.Martens
-
-
Hallo.
Ik krijg een virus melding.
-
Hallo Lars.
Ik heb even voor je gekeken.
Het staat op alle pagina's.Verder is de rest toppie.
Waar ben je op het moment mee bezig?Hallo Patrick.
Lees bovenstaand bericht.
Dit zal wel in de user code staan. -
Hallo.
Wat is de vergoeding voor het maken?
-
Hallo Lars.
Wanneer denk je dat je weer een update post?
-
Hallo Lars.
Is de +/- bug al opgelost of nog niet?
-
@Maikels, TS vraagt of we de bug kunnen oplossen, niet om kritiek over z'n script.
Zet je regel is om in het volgende en vertel welke erorr hij weergeeft, dan heb je het probleem gelijk:
Hallo Malik.
Ik zag ik het script al dingen die mij gewoon opvielen.
Ook denk ik dan dat er meer fouten zitten in het gehele script die de werking aan het beïnvloeden zijn. -
Hallo Kroepjes.
Over het script neem ik nog contact op via PB.
Tevens zeg ik wel tegen de mede leden.
Het lijkt mij dat de code fout is geschreven.
Dit kan ik al zien aan de code en ik ben pas een beginner.
Ook de eind afsluiting en 2 maal openen terwijl je nog in PHP bezig bent lijkt me een beginnersfout.Ook de vraag aan TS om alle codes na te gaan kijken op eventuele fouten.
Lijkt mij nu in ieder geval een script fout. -
Hallo Kroepjes.
Hierbij heb ik naar jou script gekeken met mijn script programma.
De eerste fout is de eerste op de laatste regel.
De afsluiting PHP.Deze had je zo <?PHP.
Dat is openen en niet sluiten.Tevens sluit je in regel 37 en open je weer PHP in regel 38.
PHP
Toon Meer<?php error_reporting(E_ALL); include("./inc/config.inc.php"); logincheck(); // bezoekers statistieken include_once("functies.php"); $userQuery = mysql_query("SELECT id,login,land,belcredits FROM `[users]` WHERE login='".$_SESSION['login']."'"); $data = mysql_fetch_object($userQuery); #Optie luchthaven kopen if($_GET['soort'] == 1) { $query = mysql_query("SELECT * FROM `[reizen]` WHERE land='". $data->land ."'"); $koop = mysql_fetch_object($query); if( !empty($koop->owner) ) { echo "Deze luchthaven is al door iemand in gebruik."; } else if($data->belcredits < '250') { echo"Je hebt niet genoeg credits, het kost 250 credits en je hebt maar ".$data->belcredits." credits."; } else { mysql_query("UPDATE `[reizen]` SET owner='". $data->login ."',geld=0,winst=0,klanten=0 WHERE land=". $data->land) or die('Update Fout 1'); mysql_query("UPDATE `[users]` SET `belcredits`=`belcredits`-'250' WHERE `login`='". $data->login ."'"); echo "Je hebt zojuist een luchthaven gekocht."; } } if($_GET['soort'] == 2) { $query = mysql_query("SELECT * FROM `blackjack` WHERE land='". $data->land ."'"); $koop = mysql_fetch_object($query); if( !empty($koop->owner) ) { echo "Deze blackjack is al door iemand in gebruik."; } else if($data->belcredits < '250') { echo "Je hebt niet genoeg credits, het kost 250 credits en je hebt maar ".$data->belcredits." credits."; } else { mysql_query("UPDATE `[blackjack]` SET owner='". $data->login ."',geld=0,winst=0,klanten=0 WHERE land=". $data->land) or die('Update Fout 1'); mysql_query("UPDATE `[blackjack]` SET `belcredits`=`belcredits`-'250' WHERE `login`='". $data->login ."'"); echo "Je hebt zojuist een blackjack gekocht."; } } ?>
Ik heb maar even je script een beetje aangepast.
Voor vragen over de verandering en waarom ik dat heb gedaan graag een PB.Hopelijk kun je nu al weer wat verder
-
Dag Martens,
Mijn mysql klopt wel, het is mij bij 'reizen' ook gelukt, en doe dit op dezelfde manier.
Ik weet alleen niet wat ik hieronder moet invullen.
inzet=0,kaart=0,dealer=0Gewoon de nul.
Systeem zelf laten invullen. -
Goed gedaan allemaal.
Koen,
Krijgen we nog een PB i.v.m. uitbetaling?
Al enig idee wat dat systeem gaat zijn of nog gewoon het zelfde? -
Want geen toevoeging?
Hij beschuldig zomaar mensen?
En heb je enkel bewijs dat die iemand van deze forum afkomt?In eerste instantie beschuldigde hij niemand.
Hij zei alleen een mail adres en IP adres waar het vandaan kwam.De vraag was of hij aangifte kon doen.
-
Beste,
Wil je mijn mail verwijderen?
Graag ontvang ik meer informatie hierover. (je bevindingen om mij als hacker te bestempelen)Met vriendelijke groet,
Malik
vindt jouw topic beetje raar
Hoezo die naam van anoniempje?
Om welke site gaat het?En hoe weet jij dat die iemand op deze site staat
Hallo Refferalboy.
Ik denk dat het gewoon een gok was.
Meteen de eerste en beste ICT site.Maar ik weet wel dat dit vorm van lasterlegging aan het worden is.
En dat is zonder bewijs verboden.Zouden we misschien een screenshot mogen zien.
-
Als je schade minder is dan 3.000 euro moet je zelfs niet overwegen naar de rechter te stappen, het kost je immers meer.
In Nederland is het zo dat als je een RBV hebt vallen de kosten allemaal onder de verzekering. (RBV = Rechtsbijstand verzekering.)
Daarbij zijn de kosten voor de rechtszaak allemaal binnen de verzekering.Ook zou ik dit vast melden bij de rechtsbijstand.
Ook de aangifte zou ik meteen morgen doen.Edit:
Tevens wel de melding dat je dit afgesloten moet hebben!! -
-
Mag ik ook even een demo??
-
Voor de TV. Lekker droog.
-
M.Martens, ik weet niet hoe je erop komt. Wat heeft ICTS nou te maken met de Nederlandse Dienstverlening?
Hallo Hamza.
Hierbij ga ik ook uit dat ICTS een aanval zal krijgen.
Tevens tel ik dan ook op de anderen website's. -
Ik denk toch dat ze die dreiging serieus moeten nemen.
Als ik het zo hoor dan.Hoe word die dreiging hier ervaren Koen??
-
Webmatrix is zoveel makkelijker. Het maakt automatisch een localhost aan waar je alles kan testen. Je hoeft alleen maar op run te klikken en je bekijkt je website in localhost. Dit kan zolang totdat je webmatrix afsluit.
En je kan je browser kiezen.
+1 voor Microsoft.