Posts by M.Martens
-
-
Hallo.
Ik krijg een virus melding.
-
Hallo Lars.
Ik heb even voor je gekeken.
Het staat op alle pagina's.Verder is de rest toppie.
Waar ben je op het moment mee bezig?Hallo Patrick.
Lees bovenstaand bericht.
Dit zal wel in de user code staan. -
Hallo.
Wat is de vergoeding voor het maken?
-
Hallo Lars.
Wanneer denk je dat je weer een update post?
-
Hallo Lars.
Is de +/- bug al opgelost of nog niet?
-
@Maikels, TS vraagt of we de bug kunnen oplossen, niet om kritiek over z'n script.
Zet je regel is om in het volgende en vertel welke erorr hij weergeeft, dan heb je het probleem gelijk:
Hallo Malik.
Ik zag ik het script al dingen die mij gewoon opvielen.
Ook denk ik dan dat er meer fouten zitten in het gehele script die de werking aan het beïnvloeden zijn. -
Hallo Kroepjes.
Over het script neem ik nog contact op via PB.
Tevens zeg ik wel tegen de mede leden.
Het lijkt mij dat de code fout is geschreven.
Dit kan ik al zien aan de code en ik ben pas een beginner.
Ook de eind afsluiting en 2 maal openen terwijl je nog in PHP bezig bent lijkt me een beginnersfout.Ook de vraag aan TS om alle codes na te gaan kijken op eventuele fouten.
Lijkt mij nu in ieder geval een script fout. -
Hallo Kroepjes.
Hierbij heb ik naar jou script gekeken met mijn script programma.
De eerste fout is de eerste op de laatste regel.
De afsluiting PHP.Deze had je zo <?PHP.
Dat is openen en niet sluiten.Tevens sluit je in regel 37 en open je weer PHP in regel 38.
PHP